Συνέντευξη Startup.gr: CvBrain

    Από: Startup Team
  1. Πείτε μας λίγα λόγια για την υπηρεσία σας (τι είναι, τι προσφέρει).

Η CvBrain είναι η πρώτη νέας γενιάς πλατφόρμα εύρεσης εργασίας αποκλειστικά για junior level προσωπικό, βασισμένη σε HR trends , όπως το profiling και το gamification και παράλληλα νευροεπιστήμη και τεχνολογία ΑΙ, έχοντας ως σκοπό να διευκολύνουμε τους εργοδότες στις διαδικασίες επιλογής και τους υποψήφιους στην εύρεση της καταλληλότερης θέσης εργασίας.

Οι διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθούνται, από τους employers και τους juniors, είναι πολύ απλές.

Οι juniors θα δημιουργούν ένα βιογραφικό προφίλ (Cv-Profile), συμπληρώνοντας τα προσωπικά τους στοιχεία και τις ακαδημαϊκές τους πληροφορίες , στη συνέχεια για όσους θέλουν, θα μπορούν να ανεβάζουν με link ένα σύντομο προσωπικό τους βίντεο, που θα παρουσιάζουν τον εαυτό τους και έπειτα θα παίζουν ένα διασκεδαστικό παιχνίδι (game based assessment), ώστε να μπορέσουν να αναδείξουν καλύτερα την προσωπικότητα και τις ικανότητες τους, κάνοντας fitting με θέσεις εργασίας, με σκοπό την εύρεση της ιδανικής εργασίας για αυτούς. Επίσης, όλες οι υπηρεσίες για τους υποψήφιους θα παρέχονται εντελώς δωρεάν.

Παράλληλα οι εργοδότες, θα δημιουργούν ένα δυναμικό εταιρικό προφίλ (HR-Profile), μέσω του οποίου θα μπορούν να ανεβάζουν τις θέσεις εργασίας που προκύπτουν, να διαχειρίζονται ταχύτερα τις αιτήσεις, με την χρήση των εξατομικευμένων φίλτρων της CvBrain, αλλά και να αναζητήσουν απευθείας μέσω της βάσης δεδομένων μας τον ιδανικό υποψήφιο, χωρίς την δημοσίευση αγγελίας.

Χρησιμοποιώντας τα φίλτρα της CvBrain, οι επιχειρήσεις θα μπορούν γρήγορα, εύκολα και αποτελεσματικά να δημιουργούν shortlists με υποψήφιους που κάνουν fitting για κάθε Job role που αναζητούν, έχοντας στη διάθεση τους και στοιχεία από την ψυχομετρική αξιολόγηση των υποψήφιων, από το game based assessment. Έτσι, θα δημιουργούνται συνθήκες perfect match, μειώνοντας το ρίσκο κατά την επιλογή υποψήφιων.

Τέλος, με την υπηρεσία Home interview, θα δίνουμε τη δυνατότητα στον εργοδότη και τον υποψήφιο να ολοκληρώσουν την πρώτη συνέντευξη από τον χώρο τους, εξοικονομώντας παράλληλα πόρους.

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί, πως υπάρχει και η δυνατότητα κάλυψης θέσεων remote εργασίας, καθώς το business model της CvBrain, καθίσταται ιδανικό εργαλείο για τέτοιες περιπτώσεις όπως την περίοδο της πανδημίας, από την δημοσίευση αγγελίας και την συνέντευξη εξ’ αποστάσεως, έως και την τελική επιλογή.

  1. Γιατί αποφασίσατε να ξεκινήσετε μια δραστηριότητα σε αυτόν τον τομέα;

Η ιδέα γεννήθηκε σε μία βεράντα, από την ιδρυτική ομάδα της CvBrain, που αποτελείται από τρεις παλιούς συμμαθητές και φίλους (Στέλιος Ζέρβας CEO & Co-Founder, Βασίλης Ανατολίτης COO & Co-Founder και Δημήτρης Δρόσος CTO & Co-Founder) και η έμπνευση της προήλθε καθαρά από τις δικές μας προσωπικές εμπειρίες, αλλά και άλλων φίλων και γνωστών κατά την αναζήτηση εργασίας στα πρώτα μας βήματα.

Όντας νέοι και αφού ολοκληρώσαμε τις σπουδές μας, ανακαλύψαμε πως υπάρχει ένα μεγάλο χάσμα, από την εκπαίδευση προς την αγορά εργασίας και πως δεν υπήρχαν οι ανάλογες ευκαιρίες για να αναδείξει κανείς την προσωπικότητα και τις ικανότητες του, μέσα από ολοκληρωμένο profiling και να κάνει match με την ιδανική θέση εργασίας.

Έπειτα, παρατηρώντας την παγκόσμια αγορά, εντοπίσαμε την τάση ζήτησης, junior θέσεων εργασίας και διακρίναμε πως υπάρχει αδυναμία βέλτιστου match μεταξύ των εταιριών και των υποψήφιων, ενώ παράλληλα υπάρχει ρίσκο στις διαδικασίες επιλογής αλλά και δαπανώνται αρκετοί πόροι.

Έτσι, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε αυτή την ομάδα για να καλύψουμε αυτό το κενό που υπάρχει στον κλάδο του Ανθρώπινου Δυναμικού, βάζοντας τις σκέψεις μας, τις εμπειρίες και τις πιθανές μας λύσεις στα προβλήματα, που παρατηρήθηκαν, σε μία πλατφόρμα, τη CvBrain. Άλλωστε, ας μη ξεχνάμε πως το ανθρώπινο δυναμικό, είναι πλέον το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα κάθε επιχείρησης.

  1. Πως ήταν η εμπειρία της συμμετοχής σας στο Startup Greece Week;

Ήταν η πρώτη μας συμμετοχή ως ομάδα σε έναν τέτοιο θεσμό, με ένα τόσο μεγάλο εύρος, όπως το Startup Greece Week. Η εμπειρία ήταν μοναδική, καθώς είναι ένας πολύ οργανωμένος και διαδεδομένος διαγωνισμός για startups στην Ελλάδα. Μας άφησε μια πολύ θετική ανάμνηση και παράλληλα μας έδωσε την κατάλληλη ώθηση, για να συνεχίσουμε την προσπάθεια μας και να γίνουμε καλύτεροι σε αυτό που κάνουμε.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καταφέραμε να κατακτήσουμε την πρώτη θέση, από την κριτική επιτροπή, καθώς υπήρχε μεγάλος ανταγωνισμός και όπως μπορέσαμε να παρατηρήσουμε οι ιδέες ήταν έξυπνες, επίκαιρες και καινοτόμες. Οι «συναγωνιζόμενοι» μας ήταν πολύ αξιόλογες ομάδες και είμαστε υπερήφανοι που μπορέσαμε να διακριθούμε πανελληνίως, σε αυτό το μεγάλο community, που έχει δημιουργηθεί.

  1. Ποια ήταν η κυριότερη δυσκολία που αντιμετωπίσατε;

Η αβεβαιότητα και η αμφιβολία για το αν θα πετύχει το εγχείρημα που είχαμε μέσα στο μυαλό μας, ήταν η βασική μας δυσκολία-φόβος, αλλά διεξάγοντας τις απαραίτητες έρευνες και χρησιμοποιώντας κάποια επιχειρηματικά μοντέλα, μας βοήθησε να βρούμε τις λύσεις και την αγορά που στοχεύουμε, ως επιχείρηση.

Οι δυσκολίες και τα προβλήματα είναι μέσα στη διαδικασία, σε όλο αυτό το δημιουργικό ταξίδι, της ανάπτυξης μίας startup. Δε μπορεί κανένας να τις αποφύγει. Χωρίς δυσκολίες άλλωστε δε βγαίνει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Το στοίχημα είναι να τις ξεπερνάς γρήγορα και να μαθαίνεις από αυτές.

Ωστόσο, για να γίνουμε λίγο πιο συγκεκριμένοι, η διαχείριση του χρόνου, η τήρηση των deadlines όπως και τεχνικά θέματα σχετικά με την πλατφόρμα είναι οι κυριότερες δυσκολίες που είχαμε να αντιμετωπίσουμε.  Επιπλέον, με το ξέσπασμα του Covid-19, οι καταστάσεις δυσχέραναν. Παρόλα αυτά πάντα ψάχνουμε να βρούμε την θετική πλευρά αυτών των δυσκολιών και να μαθαίνουμε από οτιδήποτε περνάμε.

  1. Πείτε μας 1-2 ελληνικά (ή μη) επιχειρηματικά μοντέλα που θαυμάζετε και γιατί;

Είναι πολλά τα business models που είναι αξιόλογα και άξια θαυμασμού. Ωστόσο, θα προτιμήσουμε να σας αναφέρουμε δύο ελληνικά startups, ως αξιόλογα επιχειρηματικά μοντέλα.

Το πρώτο είναι αυτό της Clio Muse. Είναι ένα project, που βοηθάει και προάγει τον πολιτισμό και την ιστορία, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες χώρες παγκοσμίως. Επιπλέον, δίνει τη δυνατότητα σε άτομα, που θέλουν να βοηθήσουν σε αυτό το έργο, να γίνουν official contributor, προσθέτοντας περιεχόμενο που αξίζει να μαθευτεί, αφού εγκριθεί και γίνει το curate στο content, από την ίδια την ομάδα.

Το δεύτερο από αυτά είναι εκείνο της Workable, το οποίο εμπίπτει και στον κλάδο που δραστηριοποιούμαστε και εμείς, αυτό του HumanResources.Η εταιρεία αυτή δημιουργήθηκε το 2012 και από τότε διαπρέπει. Βοήθησαν, σε εποχές κρίσης, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην επιλογή στελεχών, κάνοντας την Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού πιο προσιτή, εύκολη και λιγότερο χρονοβόρα.

  1. Πως βλέπετε την επιχείρησή σας σε 1 χρόνο από τώρα;

Ευελπιστούμε πως σε έναν χρόνο από τώρα, θα έχουμε αντλήσει μία pre-seed χρηματοδότηση, θα έχουμε ανοίξει τα πρώτα μας γραφεία και το εγχείρημά μας θα έχει γίνει γνωστό στην αγορά. Ελπίζουμε να έχουμε αρχίσει να βοηθάμε την ελληνική αγορά σε αυτό το κενό που υπάρχει και να έχουμε βάλει το λιθαράκι μας στην καταπολέμηση της ανεργίας.

Καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα είμαστε έτοιμοι να επεκταθούμε και στην κυπριακή αγορά, όπως είναι το αρχικό μας πλάνο, για να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις αλλά και τους juniors και σε εκείνη την αγορά.

Ο στόχος μας και το όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε ένα παγκόσμιο hub αποκλειστικά για Junior υποψήφιους, προσφέροντας ίσες ευκαιρίες σε όλους τους νέους που θέλουν να ξεκινήσουν την καριέρα τους τώρα ή να βρουν την επόμενη δουλειά που αναζητούν, βοηθώντας στην μείωση της ανεργίας και του brain drain.

  1. Τι συμβουλές δίνετε για τους νέους επιχειρηματίες out there;

Το μυστικό της επιτυχίας, σίγουρα βρίσκεται στην ομάδα. Οπότε σε κάτι που θα πρέπει να εστιάσουν, είναι η ομάδα αυτή καθεαυτή αλλά και η συνεχής εκπαίδευσή της, διότι όσο αναπτύσσονται οι άνθρωποι ατομικά, ενισχύεται και η ομάδα ως σύνολο. Αυτό στις μέρες μας, είναι ακόμη πιο εύκολο, καθώς υπάρχουν δομές υποστήριξης, incubators, accelerators κ.α, που μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά.

Κάτι ακόμα που είναι σημαντικό και πρέπει να προσέξουν οι νέοι επιχειρηματίες είναι να γίνει validation στο πρόβλημα και τη λύση που προτείνουν και βέβαια, να γνωρίζουν την αγορά στην οποία θέλουν να εισέλθουν. Επιπλέον, θα είναι χρήσιμο τα μοντέλα τους να είναι καινοτόμα, να έχουν έντονα στοιχεία εξωστρέφειας και να μπορούν να επεκταθούν εύκολα σε άλλες αγορές.

Επίσης, είναι απαραίτητο να είναι δεκτικοί στις αλλαγές, τόσο με την ομάδα και την ιδέα τους όσο και με το περιβάλλον, στο οποίο εργάζονται και δραστηριοποιούνται. Αυτό συνεπάγεται δεκτικότητα και στα λάθη τους. Από αυτά θα μάθουν και θα αναπτυχθούν, όχι μόνο σαν επιχειρηματίες αλλά και ως άνθρωποι. Χρήσιμο είναι επίσης να παραδειγματίζονται και από τα λάθη άλλων ομάδων ή ατόμων από διαφορετικές επιχειρήσεις. Όταν υπάρχει το στοιχείο της πίστης όλα τα λάθη και τα μειονεκτήματα μπορούν να μετατραπούν σε πλεονεκτήματα και δυνατά όπλα στη φαρέτρα μιας startup.

Το καλύτερο πλάνο για να γίνουν τα παραπάνω, είναι οι στόχοι που θέτουν, να είναι μικροί και βραχυπρόθεσμοι, έτσι ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται καλύτερα τις καταστάσεις.

Επιπροσθέτως, ένας μεγάλος προβληματισμός για τους νέους επιχειρηματίες, ειδικά την εποχή και τις συνθήκες τις οποίες διανύουμε, είναι αυτός της χρηματοδότησης. Το μότο μας για αυτό τον προβληματισμό θα το μοιραστούμε μαζί σας. «Αν έχεις μια καλή ομάδα και μία καλή ιδέα, θα βρεις το αναγκαίο κεφάλαιο για να ξεκινήσεις την startup σου.»

Last but not least, υπομονή και να μη το βάζουν κάτω!

Και να μην ξεχνάνε δύο πράγματα: πρώτον, οι επιτυχημένες startup φαίνονται μόνο εκ των υστέρων και δεύτερον, δεν υπάρχει κάποιος κώδικας επιτυχίας για ένα startup.

Η ομάδα της CvBrain:

Ζέρβας Στυλιανός” (CEO & Co-Founder) www.linkedin.com/in/stelios-zervas-88a5bb19a/

  • Είναι απόφοιτος της σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων & Marketing του ”Aegean College” σε συνεργασία με Βρετανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα. Έχει πιστοποιήσεις σε αντικείμενα όπως το Growth & Digital Marketing, HR, Business Management και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σε αντίστοιχους τομείς. Έχει συμμετάσχει σε 3 κύκλους ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας στο Incubator του Praksis BCC και επίσης, έχει εργαστεί για 8 χρόνια στην Πολυεθνική εταιρεία ”Lidl Ελλάς” στον Τομέα των Logistics, ως Logistics Coordinator και ως Freelancer για περίπου 3 χρόνια, έως και σήμερα στον Τομέα του Marketing.

”Ανατολίτης Βασίλειος” (COO & CoFounder) www.linkedin.com/in/vasilis-anatolitis-8476b51a0/

  • Είναι απόφοιτος του τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΕΚΠΑ. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Λογοτεχνίας και Γλωσσολογίας μέσω του ΕΚΠΑ. Έχει συμμετάσχει σε 3 κύκλους ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας στο Incubator του Praksis BCC και εργάζεται για περίπου 2 χρόνια έως και σήμερα στο Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών ”AXON”, ως καθηγητής Γερμανικών, έχοντας αναλάβει παράλληλα και ένα κομμάτι του Management στην επιχείρηση.

Δρόσος Δημήτριος” (CTO & Co-Founder) www.linkedin.com/in/dimitris-drosos-841528120/

  • Είναι απόφοιτος Μηχανικός Υπολογιστών του ΤΕΙ Μεσολογγίου. Έχει συμμετάσχει σε 3 κύκλους ενίσχυσης επιχειρηματικότητας στο Incubator του Praksis BCC. Είναι συνιδρυτής του ”Inagros p.c.” και εργάζεται επιπλέον ως Εξωτερικός Συνεργάτης της ”IBM στην Τράπεζα της Ελλάδος”.

Μπενά Ζωή” (UI/UX Designer) www.linkedin.com/in/zoi-bena-562211174/

  • Είναι απόφοιτη του τμήματος Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει πιστοποιήσεις στο Web Design και UI/UX Development και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια από διάφορους τομείς της Πληροφορικής. Στην πρακτική άσκηση ανέπτυξε με την ομάδα της μία ηλεκτρονική πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης για το Π.Γ.Ν Αττικόν και εργάζεται ως Front-end Web Developer στην εταιρία ”Upgrade”.

Λιναράκη Κλειώ” (HR Generalist) www.linkedin.com/in/cliolinaraki/

  • Είναι απόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει πιστοποιήσεις στην Διοίκηση Ανθρώπινου δυναμικού και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια από διάφορους τομείς του HR. Στην πρακτική άσκηση ανέπτυξε τις γνώσεις και την εμπειρία της ως HR assistant στην εταιρεία DHL Express(Hellas) και σήμερα απασχολείται ως Administrative assistant στην εταιρεία ‘SSH Maritime’.

Κοκκόσης Ιωάννης” (Digital Marketing Specialist) www.linkedin.com/in/giannis-kokkosis-0889a4177/

  • Είναι φοιτητής του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας με κατεύθυνση στις τεχνολογίες Λογισμικού & Ανάλυσης Δεδομένων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια από διάφορους τομείς της Πληροφορικής και του Digital Marketing. Έχει συμμετάσχει σε διάφορα projects της σχολής καθώς και σε άλλη μία ομάδα startup(Diabetisys IKE).

Πού θα τους βρείτε:

Site: http://cvbrainjobs.com/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/cvbrain/