Συνέντευξη Startup.gr: Kostas Chamalidis από Digital Minds

    Από: Startup Team

Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς!

Γεννήθηκα στην Αθήνα, είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στο Marketing και πτυχιούχος Oικονομικής κατεύθυνσης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ξεκίνησα την επαγγελματική μου σταδιοδρομία στο χώρο της διαφήμισης αλλά γρήγορα μου δόθηκε η δυνατότητα να ξεφύγω από «παραδοσιακές» λογικές και να κυνηγήσω το πραγματικό πάθος μου, το Digital Marketing. Αυτή η επιθυμία μου με οδήγησε το 2012 να ιδρύσω την Digital Minds, μία New Media εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης και ανάπτυξης online audiovisual content, σε περισσότερες από 200 digital πλατφόρμες (YouTube, iTunes, Spotify, Dailymotion etc)

Πείτε μας λίγα λόγια για την Digital Minds

H Digital Minds είναι μία New Media εταιρεία που απευθύνεται σε content owners (TV Networks, Music Labels, Production Companies etc) που διαθέτουν ένα σημαντικό όγκο οπτικοακουστικού περιεχομένου, σε ανεξάρτητους online creators που δημιουργούν μόνοι τους video content και σε brands που στρατηγικά επενδύουν σε branded video content και σε συνεργασίες με YouTube ambassadors.

Έχουμε αναπτύξει μία πολυπολιτισμική ομάδα και εκείνα τα τεχνολογικά μέσα, που προσδιορίζουν το τέλειο μίγμα υπηρεσιών για τη παραγωγή, διανομή, διαχείριση και ανάπτυξη περιεχομένου σε digital πλατφόρμες.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2012 ως start up και σήμερα διαθέτουμε δύο γραφεία σε Αθήνα και Βουκουρέστι. Στο Network ανήκουν περισσότερα από 2.000 YouTube κανάλια, το 60% από αυτών εκτός Ελλάδας και αποτελούμε το μοναδικό YouTube Multi-Channel-Network στην Ελλάδα και ένα από τα μεγαλύτερα στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. Μερικά ενδεικτικά στοιχεία για τη δυναμική του περιεχομένου των partner μας είναι ότι μέχρι σήμερα το σύνολο του υλικού που διαχειριζόμαστε έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 4,2B Views, 18,5B Minutes Watched καθώς και περισσότερους από 4M subscribers από όλο τον κόσμο.

Οι κυριότερες υπηρεσίες μας είναι:

  • Video & Music Distribution σε περισσότερες από 200 digital πλατφόρμες
  • Digital Rights Management
  • Audience Development
  • Revenue maximization
  • Multi-Platform Entertainment (Productions)
  • Technical support and expertise
  • Brand Video Strategy and Channel Management
  • Cross platform collaboration with YouTube stars

Γιατί αποφασίσατε να ξεκινήσετε μια δραστηριότητα μόνος/η σας?

Η επιθυμία μου να δημιουργήσω το 2012 την Digital Minds, εν μέσω της οικονομικής κρίσης ήταν μία ριψοκίνδυνη απόφαση, η οποία δεν έβρισκε την ανάλογη ανταπόκριση. Η συγκεκριμένη δυσκολία συνέβαλε στο να με κατευθύνει να διαμορφώσω μία πολυπολιτισμική ομάδα από νέους και φιλόδοξους συνεργάτες, οι οποίοι ταυτίστηκαν με το όραμα μου να δημιουργήσουμε μία πρωτοπόρα εταιρεία που θα ανοίξει τα φτερά της και εκτός Ελλάδας.

Σε ποιους απευθύνεστε και τι όφελος μπορούν να έχουν από τις υπηρεσίες σας;

Από την πλευρά των content owners αποτελούμε ένα one-stop-shop όπου με τη βοήθεια μας μπορούν να διανέμουν και αναπτύξουν το online content τους παγκοσμίως. Το εξειδικευμένο προσωπικό και τα τεχνολογικά μας εργαλεία, τους παρέχουν τα εφόδια για να προστατεύσουν το περιεχόμενο τους, να βελτιστοποιήσουν την παρουσία τους στο digital περιβάλλον, να μεγιστοποιήσουν τα έσοδα τους και να αναπτύξουν ένα παγκόσμιο online καταναλωτικό κοινό.

Ομοίως για τους ανεξάρτητους online creators η Digital minds είναι το Network που τους βοηθάει έμπρακτα να αναπτύξουν το ταλέντο τους και να αποτελέσουν τους νέους online rising stars. Η ομάδα μας τους εκπαιδεύει για τον τρόπο που λειτουργούν πλατφόρμες όπως είναι το YouTube, τους παρέχει όλα τα απαραίτητα analytic tools για να μελετούν την αποτελεσματικότητα του content τους και συμβάλει στην στοχευμένη προώθηση τους.

Τέλος για τα brands αποτελούμε τους εξειδικευμένους συνεργάτες τους αναφορικά με τη στρατηγική τους στο online video content. Ο ρόλος μας είναι να τους εκπαιδεύσουμε να αντιληφθούν τα πλεονεκτήματα του YouTube, να τους βοηθήσουμε να δημιουργήσουν στοχευμένο video content και να αναδείξουμε τους κατάλληλους YouTube stars που μπορούν να συνεργαστούν μαζί τους. Η συγκεκριμένη στρατηγική περιλαμβάνει στοχευμένα brand metrics όπως awareness, brand and product recall (aided και unaided) και με τα μέχρι τώρα παραδείγματα της ελληνικής αγοράς παρατηρούμε ότι διαμορφώνουν υψηλό ROI καθώς έχει πολύ μεγάλη επίδραση τόσο σε online όσο και σε offline πωλήσεις

Τι συμβουλές δίνετε για τους νέους επιχειρηματίες out there!

Αρχικά θα τους έλεγα να μην τιθασεύουν τις ιδέες τους σύμφωνα με τις διάφορες εξειδικευμένες «συμβουλές» που μπορούν να συναντήσουν στα πρώτα τους βήματα. Συνεπως τις παρακάτω ιδέες δεν θα τις χαρακτήριζα ως συμβουλές παρά μόνο ως προσωπικές απόψεις και εμπειρίες. Κάτα την άποψη μου, κάθε νέος επιχειρηματίας που ξεκινάει μία νέα προσπάθεια οφείλει να παθιαστεί με αυτή και να αφιερώσει όλη του δύναμη για να την κάνει πραγματικότητα. Δεν υπάρχει κάποια χρυσή συνταγή για την επιτυχία και ο δρόμος προς αυτή έχει αρκετές διακυμάνσεις. Για να μπορέσει μία ιδέα να αναπτυχθεί οφείλει να στηρίζεται σε ομάδες και να θεωρεί την επιτυχία της ως μία συλλογική προσπάθεια.