Συνέντευξη στο Startup.gr: Βαγγέλης Μηντζιώρης ιδρυτής του digita.gr

    Από: Startup Team

Το digita.gr είναι μία ηλεκτρονική πλατφόρμα που φιλοδοξεί να αλλάξει το status quo του digital marketing και του marketing εν γένει στην Ελλάδα. Το marketing είναι ο κύριος πυλώνας των επιχειρήσεων για την ανάπτυξή τους για αυτό και όλοι πρέπει να έχουν τις υπηρεσίες που τους αξίζουν. Μέχρι αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει κάποιο σχετικό πλαίσιο και έτσι το digital marketing στην Ελλάδα είναι μία αφηρημένη έννοια.

 

Το digita.gr λειτουργεί μεταξύ επιχειρήσεων/εταιριών και ελ. επαγγελματιών/agencies ως

  • Συνδετικός κρίκος (ideal matches όπως μέγεθος-spend κλπ)
  • Εγγυητής (απαλλαγή από συμβάσεις, εγγύηση πληρωμής για τον επαγγελματία/agency, εγγύηση επιστροφής χρημάτων για την επιχείρηση)
  • Εργαλείο επίβλεψης και ελέγχου (έλεγχος των παραδοτέων για quality assurance)
  • Απλό marketplace digital marketing και παρόμοιων υπηρεσιών

Σε ποιους απευθύνεται και τι υπηρεσίες προσφέρετε;

Η πλατφόρμα απευθύνεται σε 2 μέρη

  1. Σε όποιον χρειάζεται marketing και παρεμφερείς υπηρεσίες (μικρές επιχειρήσεις, οργανισμοί, εταιρίες, ακόμα και επαγγελματίες marketing που χρειάζονται μία βοήθεια σε κάτι μικρό π.χ. σε κάτι τεχνικό κλπ). Η υπηρεσία για αυτό το μέρος είναι εντελώς δωρεάν.
  2. Σε όποιον θέλει να προσφέρει marketing υπηρεσίες και παρεμφερείς υπηρεσίες (ελ. Επαγγελματίες, agencies κλπ.). Για το 2ο μέρος υπάρχει χρέωση μόνο για όσους θέλουν να “ανεβάσουν” πάνω από 2 υπηρεσίες τους, για όσους θέλουν να στείλουν πάνω από 2 προσφορές σε αγγελίες.

Από εκεί και πέρα είναι δωρεάν για όλους να έχουν προφίλ στην πλατφόρμα και όσον αφορά τα αgencies και τους ελ. επαγγελματίες προτείνεται να υπάρχουν στην πλατφόρμα καθώς έχουν μόνο να κερδίσουν και τίποτα να χάσουν.

Τι είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε από άλλες εταιρείες;

Το digita.gr διαφέρει από την απλή αναζήτηση συνεργάτη marketing καθώς στον κορμό του επιχειρηματικού μοντέλου έχουν μπει 4 πυλώνες για την αποφυγή κακής συνεργασίας. Επίσης θα προωθήσουμε τις κοινότητες όπου θα μπορούν οι ελ. επαγγελματίες και τα agencies να δημιουργήσουν ομάδες κλειστού ή ανοιχτού τύπου για να διαχειρίζονται τους πελάτες τους στο digita.gr.

Ποια ήταν η κυριότερη δυσκολία που αντιμετωπίσατε στο ταξίδι σας;

Η δυσκολία όπως σε κάθε startup είναι το να εκπαιδεύσεις το κοινό σου. Επειδή δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα -το digita.gr- κάποιοι το μπερδεύουν με πλατφόρμα για freelancers, άλλοι με άμεση συνεργασία και φυσικά μην πάμε σε πιο απλούς χρήστες. Υπάρχει όμως μακροπρόθεσμο πλάνο και με την βοήθεια της συμπεριφορικής επιστήμης, θεωρώ πως αυτό θα αλλάξει. Εννοείται πως περιμένουμε και άμεσους ανταγωνιστές όπου και αυτοί με την σειρά τους θα βοηθήσουν σε όλο αυτό.

Πείτε μας 1-2 ελληνικά (ή μη) Startups που θαυμάζετε και γιατί;

Αρχικά, θέλω να τονίσω ότι οι επιλογές μου είναι με βάση 2 κριτήρια. 1) πιθανότητα εκτόξευσης χρήσης στο μέλλον  και 2) game-changing concept

Η πρώτη startup που θα ξεχωρίσω είναι η Useberry μία ψηφιακή εφαρμογή που βοηθάει στην ανάπτυξη καινοτόμων ψηφιακών προϊόντων επιτρέποντας το testing πριν καν γίνει το launch. Δεν είναι μόνο η μαγεία του να τεστάρεις κάτι πριν το φτιάξεις, από user experience μέχρι ab testing είναι και τα εργαλεία που έχουν δημιουργήσει για να μπορέσεις να φτάσεις σε ένα ασφαλές συμπέρασμα. Φυσικά ένα παραπάνω επειδή έχω και εγώ βάλει ένα λιθαράκι στην ανάπτυξη της

Η δεύτερη είναι η Nate ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που επιτρέπει στον χρήστη με ένα πάτημα ενός κουμπιού να αγοράσει οτιδήποτε. Αν και ακόμα είναι νωρίς πιστεύω ότι σε λίγα χρόνια παρόμοιες εφαρμογές θα γνωρισουν άνθηση καθώς mainstream χρήστες θα αρχισουν να εξοικειώνονται με την ιδέα. Επίσης, δείχνει και πιθανούς δρόμους αυτοματοποίησης όπου μειώνεται σημαντικά το friction για τον χρήστη και τον απλό αλλά και τον επαγγελματία.

 

Τι συμβουλές δίνετε για τους νέους επιχειρηματίες out there?

Αρχικά επειδή έχω συνεργαστεί με πολλές startups, θέλω να πω ότι είναι πολύ εύκολο να κολλήσουμε σε κάποια metrics (π.χ.  Cost per acquisition, MRR κλπ) κάτι που φυσικά συνήθως τα “επιβάλλουν” τα VCs όταν άλλα metrics ίσως είναι πιο ενδεικτικά για το πως “πάει” το προιόν μας όπως το Cost per activation ή το retention rate. Οπότε προσωπική μου γνώμη είναι να “κολλάμε” στην στρατηγική και στην αποστολή μας. Από εκεί και πέρα το να δοκιμάζεις πράγματα είναι το πιο σημαντικό καθώς στην ουσία είναι και το ουσιαστικό ανταγωνιστικό σου πλεονέκτημα έναντι των πιο εδραιωμένων εταιριών.

 

Βρείτε τους: 

Url: digita.gr/

Social media profiles: LinkedIn Facebook Youtube explainer video (commercial)