Συνέντευξη στο Startup.gr: Δανάη Κουκουλομμάτη μας μιλά για το GreeceFoodies.com!

    Από: Startup Team

Το GreeceFoodies.com είναι το μοναδικό marketplace στην Ελλάδα που προωθεί γαστρονομικές εμπειρίες, όπως είναι τα μαθήματα μαγειρικής, οι γευσιγνωστικοί περίπατοι, οι οινογνωσίες, κλπ.

Είναι μια πλατφόρμα που προωθεί την Ελληνική γαστρονομία και κουλτούρα. Ένα σημείο αναφοράς της ιστορίας της Ελληνικής γεύσης. Ένα ψηφιακό Κυριακάτικο τραπέζι με ιστορίες και γεύσεις από τις γιαγιάδες μας. Στο Greece Foodies:

      1. Προωθούμε γαστρονομικές δραστηριότητες και εμπειρίες.
      2. Μοιραζόμαστε περιεχόμενο σχετικά με την Ελληνική γαστρονομία και γενικότερα την κουλτούρα του φαγητού.
      3. Προτείνουμε τα καλύτερα φαγητά και τους πιο όμορφους προορισμούς της Ελλάδας.

Σε ποιους απευθύνεται και τι υπηρεσίες προσφέρετε;

Απευθυνόμαστε στους λάτρεις της Ελληνικής γαστρονομίας! Στοχεύουμε κυρίως στους ξένους επισκέπτες της χώρας μας, που θέλουν να γνωρίσουν τον τρόπο παραγωγής της πρώτης ύλης αλλά και να γευτούν αυθεντικές γεύσεις.

Οι υπηρεσίες μας είναι ημερήσιες εκδρομές με επίκεντρό το φαγητό. Ο πυρήνας της κάθε εκδρομής είναι η εμπειρία και η αλληλεπίδραση του ταξιδιώτη με τα Ελληνικά προϊόντα. Στο Greece Foodies, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν από μια πληθώρα δραστηριοτήτων, όπως είναι τα cooking classes, food tours, wine tasting, farm visits, fishing trips, κλπ σε αρκετούς προορισμούς της Ελλάδας.

 

Τι είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε από άλλες εταιρείες;

Το Greece Foodies είναι η μόνη Ελληνική πλατφόρμα εμπειριών με έμφαση στην γαστρονομία. Η διαφορά μας είναι στην επιλογή των συνεργατών και των ανθρώπων που παρέχουν την εμπειρία. Δίνουμε πολλή μεγάλη έμφαση στη μοναδικότητα και αυθεντικότητα της εμπειρίας.

Επίσης,η ομάδα μας αποτελείται από επαγγελματίες digital marketers με μεγάλη αγάπη για το φαγητό. Στόχος μας είναι να τοποθετηθεί η Ελληνική γαστρονομία στη θέση που της αξίζει στο παγκόσμιο προσκήνιο. Για τον λόγο αυτό, επενδύουμε πολύ στο content και την ανάδειξη συνταγών, εθίμων, προϊόντων, πιάτων, και της ιστορίας της Ελληνικής γαστρονομίας.

 

Ποια ήταν η κυριότερη δυσκολία που αντιμετωπίσατε στο ταξίδι σας;

Μετά το καλοκαίρι του 2019, διαπιστώσαμε πως υπάρχει ένα κενό στην αγορά όσον αφορά τις γαστρονομικές εμπειρίες που μπορεί να συμμετέχει κάποιος στην Ελλάδα. Θεωρήσαμε πως τότε ήταν η κατάλληλη στιγμή για να ξεκινήσουμε το Greece Foodies, καθώς μέσω αυτών των εμπειριών μπορεί ο καθένας να μάθει στην πράξη πολλά για τον τόπο τον οποίο επισκέπτεται.

Η κυριότερη δυσκολία που αντιμετωπίσαμε ήταν ο covid. Το ξέσπασμα της πανδημίας μας βρήκε στα αρχικά στάδια της δημιουργίας του marketplace και καθυστέρησε πολύ την εξέλιξη του project.

Μια άλλη δυσκολία είναι η εύρεση παρόχων. Ενώ είναι εύκολο στους ανεπτυγμένους τουριστικά προορισμούς, είναι πολύ δύσκολο να βρεις παρόχους γαστρονομικών εμπειριών σε μέρη με ήπιο τουρισμό.

Πείτε μας 1-2 ελληνικά (ή μη) Startups που θαυμάζετε και γιατί?

Χωρίς δεύτερη σκέψη, την Welcome Pickups και το Ferryhopper. Είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο το ότι επιχείρησαν με μια ιδέα που είχε αρκετές δυσκολίες για την πραγματοποίηση της, σε μια περίοδο που τα startups δεν ήταν τόσο διαδεδομένα.

Παρόλα αυτά, όχι μόνο τα κατάφεραν, αλλά έγιναν leaders στο industry/ niche τους και επεκτάθηκαν και σε άλλες χώρες. Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενη που μέσω του Greece Foodies συνεργαζόμαστε.

 

Τι συμβουλές δίνετε για τους νέους επιχειρηματίες out there?

Νομίζω ότι το πρώτο που θα έλεγα είναι να σκέφτονται απλά. Έχω πιάσει τον εαυτό μου πολλές φορές να σκέφτεται περίπλοκα, προσπαθώντας να βρει μια κουλ λύση ή ιδέα ενώ τελικά είναι κάτι πολύ απλό και με αξία. Αυτό που με βοηθάει να μην μπλέκομαι, είναι να σκέφτομαι ως δυνητικός πελάτης/ χρήστης και να ακολουθώ ένα-ένα τα βήματα ώστε να καταλάβω τι μπορούμε να βελτιώσουμε.

Και το δεύτερο που θα έλεγα, είναι η σημαντικότητα της ψηφιακής παρουσίας. Από την εμπειρία μου, όσος χρόνος επενδύεται στο service/product development, άλλος τόσος θα πρέπει να επενδύεται στο πως θα προβληθεί στο κοινό, δηλαδή κανάλια προβολής, timeline, budget, συνεργάτες, ανθρωποδίκτυο, ενέργειες, κλπ. Φυσικά, δεν χρειάζεται να γίνουν όλα ταυτόχρονα, αλλά είναι σημαντικό να έχουν χαρτογραφηθεί οι ενέργειες και να έχουν απαντηθεί οι βασικές ερωτήσεις πού-πότε-πόσο-ποιος.