Πόσες Ημέρες έχεις να μπεις στο STARTUP.GR? Δες τι έχασες 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Ασαφείς ακόμη για τους καταναλωτές νέες τεχνολογίες, όπως το blockchain

Ασαφείς ακόμη για τους καταναλωτές νέες τεχνολογίες, όπως το blockchain
Ημερομηνία: 10/07     Εμφανίσεις: 95
πηγή: sepe.gr

Αν και έχουν αρχίσει σταδιακά να μπαίνουν στην καθημερινότητα επιχειρήσεων και οργανισμών, εξακολουθούν να προκαλούν σύγχυση στους καταναλωτές, οι οποίοι τις θεωρούν ακόμη από συγκεχυμένες έως υπερτιμημένες. Ο λόγος για αναδυόμενες και πολλά υποσχόμενες τάσεις της τεχνολογίας, όπως τα κρυπτονομίσματα και η -σχετική με αυτά- τεχνολογία του blockchain. Παγκόσμια έρευνα της πλατφόρμας μάρκετινγκ “Hubspot” διαπίστωσε ότι μεταξύ μιας ποικιλίας αναδυόμενων τεχνολογιών, τα κρυπτονομίσματα και η βασική τεχνολογία τους, το blockchain, μπερδέυουν σήμερα τους περισσότερους καταναλωτές. Πάντως, σύμφωνα με την έρευνα, την οποία παρουσιάζει η ιστοσελίδα “eMarketer”, οι καταναλωτές, αν και μπερδεμένοι, έχουν αρχίσει σταδιακά να εξοικειώνονται με τις νέες αυτές τεχνολογίες: οι ερωτηθέντες φαίνεται πως αντιλαμβάνονται ότι το blockchain και τα cryptocurrencies δεν είναι το ίδιο. Και μάλιστα έχουν διαφορετική αντίληψη για τις δύο τεχνολογίες: έτσι, ενώ το 25% δηλώνει ότι θεωρεί τα cryptocurrencies μια υπερτιμημένη τάση της τεχνολογίας, μόνο το 10% απαντά το ίδιο για το blockchain. Άλλες δύο άλλες αναδυόμενες τεχνολογίες, οι οποίες είναι μεν σχετικά γνωστές στους καταναλωτές, ωστόσο, δηλώνουν ότι τις θεωρούν συγκεχυμένες ή υπερτιμημένες, είναι τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό και η τεχνητή νοημοσύνη (Artificial Intelligence -AI). Για παράδειγμα η έρευνα διαπίστωσε ότι οι μισοί από τους ερωτηθέντες δεν περίμεναν ότι η AI θα έχει ποτέ επιπτώσεις στις θέσεις εργασίας τους.

Θέμα ηλικίας

Η έρευνα έδειξε, πάντως, ότι η αντίληψη και οι προσδοκίες, που έχουν οι καταναλωτές από τις αναδυόμενες τάσεις της τεχνολογίας, εξαρτώνται σε ένα μεγάλο βαθμό από την ηλικία τους. Για παράδειγμα, οι μεγαλύτερης ηλικίας χρήστες δείχνουν να είναι πιο σίγουροι ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν είναι σε θέση να επηρεάσει την εργασία τους. Αντίθετα, στις πιο νεαρές ηλικίες τα ποσοστά όσων εκτιμούν ότι η AI μπορεί να επηρεάσει τη δουλειά τους και το εργασιακό τους μέλλον είναι πολύ μεγαλύτερα. Αυτή η τόσο διαφοροποιημένη άποψη μπορεί να αντικατοπτρίζει ένα κοινό όραμα για το μέλλον, με τη μόνη διαφορά ότι οι ηλικιωμένοι εργαζόμενοι δεν αναμένουν να εργαστούν αρκετά, ώστε να δουν το εργασιακό τους μέλλον να επηρεάζεται.

Η μελέτη Hubspot έδειξε επίσης ότι πιο ευρέως χρησιμοποιούμενες τεχνολογίες δεν θεωρούναι από τους καταναλωτές συγκεχυμένες ή υπερτιμημένες. Η αναζήτηση φωνής, για παράδειγμα, χαρακτηρίστηκε ως συγκεχυμένη μόνο από το 7% των ερωτηθέντων και υπερτιμημένη μόλις από το 10%.

διαβάστε περισσότερα εδώ: sepe.gr


Test post

A test into what tests are all about
20-07-2018 - 21:19
δείτε περισσότερα

Covfefe

Edit your tweets, finally.
20-07-2018 - 18:07
δείτε περισσότερα

Move Mirror by Google

Explore pictures in a fun new way, just by moving around.
20-07-2018 - 17:32
δείτε περισσότερα

LeadCandy

Close more deals
20-07-2018 - 12:57
δείτε περισσότερα

CoinMirror

Decentralized ICO syndicates
20-07-2018 - 10:53
δείτε περισσότερα

Preview Hunt

Preview and prepare your Product Hunt submission 😺
20-07-2018 - 10:40
δείτε περισσότερα

Drulz

Grow your Instagram followers with automation
20-07-2018 - 10:38
δείτε περισσότερα

The Dreamery

Casper opens a storefront for $25 naps
20-07-2018 - 10:29
δείτε περισσότερα

Secure My Website

A pain-free service to add SSL to your site, for non-geeks
20-07-2018 - 10:23
δείτε περισσότερα

NIFTYgallery

Design and share collections for your cryptocollectibles
20-07-2018 - 10:00
δείτε περισσότερα