Συνέντευξη στο Startup.gr: Μαρία Τσιρολιά η Virtual Business Development Assistant & δημιουργός του www.assistant24.gr

    Από: Startup Team

Αποφάσισα να αλλάξω επαγγελματική πορεία μετά από 17 χρόνια στον Τραπεζικό κλάδο όταν κατάλαβα ότι μέσα από την ενασχόλησή μου ως ελεύθερη επαγγελματίας VA θα έχω την δυνατότητα και να προσφέρω μια πλειάδα υπηρεσιών, βάσει των γνώσεων που έχω αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια ακαδημαϊκών και επαγγελματικών, αλλά και να μεταλαμπαδεύσω αυτή τη γνώση μέσω των e-courses που σχεδιάζω.

Όλα αυτά με στόχο την εξυπηρέτηση της Ελληνικής επιχείρησης του Έλληνα ελεύθερου επαγγελματία και των Startups. Έβλεπα πολλές φορές ότι λείπει ο χρόνος από τον επιχειρηματία, τον μικρομεσαίο ελεύθερο επαγγελματία αυτόν που ξεκινάει τώρα να στήνει την επιχείρησή του, να ασχοληθεί με όλα τα αντικείμενα αλλά και η έλλειψη πόρων για να προσλάβει το αντίστοιχο ανθρώπινο δυναμικό και να το απασχολεί σε σταθερή βάση.

Έτσι γεννήθηκε η ιδέα της assistant24.gr

Σε ποιους απευθύνεται και τι υπηρεσίες προσφέρετε;

Η assistant24.gr απευθύνεται σε ιδιώτες, ελεύθερους επαγγελματίες, επιχειρήσεις και Startups. Οι υπηρεσίες που προσφέρω είναι custom made και ακουμπούν σε πολλά κομμάτια μιας επιχείρησης όπως Content editing, Copywriting, Social media responder, Mystery shopping, Data Collection, Γραμματειακή Υποστήριξη, Διαχείριση ραντεβού, Τηλεφωνική εξυπηρέτηση, Διαχείριση email, Data entry, Project managemen, Βooking & Airbnb management, Δημιουργία Εγχειριδίων για κάθε θέση και task – Manual Creation, Δημιουργία ηλεκτρονικής Φόρμας για Εγγραφές σε Σεμινάρια ή Έρευνες και Στατιστικά Στοιχεία, Δημιουργία Power Point & Εγγράφων, On line errands – Personal shopping, Review of service. Η φιλοσοφία είναι ότι μιλάω με τον πελάτη μου, συζητάμε μαζί, που θεωρεί ότι χρειάζεται περισσότερο βοήθεια ή ανάπτυξη των εργασιών του και βρίσκουμε μαζί την καλύτερη λύση για τον ίδιο και την επιχείρησή του.

 

Τι είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε από άλλες εταιρίες;

Έχω ειδική εμπειρία και εκπαίδευση στο Customer Service κάτι που είναι πολύ σημαντικό ασχέτως των υπηρεσιών που παρέχω. Η επαφή με τους πελάτες μου και η διαχείριση των project που μου αναθέτουν θέλει πάντα να έχεις γνώσεις επικοινωνίας. Επίσης ένα άλλο πολύ σημαντικό στοιχείο είναι το CRM που χρησιμοποιώ για να οργανώνω τα project, έχει σημαντικό feedback από CRM μεγάλων πολυεθνικών τα οποία έχω δουλέψει στο παρελθόν και έτσι κάνω τη δουλειά μου πιο αποτελεσματική.

 

Ποια είναι η κυριότερη δυσκολία που αντιμετωπίσατε;

Θέτοντας έναν προσωπικό στόχο για να δω θετικά αποτελέσματα, μέσα σε 12 μήνες έπρεπε να δημιουργηθεί το website να δημιουργηθούν τα profile στα social με περιεχόμενο και να ξεκινήσω να προσεγγίζω πελάτες. Το τελευταίο ήταν και το πιο δύσκολο δεδομένου του ότι στην Ελλάδα δεν είναι διαδεδομένος τόσο ο όρος Virtual Assistant και η φιλοσοφία γύρω από αυτό.

 

Ποια είναι τα startups που θαυμάζετε και γιατί;

Το Koalla καθώς είναι μια ελληνική online πλατφόρμα για freelance υπηρεσίες. Κάτι πολύ σημαντικό για εμάς τους freelancers και την Technus με παρόμοιες λειτουργίες η οποία σε βοηθάει να δικτυωθείς με τους πελάτες σου.

 

Τι συμβουλές δίνετε για τους νέους επιχειρηματίες out there?

Σίγουρα έχω πολλά χιλιόμετρα να διανύσω στον επιχειρηματικό κόσμο για να μπορέσω να δώσω συμβουλές. Θα πω μόνο κάποιες που σκέφτηκα και εγώ ξεκινώντας.

Να επικεντρωθούν στην επίλυση ενός προβλήματος: Προσδιορίστε ένα πραγματικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι και προσπαθήστε να βρείτε μια μοναδική λύση.

Να αγκαλιάσουν την αποτυχία: Η αποτυχία είναι μέρος του επιχειρηματικού ταξιδιού, επομένως μην φοβάστε να ρισκάρετε και να μάθετε από τα λάθη σας.

Δίκτυο: Δημιουργήστε σχέσεις με μέντορες, συμβούλους και άλλους επιχειρηματίες. Αυτές οι συνδέσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να λάβετε συμβουλές, πόρους και πιθανές συνεργασίες.

Μείνετε ευέλικτοι: Να είστε ανοιχτοί στο να αλλάξετε το επιχειρηματικό σας μοντέλο, εάν τα πράγματα δεν πάνε όπως τα σχεδιάζετε.

Εργαστείτε σκληρά και παραμείνετε αφοσιωμένοι: Η επιχειρηματικότητα απαιτεί πολλή σκληρή δουλειά, αφοσίωση και επιμονή. Συνεχίστε να προχωράτε προς τα εμπρός, ακόμα και όταν τα πράγματα γίνονται δύσκολα.

Δώστε προτεραιότητα στα σχόλια των πελατών: Ακούστε τους πελάτες σας και χρησιμοποιήστε τα σχόλιά τους για να βελτιώσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας.