15th Larissa WordPress meetup | “Merry Xmas & WCThess2018

    Από: Startup Team

Φτάνει σιγά σιγά ο Δεκέμβρης, που είναι μήνας γιορτών και ίσως διακοπών. Εμείς για να τον προλάβουμε κλείνουμε τη φετινή χρονιά με την τελευταία συνάντηση της Ελληνικής Κοινότητας του WordPress για τη χρονιά 2018, το Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018, στις 17:30 στον χώρο του Εκπαιδευτικού Οργανισμού Όμηρος που ανοίγει τις πόρτες του και μας φιλοξενεί αφιλοκερδώς, στον 4ο όροφο (είσοδος από την πλευρά της Ρούζβελτ).

Λίγες μέρες πριν το ημερολόγιο μας δείξει 15-16 Δεκεμβρίου και WordCamp Thessaloniki 2018, θα συναντηθούμε για να ακούσουμε αλλά και να συζητήσουμε ενδιαφέροντα θέματα όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, το μάρκετινγκ και η δημιουργία περιεχομένου.

Στον Απόστολο Κρητικό αρέσει να δουλεύει με ανοικτές τεχνολογίες και ανοικτά δεδομένα. Διεξάγει έρευνα στους τομείς της Μηχανικής Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα και της Ανθεκτικότητας Λογισμικού. Το 2014, ίδρυσε το Social Mind, ένα 360 ° ψηφιακό πρακτορείο μάρκετινγκ, με στόχο το σχεδιασμό προσιτών λύσεων ψηφιακού μάρκετινγκ υψηλής ποιότητας για τον Παγκόσμιο Ιστό. Από το 2015, είναι καταχωρημένος εκπαιδευτής ανοικτών δεδομένων με το Open Data Institute (Ηνωμένο Βασίλειο). Το 2018 μπήκε στο δίκτυο Mozilla Open Leaders, ενώ χρησιμοποιεί το WordPress από το 2007 και το πρώτο του newsblog που δημιουργήθηκε με το WordPress είναι ακόμα ζωντανό. Το 2017 επιλέχθηκε ως ομιλητής στο WordCamp Athens.

Στην παρουσίαση του «Φέρνοντας φυσικά καταστήματα online με το WooCommerce: Σκληρές αλήθειες, προκλήσεις και μαθήματα!» θα μας αναλύσει ορισμένες προκλήσεις που αντιμετώπισε με την ομάδα του στη Social Mind, δημιουργώντας ηλεκτρονικά καταστήματα για πελάτες με ποικίλα μεγέθη. Γιατί εάν έχετε ένα φυσικό κατάστημα, ίσως σκεφτείτε “Θα πρέπει επίσης να δημιουργήσω ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Πόσο δύσκολο θα μπορούσε να είναι αυτό;”. Παρόλο που το WordPress και το WooCommerce παρέχουν έναν εξαιρετικό τρόπο δημιουργίας ηλεκτρονικών καταστημάτων, υπάρχουν προκλήσεις που ο ιδιοκτήτης του καταστήματος πρέπει να έχει κατά νου και τελικά να ξεπεράσει για να κάνει ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Η Κατερίνα Πουσπουρίκα έχει πτυχίο Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. Έχει επίσης διάφορα πτυχία στα αγγλικά, γερμανικά, κινεζικά και ρωσικά. Εργάζεται ως μεταφράστρια και copywriter για πάνω από 6 χρόνια και έχει αποκτήσει εξαιρετικές δεξιότητες μάρκετινγκ μέσω επαγγελματικής εμπειρίας. Η τεχνογνωσία της περιλαμβάνει SEO, Social Media Marketing και copywriting. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως συγγραφέας / SEO expert.

Στην ομιλία της «Content creation, μοντέρνες επιχειρήσεις και WordPress» θα αναφερθεί στο marketing που αλλάζει καθημερινά καθώς και οι επιχειρήσεις εξελίσσονται. Παρόλα αυτά η δημιουργία περιεχομένου παραμένει το πιο σημαντικό κομμάτι για την ιστοσελίδα μιας επιχείρησης. Θα δούμε τον τρόπο να ενσωματώνεται το περιεχόμενο στις νέες τεχνικές

marketing και γιατί το WordPress είναι το πιο δυνατό εργαλείο για έναν copywriter.

Ο Ζαχαρίας Ζηλιασκάκης γεννήθηκε στις 30/06/1981 στη Λάρισα. Αποφοίτησε από το τμήμα Βαλκανικών Σπουδών με την ειδικότητα της Βαλκανιολογίας. Στη συνέχεια, εργάστηκε στον ιδιωτικό τομέα στον κλάδο των πωλήσεων σε εταιρείες όπως Coca Cola 3E και Chipita. Το Αύγουστο του 2014 ιδρύει και διευθύνει το πολιτικοοικονομικό περιοδικό Propaganda και από τον Δεκέμβρη του 2015 μέχρι σήμερα διευθύνει το ηλεκτρονικό περιοδικό για την πόλη της Λάρισας Laif.

Στην παρουσίαση του «Το WordPress ως εργαλείο παραγωγής ηλεκτρονικού δημοσιογραφικού περιεχομένου» θα μας περιγράψει τα οφέλη του WordPress στην καθημερινότητα ενός ηλεκτρονικού περιοδικού. Προβλήματα που απαντώνται σε αυτή την καθημερινότητα και λύσεις, ενώ θα παρουσιάσει σε πραγματικό χρόνο τη δημιουργία άρθρου σε περιβάλλον WordPress.

Για την καλύτερη διεξαγωγή της εκδήλωσης, οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να δηλώσουν την συμμετοχή τους, στο meetup.com (δεξιά στήλη, Join and RSVP. Η σύνδεση είναι εφικτή και με τα στοιχεία εισόδου σας στο Facebook, αν δεν θέλετε να φτιάξετε έναν καινούριο λογαριασμό).

Τέλος, μπορείτε να βοηθήσετε στην επιλογή των θεμάτων των επόμενων συναντήσεων, συμπληρώνοντας το ερωτηματολόγιο.