Το Carma Share είναι το ελληνικό “Airbnb των αυτοκινήτων”

    Από: Startup Team

Τι θα έλεγες για μία διαδικτυακή πλατφόρμα που θα σου επέτρεπε την ενοικίαση οχημάτων σε πολύ χαμηλότερες τιμές, την καταχώρηση οχημάτων που θα τεθούν προς ενοικίαση αλλά και premium πακέτα σε κάθε χρήστη; Κάτι που σίγουρα θα σου έλυνε τα χέρια και έρχεται από το Carma Share. Ο founder και CEO της πλατφόρμας, Χρήστος-Νικόλαος Χιλέτης, μίλησε στο Startup.gr γι’ αυτήν την υπηρεσία και παρακάτω θα μάθεις όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για την πλατφόρμα που ήρθε να βελτιώσει τη ζωή σου.

Πείτε μας λίγα λόγια για την υπηρεσία σας (τι είναι, τι προσφέρει)

Το Carma Share ή απλώς Carma όπως το αποκαλούμε είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα που επιτρέπει 1)την ενοικίαση οχημάτων σε πολύ χαμηλότερες τιμές (έως 200% κάτω) και 2) την καταχώρηση οχημάτων στη πλατφόρμα μας ώστε να τεθούν προς ενοικίαση. Επιπλέον παρέχουμε στους χρήστες μας premium πακέτα καθώς και εκπτώσεις σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Ένας χρήστης που θέτει το όχημα του προς ενοικίαση μπορεί να βγάλει κατά Μ.Ο 350 ευρώ/μήνα. Όσον αφορά τον ανταγωνισμό. Σε σχέση με όλους τους κλασικούς παρόχους υπηρεσιών ενοικίασης εξασφαλίζουμε τουλάχιστον 5 πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα .

  • Έσοδα για τους ιδιώτες – πολίτες μέσα από την χρησιμοποίηση της προσωπικής τους περιουσίας.
  • Πολύ φθηνότερες τιμές ακόμα και 200% σε οχήματα πολυτελείας.
  • Ευκολία στη χρήση και ποικιλία οχημάτων για κάθε ανάγκη
  • Διαθέσιμο ασφαλιστικό συμβόλαιο κάλυψης ατυχημάτων κάθε στιγμή όταν το χρειαστεί ο χρήστης.
  • Μηδενικά κόστη επισκευών και συντήρησης από την εταιρεία μας ώστε να διασφαλίσουμε ακόμα χαμηλότερες τιμές.

Σε σχέση με τα Car Sharing Agencies έχουμε τα εξής πλεονεκτήματα :

  • Πρόσθετα πακέτα υπηρεσιών με premium πακέτα.(και διεθνές πλεονέκτημα)
  • Συνεργασίες με παρόχους τηλεπικοινωνιών, καταστήματα service κλπ. για προσφορές και εκπτώσεις
  • Low Competition Market
  • Ανάπτυξη εφαρμογών για μεγαλύτερη ασφάλεια των οχημάτων.( μελλοντικό project- πλεονέκτημα σε σχέση με όλα τα car sharing agencies της Ευρώπης).

Σημαντικό είναι να αναφερθεί το Experience Making Περιβάλλον που χαρακτηρίζει την πλατφόρμα μας καθώς πέρα από τα οικονομικά κ.α. οφέλη θέλουμε οι χρήστες μας να επιστρέφουν στην υπηρεσία μας λόγο της άριστης εξυπηρέτησης, της ασφάλειας και των εμπειριών που δημιούργησαν.

Γιατί αποφασίσατε να ξεκινήσετε μια δραστηριότητα μόνος σας;

Προσωπικά δεν ένιωθα ποτέ τόσο έντονα την ανάγκη να ενταχθώ σε μία εταιρεία ή επιχείρηση όσο το να φτιάξω κάτι μόνος μου. Δεν είναι κάτι που μειώνω σε καμία περίπτωση. Θεωρώ εξίσου δύσκολο το να κάνεις καριέρα μέσα σε ένα ανταγωνιστικότατο εταιρικό περιβάλλον. Προτιμώ όμως να είμαι αυτός που θα ορίσει την επιχειρησιακή δεοντολογία, θα θέσει τις βάσεις για να στηριχθεί το startup. Αν και μικρός πάντα έλεγα πως το να ‘χεις μία νεοφυή εταιρεία είναι σαν να έχεις παιδί, το προσέχεις, αφιερώνεις χρόνο για να το δεις να πετυχαίνει, κάνεις ότι περνάει απο το χέρι σου για να εξελιχθεί και ελπίζεις για το καλύτερο.

Από αριστερά προς τα δεξιά: Ιωάννα Χατζηνταβίδου CCO (Chief Content Officer)Ιωάννα Χατζηνταβίδου CCO (Chief Content Officer), Ρίτα Χίου CTO, Χρήστος – Νικόλαος Χιλέτης Founder & CEO

Ποια ήταν η κυριότερη δυσκολία που αντιμετωπίσατε;

Η κυριότερη δυσκολία που αντιμετωπίσαμε και βρισκόμαστε ένα βήμα πριν τη λύση της είναι το ασφαλιστικό κομμάτι το οποίο για μας είναι το πιο σημαντικό. Θέλουμε η πλατφόρμα μας να χαρακτηρίζεται από αξιοπιστία και ασφάλεια, συνεπώς όλα τα οχήματα πρέπει να είναι ασφαλισμένα. Αυτός είναι ο κύριος λόγος που ίσως να καθυστερήσαμε λίγο το beta μας σε σχέση με τις αρχικές εκτιμήσεις μας πριν 6 μήνες. Παρόλα αυτά βρισκόμαστε σε πολύ καλή πορεία έχουμε στατιστικά που δείχνουν ότι η προσπάθεια μας είναι καλύτερη από προηγούμενες startups που επιχείρησαν να φέρουν το Car Sharing στην Ελλάδα καθώς και είμαστε πάντα τυπικοί στα deadlines και τις υποχρεώσεις μας.

Πείτε μας 1-2 ελληνικά (ή μη) επιχειρηματικά μοντέλα που θαυμάζετε και γιατί;

Δύο επιχειρηματικά μοντέλα που θαύμαζα πάντα είναι : 1) Low Cost Flights 2) Mass Customization

Τo πρώτο των Low Cost Flights είναι ένα απίστευτο παράδειγμα για το πως μπορεί μια εταιρεία που αντικειμενικά έχει τεράστιες δαπάνες, ρίσκο και έξοδα να μειώσει κατά πολύ τις τιμές των εισιτηρίων και να είναι προσβάσιμα σε όλους. Το να ταξιδεύεις στο εξωτερικό που κάποτε θεωρούνταν luxury Service είναι εδώ και πολλά πλέον χρόνια πολύ πιο οικονομικό σε αρκετές περιπτώσεις απ’ το να ταξιδεύεις εντός των συνόρων της χώρας.

Το δεύτερο επιχειρηματικό μοντέλο είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό. «Επιτρέπεις» στον χρήστη να συμμετέχει στην παραγωγική διαδικασία και να λάβει μέρος στην απόφαση για την κάλυψη της ανάγκης του. Το Customization είτε το συναντάμε σε ρούχα, οχήματα, πακέτα διακοπών είναι κάτι που έχει ενισχύσει απίστευτα την εμπορικότητα ορισμένων επιχειρήσεων και κατά κάποιο τρόπο θα το δείτε και στη δικιά μας υπηρεσία στο μέλλον.

Πως βλέπετε την επιχείρησή σας σε 1 χρόνο από τώρα;

Το σημαντικό ορόσημο είναι τα μέσα του Νοέμβρη όπου θέλουμε και θα έχουμε μία πλήρως λειτουργική πλατφόρμα. Μετά απο το διάστημα αυτό ακολουθεί μία μεγάλη διαφημιστική καμπάνια ώστε να αναπτύξουμε πελατεία και φυσικά ακολουθεί το καλοκαίρι του 2020 όπου θεωρούμε ότι η τουριστική περίοδος θα απογειώσει το startup μας. Στο διάστημα αυτό θα τρέχουμε διάφορα projects και συνεργασίες ώστε να διαφοροποιηθούμε εντελώς από τον ανταγωνισμό και να παρέχουμε στους πελάτες μας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Ακόμα αρχίζουμε τις διαδικασίες για να βρούμε χρηματοδότηση ,κάτι πολύ σημαντικό στην θέση που βρισκόμαστε.

Τι συμβουλές δίνετε για τους νέους επιχειρηματίες out there;

Κάθε επιχειρηματίας έχει το δικό του τρόπο σκέψης και δράσης. Πιστεύω όμως ότι στη δική μου περίπτωση έχω κάνει κάποιές επιλογές που με βοήθησαν αρκετά και θα ήθελα να τις μοιραστώ. Αρχικά ο τρόπος σκέψης, θεωρώ πως καλό είναι όταν κάποιος αποφασίσει να ξεκινήσει κάτι δικό του να είναι συνειδητοποιημένος στο ότι συνεχώς θα προκύπτουν δυσκολίες και εμπόδια. Για 10 δυσκολίες 1 χαρά, αυτή είναι η καθημερινότητα ενός startupper, για τον πρώτο καιρό τουλάχιστον. Συνεπώς περνάω στο δεύτερο κομμάτι, όταν αρχίζουμε κάτι θα πρέπει να είμαστε self-motivated(αυτοπαρακινούμενοι), διότι η πραγματικότητα είναι πως λίγοι θα πιστέψουν στο εγχείρημα μας. Τέλος για μένα πολύ σημαντικό ρόλο παίζει η ψυχολογία και ο ψυχισμός μας. Ωραία τα success stories με αμέτρητες ώρες δουλειάς μέσα στη μέρα και διαλείμματα μόνο για φαγητό και ενεργειακά ποτά αλλα προσωπικά πιστεύω ότι δεν είναι τόσο παραγωγικά και πραγματοποιήσιμα τουλάχιστον για την ομάδα του Carma. Η νοοτροπία μας λέει πως όταν δεν κάνουμε εκτεταμένες και μακροπρόθεσμες υπερβολές είμαστε όλοι ικανοί να αποδώσουμε καλύτερα και μακροπρόθεσμα χωρίς να μειώνουμε τη παραγωγικότητα και την φαντασία μας. Η δουλειά πάντα θα υπάρχει και ο όγκος εργασίας θα είναι μεγάλος καθώς έχουμε να χτίσουμε κάτι από την αρχή. Θα υπάρξουν μέρες που θα πάμε στο γραφείο στις 9 το πρωί και θα φύγουμε στις 10 το βράδυ αλλα αυτό δε θα πρέπει να υποκαταστήσει την κανονικότητα στη ζωή μας και τις ώρες που πρέπει να αφιερώνουμε σε μας και τους ανθρώπους μας.

Η ομάδα του Carma Share αποτελείται από τους:

Χρήστος – Νικόλαος Χιλέτης  Founder & CEO

Ο Χρήστος Ν. Χιλέτης είναι πρωτοετής φοιτητής του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά. Έχει προϋπηρεσία στον κλάδο του τουρισμού και της τεχνολογίας καθώς και έχει συμμετάσχει από μικρή ηλικία σε πληθώρα επιχειρηματικών διαγωνισμών, Business Schools και σεμιναρίων.

Facebook https://www.facebook.com/christos.chiletis
LinkedIn https://www.linkedin.com/in/christoschiletis/

Ρίτα Χίου CTO

Η Ρίτα Α. Χίου είναι φοιτήτρια στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολείται με Projects που αφορούν διαδικτυακές εφαρμογές και γραφικά. Έχει εκτενή προϋπηρεσία στον κλάδο της τεχνολογίας παρά το νεαρό της ηλικίας της καθώς και έχει συμμετάσχει σε διάφορους διαγωνισμούς με θέματα την τεχνολογία και την καινοτομία.

Facebook https://www.facebook.com/rita.chiou.54
LinkedIn https://www.linkedin.com/in/ritachiou/

Ιωάννα Χατζηνταβίδου CCO (Chief Content Officer)

Η Ιωάννα Χατζηνταβίδου σπουδάζει στο τμήμα Ρωσικής Φιλολογίας στη Φιλοσοφική Αθηνών και έχει πάρει παρακολουθήσει σεμινάρια Digital Marketing και φωτογραφίας. Στο Carma Share έχει αναλάβει το μέρος του Social Media Marketing και Content marketing.

Facebook https://www.facebook.com/giannalovaki
LinkedIn https://www.linkedin.com/in/ioanna-chatzidavidou-13a160180/

Carma Social Media

Facebook https://www.facebook.com/carmashare/
Website www.carmashare.com
Instagram https://www.instagram.com/carma_share_/