Στις 2 Μαρτίου στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών τα Digital Disruption Sessions II

    Από: Startup Team

Τα Digital Disruption Sessions II, powered by VALUECOM, θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 2 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο “Αμαλία” (αίθουσα Απόλλων) στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum IV, με την υποστήριξη της VOLVO.

Για 2η χρονιά, η VALUECOM προσκαλεί ομιλητές διεθνούς βεληνεκούς και προσωπικότητες από τον ελληνικό και διεθνή επιχειρηματικό κόσμο, σε 3 sessions, για να μοιραστούν insights και απόψεις για τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας και την επίδρασή τους στο χώρο του μάρκετινγκ, των επιχειρήσεων και της επικοινωνίας. Οι φετινές ενότητες είναι οι εξής:

Content Frontiers: content remains king αλλά το φορμάτ, το είδος και η οπτική του εξελίσσεται δυναμικά. Ο Αιμίλιος Χαλαμανδάρης CEO της innoetics μας εξηγεί πως το  audio γίνεται σταδιακά το κυρίαρχο interface με την τεχνολογία, ο Julien Neuville, CEO της Nouvelles Écoutes μας μιλάει για audio content και για την τάση των podcasts και η Θάλεια Μαύρος (creative director The Front) μας εξηγεί τη δύναμη και σημασία του content στη διαμόρφωση της πολιτισμικής μας συνείδησης.

Business Disruption: What Really Happens When you Disrupt a Business: σπάνια αναλογιζόμαστε τι συνεπάγεται το business disruption και ποια η αντίδραση των υπολοίπων stakeholders. Τρεις πρωτοπόροι του Business disruption μας δίνουν τη δική τους οπτική: Ο Bassim Haidar (founder & CEO Channel IT) μας μιλά για το  microfinancing, ο Αλέξης Πανταζής (co founder & managing partner Hellas Direct) μας μιλάει για το χώρο της ασφάλισης και ο Δημήτρης Λιτσικάκης, (Country Manager της Revolut) για τον τραπεζικό χώρο.

Weaponizing the Algorithm: My Data is My Weakness: Το σκάνδαλο της μη-χρηστής διαχείρισης προσωπικών δεδομένων από την Cambridge Analytica άλλαξε τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το data privacy και επηρέασε τον κόσμο των επιχειρήσεων και της πολιτικής παγκοσμίως. Ο Christopher Wylie, πρώην chief data scientist της Cambridge Analytica, έγινε παγκοσμίως γνωστός ως ο whistleblower της υπόθεσης  Facebook – Cambridge Analytica. Θα συζητήσει με τον ιδρυτή και CEO της VALUECOM, κ. Αλέξανδρο Μάνο, για τη δύναμη και σημασία των προσωπικών δεδομένων, πως ανατρέπουν την παραδοσιακή σχέση του καταναλωτή με τις μάρκες, τους κινδύνους και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται αλλά και τη σημασία των αλγορίθμων.

Το κοινό μπορεί να παρακολουθήσει τις συζητήσεις, κάνοντας κράτηση εδώ: digitaldisruptionsessions.gr/#register.

Τα  digital disruption sessions αποτελούν project της  VALUECOM, ενός ελληνικού Full Stack Marketing Agency και πραγματοποιούνται με την υποστήριξη της VOLVO.

Στη νέα ψηφιακή εποχή, τεχνολογία και μάρκετινγκ συγκλίνουν και δημιουργούν ένα νέο δυναμικό τοπίο, παρέχοντας εντυπωσιακές δυνατότητες να επικοινωνήσουμε διαδραστικά, μέσα από τη χρήση ποικίλων μέσων και εργαλείων, να φέρουμε άμεσα αποτελέσματα και να αξιολογήσουμε σωστά την αποτελεσματικότητα των ενεργειών και των επενδύσεών μας.

Στη VALUECOM, την ολιστική διαχείριση όλων αυτών των νέων και συναρπαστικών τεχνολογιών την αποκαλούμε FULL STACK MARKETING. Μέσα από τα Digital Disruption Sessions, επιθυμούμε να ξεκινήσουμε ένα διάλογο με δημιουργούς περιεχομένου, εκπροσώπους των ΜΜΕ, ειδήμονες της επικοινωνίας, μέλη της κοινωνίας των πολιτών και κορυφαία επιχειρηματικά στελέχη για να εξηγήσουμε και να αναδείξουμε τον ρόλο των νέων τεχνολογιών στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ.

Περισσότερες πληροφορίες για τα Digital Disruption Sessions, όπως και το πλήρες πρόγραμμα, θα βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του συνεδρίου: digitaldisruptionsessions.gr/