DATA PROTECTION OFFICER (DPO), 15o ΤΜΗΜΑ, 9 έως 30 Οκτωβρίου 2019

    Από: Startup Team
  • Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: 09/10/2019 00:00
  • Διεύθυνση Διεξαγωγής: Μαυρομιχάλη 23, Αθήνα 106 80, Ελλάδα
  • Διοργανωτής:
    ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
  • Περισσότερες Πληροφορίες:
    Πατήστε εδώ
  • Κόστος:


  • Άλλες πληροφορίες σχετικές με το κόστος:

    Εισηγητές: Δ. Ζωγραφόπουλος, ΔΝ, Δικηγόρος, Ειδικός Επιστήμονας , I. Γιαννακάκης, Δικηγόρος, FIP, CIPM, CIPP/E, CIPP/US, CFE, Cert. GDPR P, Founding Member
    DPO Academy, K. Παπαδάτος, Information Security Executive, MSC Infosec, CISSP-ISSMP, CISM, ISO27001 LA, ISO27005 RM, PMP, MBCI, N. Γεωργόπουλος, MBA cyRM, Cyber Privacy Risks Advisor / Cromar, Coverholder at Lloyd’s, Founding Member DPO Academy, Δ. Γεωργόπουλος, Co-Founder – Managing Partner at Rethink Business Lab, Founding Member DPO Academy, Ν. Λουκάς, MSc, PhD, C/DPO, PRINCE2/P, Founder STREAMLINE Training and Consulting, Founding Member DPO Academy

    Διάρκεια: 40 ώρες

     

     

Η ΝOMIKH ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ και η DPO ACADEMY διοργανώνουν από κοινού εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρέχει τη δυνατότητα συμμετοχής στις εξετάσεις πιστοποίησης Data Protection Officers σύμφωνα με το πρότυπο ISO 17024.

Υπό την αιγίδα:

 

 

 

Βραβευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με GOLD AWARD από τά EDUCATION LEADERS AWARDS στην κατηγορία ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

Γιατί είναι υποχρεωτική η παρουσία DPO στις εταιρίες από 25-5-2018;

Το νέο περιβάλλον στο οποίο καλούνται να δραστηριοποιηθούν οι επιχειρήσεις απαιτεί την συμμόρφωσή τους με το νέο Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDPR) ο οποίος προβλέπει την υποχρεωτική παρουσία των DPO από 25-5-2018 και μετά και απαιτεί από αυτές:

Τι προσφέρει το πρόγραμμα

    • Nα έχουν εκπαιδεύσει κατάλληλα το ανθρώπινο δυναμικό τους
    • Nα έχουν τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας και τις αναγκαίες πολιτικές για την προστασία των πληροφοριών
    • Nα κάνουν αναλύσεις των επιπτώσεων που μπορούν να προκύψουν λόγω παραβίασης ιδιωτικότητας (Privacy Impact Assessment)
    • Nα σχεδιάζουν προϊόντα και υπηρεσίες λαμβάνοντας υπόψη την προστασία της ιδιωτικότητας (privacy by default, privacy by design)
    • Nα ενημερώνουν τις αρμόδιες αρχές εντός 72 ωρών από τον εντοπισμό συμβάντος παραβίασης συστημάτων και απώλειας δεδομένων (data breach notification)
    • Nα έχουν ορίσει υπεύθυνο για την προστασία των δεδομένων (Data Protection Officer)
    • Nα έχουν πλάνο αντιμετώπισης περιστατικών παραβίασης συστημάτων και απώλειας δεδομένων (Incident Response Plan)
    • Nα αποζημιώνουν τους πελάτες των οποίων απέτυχαν να προστατεύσουν τα δεδομένα τους.
    • To μοναδικό πρόγραμμα το οποίο προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση στην εκπαίδευση Data Protection Officers & Privacy Professionals, ειδικά σχεδιασμένο σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR), από επαγγελματίες DPO’s, εξειδικευμένους νομικούς, information security professionals, cyber privacy insurance professionals & Privacy Professionals.
    • H εκπαίδευση περιλαμβάνει μελέτη case studies, χρήση οδηγών για την δημιουργία Privacy Impact Assessments και Incident Response Planning οι οποίοι αποτελούν βασικά εργαλεία των DPO’s.
    • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρέχει τη δυνατότητα συμμετοχής στις εξετάσεις πιστοποίησης, που υλοποιούνται από την TÜV AUSTRIA HELLAS σύμφωνα με το πρότυπο ISO 17024

Διεύθυνση Διεξαγωγής

Μαυρομιχάλη 23, Αθήνα 106 80, Ελλάδα

Διοργανωτής

ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
 ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ιδρύθηκε το 1977 με αντικείμενο την υποστήριξη των νομικών επαγγελμάτων με σύγχρονες εκδόσεις που καλύπτουν όλο το φάσμα και τις ειδικότητες των κλάδων δικαίου. Είναι ο πρώτος εκδοτικός οίκος στην Ελλάδα που εισήγαγε τη χρήση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών στην τυπογραφία κατασκευάζοντας εξειδικευμένο λογισμικό σελιδοποίησης από τις αρχές της δεκαετίας του ʼ80.

Σήμερα κατέχει ηγετική θέση στο χώρο των επιστημονικών εκδόσεων, διάθεσης ψηφιακού περιεχομένου και παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών για τα νομικά και οικονομικά επαγγέλματα, τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και επιχειρήσεις τόσο του δημόσιου όσο και του ιδιωτικού τομέα στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Για την εταιρική της δράση βραβεύτηκε από την XXIII Διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως μία από τις 500 πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες Μικρομεσαίες (ΜΜΕ) επιχειρήσεις της Ευρώπης πετυχαίνοντας ανάπτυξη που ξεπέρασε το 400% σε κύκλο εργασιών και ανθρώπινο δυναμικό.

Η καθετοποίηση της ετήσιας εκδοτικής παραγωγής, η οποία φθάνει τους 150 τίτλους, ανάμεσα στους οποίους και 15 επιστημονικά περιοδικά, η επιμέλεια των εκδόσεων από εξειδικευμένο επιστημονικό τμήμα,πολλοί εκ των μελών του οποίου είναι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων, η υιοθέτηση τεχνολογικών καινοτομιώνσε όλους τους τομείς της εταιρικής δράσης και το κορυφαίο επίπεδο των ακαδημαϊκών και συγγραφέωνπου συνεργάζονται με τη Νομική Βιβλιοθήκη, έχουν καταστήσει τόσο τις εκδόσεις όσο και τις υπηρεσίες της σημείο αναφοράς, αξιοπιστίας και κύρους για την ακαδημαϊκή και επιχειρηματική κοινότητα της χώρας.

Το 2010 η ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ολοκλήρωσε επιτυχώς το πρόγραμμα Επιχειρηματικής Αριστείας του Ευρωπαϊκού Οργανισμού EFQM και έλαβε την σχετική πιστοποίηση του οργανισμού «EFQM Committed to Excellence».

Εκπαίδευση 
Η Νομική Βιβλιοθήκη Εκπαιδευτική, η οποία συνεργάζεται με καταξιωμένα εκπαιδευτικά ιδρύματα και ινστιτούτα του εσωτερικού και εξωτερικού, προσφέρει πληθώρα ημερίδων, σεμιναρίων, συνεδρίων και κύκλων επιστημονικής και επαγγελματικής μετεκπαίδευσης πάνω σε νέους και δυναμικά ανερχόμενους κλάδους του δικαίου και της οικονομίας. 
Οι σύγχρονες θεματικές, το υψηλό επίπεδο των διδασκόντων και η άρτια οργάνωση στους χώρους εκπαίδευσης του κέντρου Διά Βίου Μάθησης της Νομικής Βιβλιοθήκης, είτε μέσω φυσικής παρουσίας είτε εξ αποστάσεως, προσδίδουν προστιθέμενη αξία που ανοίγει νέους ορίζοντες στην ατομική και επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευόμενων.

 

Οργάνωση εκδηλώσεων – Διαιτησίες

Στις σύγχρονες υλικοτεχνικές υποδομές της Νομικής Βιβλιοθήκης φιλοξενείται σε ετήσια βάση μεγάλος αριθμός επιστημονικών και εταιρικών εκδηλώσεων ενώ σε τακτική βάση διοργανώνονται πολλές εθνικές(ΚΠολΔ) και διεθνείς (ICC) Διαιτησίες, προσφέροντας ειδικά διαμορφωμένους χώρους ακρόασης και συνεδριάσεων, απομαγνητοφώνηση πρακτικών, γραμματειακή και μεταφραστική υποστήριξη, οπτικοακουστικά μέσα, πρόσβαση σε βιβλιοθήκη, φύλαξη αρχείων κ.ά.

 

Πληροφορική

Στο χώρο των νέων τεχνολογιών το καινοτόμο Λογισμικό ALMA Pro,προϊόν έρευνας και ανάπτυξης της ΝΒ Πληροφορικής, καθιέρωσε τη χρήση και αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων της τεχνολογίας στην καθημερινή νομική πρακτική. Σήμερα τα νομικά τμήματα των μεγαλύτερων τραπεζών, επιχειρήσεων και οργανισμών, Δικηγορικές εταιρίες και χιλιάδες δικηγόροι σε όλη την Ελλάδα χρησιμοποιούν την οικογένεια λογισμικού Alma για την καθημερινή τους οργάνωση, τη διαχείριση της βιβλιοθήκης τους, την έκδοση των φορολογικών τους στοιχείων και τη διαχείριση της ακίνητης περιουσίας τους.

 

Υπηρεσίες marketing & επικοινωνίας

Στο χώρο των υποστηρικτικών υπηρεσιών marketing, προσφέρονται εξατομικευμένες υπηρεσίες προβολής και επικοινωνίας δικηγορικών γραφείων και επιχειρήσεων, όπως δημιουργία εταιρικής ταυτότητας, κατασκευή και βελτιστοποίηση ιστοσελίδων, προβολή σε ελληνικούς και αλλοδαπούς Οδηγούς Νομικών υπηρεσιών υπό την αιγίδα οικονομικών και επενδυτικών φορέων κ.ά.

 

Εταιρική κοινωνική ευθύνη

Η Νομική Βιβλιοθήκη τιμά και στηρίζει τη νομική οικογένεια από την οποία και προέρχεται, επειδή δε πιστεύει στη γενναιοδωρία της επιστροφής προς όφελος του κοινού καλού, συμμετέχει ενεργά σε δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που περιλαμβάνουν υποτροφίες σε μεταδιδακτορικούς φοιτητές, δωρεάν διάθεση χιλιάδων ενεργών τίτλων σε φοιτητές ανά ακαδημαϊκό εξάμηνο, πλήθος χορηγιών σε Επιστημονικές Ενώσεις, Δικηγορικούς Συλλόγους, Δικαστήρια, Σωφρονιστικά Ιδρύματα, Πανεπιστημιακές Βιβλιοθήκες, Αθλητικές Νομικές Ενώσεις κ.ά.