Συνέντευξη στο Startup.gr: ο Γιώργος Γκεζερλής και το Yard Sale του!

    Από: Startup Team

Αυτή είναι μια ξεχωριστή συνέντευξη από αυτές που έχετε συνηθίσει.. 🙂 Μιλήσαμε με τον Γιώργο Γκεζερλή, ο οποίος με την βοήθεια της αδερφής του (και εξωτερικούς Consultants τους γονείς του) ετοίμασε ένα Yard Sale. Θα μοιραστεί λοιπόν μαζί μας την εμπειρία του! 

Γιώργο, πες μας λίγα λόγια για το Yard Sale που έκανες. Τι είναι αυτό; Και πως πήγε;
LoL. Ήταν ένας πάγκος που πουλούσα πράγματα, όπως σνακς, είδη σπιτιού, βιβλία και παιχνίδια που δεν χρειαζόμουν εγώ και η αδελφή μου. Πήγε μια χαρά!

Τα έκανες όλα μόνος σου ή είχες βοήθεια; (είδα δηλαδή σε κάποιες φωτογραφίες τον Μπαμπά σου και την Αδερφή σου). Πως βοήθησε ο καθένας;
Είχα μπόλικη βοήθεια. Ο μπαμπάς μου ήταν security και σύμβουλος. Η αδελφή μου η Μαρίζα ήταν βοηθός στον πάγκο μου. Επίσης βοήθησε η θεία μου η Σοφία που μου βρήκε τις τιμές και έκανε τις πρώτες δοκιμαστικές αγορές (με λεφτά φυσικά!). Ακόμα η παιδαγωγός μου η Μαίρη (την λέω Μαιρού) που ήταν πάντα δίπλα μου (και αγόρασε 16 Ευρώ σε πράγματα!!!). Τέλος οι φίλοι μου Σοφία, Θωμάς και Μίλη.

Ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετώπισες;
Την τελευταία μέρα, ενώ έκανα 50% έκπτωση στα πάντα (που ήδη είχαν 50% έκπτωση) δεν πούλησα σχεδόν τίποτα. Ευτυχώς ήρθε πάλι η θεία Σοφία και έδωσε €50 για βιβλία για ένα ορφανοτροφείο.

Τι σου άρεσε περισσότερο;

Τα λεφτά που έβγαλα.

Τι δεν σου άρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ;
Η αναμονή για τους πελάτες. Κάποιες μέρες πέρναγαν ώρες χωρίς πελάτες. Επίσης οι 48 ώρες προετοιμασίας!!!

Ήταν κερδοφόρο;
Αν ήταν κερδοφόρο; Ας πούμε μόνο ότι έκανα πωλήσεις 644 Ευρώ και καθαρά κέρδη 339 Ευρώ.

Θα το ξανακάνεις; Και γιατί;

Θα το ξανάκανα για τα λεφτά. Και για να κάνω ενδιαφέρον στις διακοπές μου.


Την επόμενη φορά που θα το κάνεις ΤΙ θα κάνεις διαφορετικά;
Δεν θα βάλω εκπτώσεις. Και θα κολλήσω σε όλες τις κολώνες αφίσα. Και θα δώσω σε όλα τα σπίτια της γειτονιάς φυλλάδιο.


Μπορούν να το κάνουν και άλλα παιδιά αυτό; Τι συμβουλές θα τους έδινες.
Ναι μπορούν να το κάνουν. Αρκεί να μην μου κλέψουν τους πελάτες. Θα τους συμβούλευα:

  • Να έχουν ποικιλία πραγμάτων
  • Να κάνουν πολύ marketing (διαφήμιση)
  • Να είναι ευγενικά στους πελάτες ακόμα κι αν δεν αγοράζουν
  • Να βάλουν μουσική

Ο Γιώργος μοιράστηκε μαζί μας και τα εξής: