Συνέντευξη στο Startup.gr: Θέμης Δρακωνάκης ο CEO της NUP TECHNOLOGIES που απευθύνεται σε φοιτητές!

    Από: Startup Team

To nup είναι ένα audio-based social app που επιτρέπει σε φοιτητές από κάθε σχολή να μιλούν μεταξύ τους μέσα από live δωμάτια ήχου καθώς και chats. Κάθε φοιτητής έχει ένα avatar χωρίς να μοιράζεται προσωπικές πληροφορίες όπως στα παραδοσιακά social media. Αποτελεί ένα νέο τρόπο επικοινωνίας που συνδυάζει τις live ηχητικές συζητήσεις και την αποκλειστικότητα της φοιτητικής κοινότητας.

Σε ποιους απευθύνεται και τι υπηρεσίες προσφέρετε;

Απευθύνεται αποκλειστικά σε φοιτητές καθώς για να γίνει κάποιος μέλος θα πρέπει να επιβεβαιώσει τη φοιτητική του ιδιότητα. Κάθε χρήστης, διαμορφώνει ένα avatar το οποίο αποτελεί την nup-προσωπικότητά του σε ένα online φοιτητικό σύμπαν. Στόχος του nup δεν είναι να συνδέσει το φοιτητή με άτομα που σπουδάζουν στο ίδιο πανεπιστήμιο αποκλειστικά ή με ανθρώπους που ήδη γνωρίζει, αλλά να τον φέρει σε επαφή με like-minded άτομα που μπορεί να σπουδάζουν σε άλλες σχολές ή πόλεις και πιθανότατα να μην γνώριζε ποτέ.

Τι είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε από άλλες εταιρείες;

H NUP TECHNOLOGIES είναι μία εταιρεία τεχνολογίας που έχει σαν όραμα να αλλάξει τον τρόπο επικοινωνίας των νέων ανθρώπων. Ξεκίνησε ουσιαστικά όσο ήμασταν φοιτητές, καθώς θέλαμε από την πρώτη στιγμή να δημιουργήσουμε μία πλατφόρμα σύνδεσης και επικοινωνίας, καταλήγοντας τελικα στο φοιτητικό κοινό.

 Αυτό που μας κάνει σαν ομάδα να ξεχωρίζουμε είναι σίγουρα η δυνατότητά μας να εξελισσόμαστε, να κινούμαστε γρήγορα καθώς και να μεταφράζουμε την αποτυχία σε μάθημα.

 

Ποια ήταν η κυριότερη δυσκολία που αντιμετωπίσατε στο ταξίδι σας;

Αρχικά να ξεκινήσουμε τονίζοντας το προφανές. Η Ελλάδα δεν είναι Silicon Valley. Βρίσκεται πολύ μακριά από την καρδιά της τεχνολογίας και ειδικά στην αρχή ήταν εξαιρετικά δύσκολο να χτίσεις το network σου. Με αρκετή υπομονή, “χτυπώντας αρκετές πόρτες” καθώς και με έξυπνα growth hacks, καταφέραμε και συνδεθήκαμε τόσο με ανθρώπους του χώρου όσο και υποψήφιους χρήστες. Στη συνέχεια, από μόνος του ο κλάδος που απευθυνόμαστε είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός καθώς πρέπει να δημιουργήσεις ένα προϊόν το οποίο ο χρήστης όχι μόνο θα έχει στο κινητό του αλλά θα γίνει κομμάτι της καθημερινότητάς του. Τέλος, το κοινό των φοιτητών είναι αρκετά απαιτητικό ηλικιακά αλλά και αχαρτογράφητο γιατί δεν έχουν υπάρξει μέχρι σήμερα πολλά παραδείγματα επιτυχημένων social networks που στοχεύουν αποκλειστικά σε αυτό.

 

Πείτε μας 1-2 ελληνικά (ή μη) Startups που θαυμάζετε και γιατί;

Από ελληνικές εξαιρετική δουλειά έκαναν στην Accusonus η οποία πρόσφατα εξαγοράστηκε από τη Meta. Από startups του εξωτερικού, η Snap (μητρική του Snapchat) από την κυκλοφορία της μέχρι σήμερα εξελίσσεται συνεχώς, δοκιμάζει συνεχώς νέα πράγματα και νέες τεχνολογίες και σαν οργανισμός βελτιώνεται και προσαρμόζεται συνέχεια. Αυτό είναι ένα στοιχείο που σαν ομάδα θαυμάζουμε πολύ, καθώς έχουμε και εμείς ακριβώς την ίδια φιλοσοφία. Προσπαθούμε να εξελισσόμαστε συνεχώς και να αλλάζουμε γρήγορα, μαθαίνοντας από τα λάθη μας χωρίς να φοβόμαστε.

 

Τι συμβουλές δίνετε για τους νέους επιχειρηματίες out there;

Δυστυχώς, μαγική συνταγή για το τι να κάνεις δεν υπάρχει οπότε θα το πάμε λίγο αντίστροφα και θα επικεντρωθούμε στο τι δεν πρέπει κάποιος σίγουρα να κάνει. Σίγουρα δεν πρέπει κάποιος να μπει στη διαδικασία της “επιχειρηματικότητας” αν δεν είναι αισιόδοξος σε υπερβολικό βαθμό καθώς και υπομονετικός και σίγουρα με πάρα πολύ γερό στομάχι. Όλη η πορεία αυτή, κρύβει πάρα πολύ δουλειά, δοκιμάζει όριά και θα τον φέρει αντιμέτωπο με δυσκολίες που δεν φανταζόταν. Επομένως, κάποιος δεν πρέπει να ξεκινήσει αν αυτό που κάνει δεν είναι ο σκοπός για τον οποίο ξυπνά κάθε πρωί ή αν ξεκινάει για να βγάλεις γρήγορα χρήματα. Αν κάποιος έχει όλα τα παραπάνω και πιστεύει πολύ στην ιδέα, πρέπει να ξεκινήσει άμεσα. Το ταξίδι πολλές φορές θα σε οδηγεί μόνο του και στο τέλος, δεν υπάρχει περίπτωση να βγει χαμένος.

Μάθετε περισσότερα:

Site: www.nupapp.com

Linkedin: www.linkedin.com/company/nup