«Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM), εργαλείο αύξησης τζίρου» | Νέο επεισόδιο (Νο 159) της εκπομπής Marketing in Practice παραγωγής του SBC

    Από: Startup Team

To CRM ή αλλιώς το σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων είναι το κλειδί για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Αν χρησιμοποιηθεί σωστά βελτιώνει και αναπτύσσει τις σχέσεις με τους πελάτες μας δημιουργώντας αυτό που όλοι οι επιχειρηματίες επιθυμούν: μια άριστη πελατειακή εμπειρία. Ένα σύστημα CRM τοποθετεί τον πελάτη στο προσκήνιο με απώτερο στόχο την αύξηση του τζίρου και εν συνεχεία την αύξηση της κερδοφορίας.

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένo στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τoν CRM Expert Μανώλη Λαμπόβα, συζητούν για την αποτελεσματική διαχείριση των πελατειακών σχέσεων.

Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: – Τι είναι το CRM, το σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων; – Πως λειτουργεί;  – Τι γνώσεις απαιτεί από τον επιχειρηματία; – Ποια τα συνηθισμένα εμπόδια στην χρήση του; – Σε ποιες λειτουργίες της επιχείρησης έχει εφαρμογή; – Τι μπορεί να κερδίσει ένας επιχειρηματίας από ένα σύστημα CRM; – Τι είναι το marketing automation και πως συνδέεται με αυτό το CRM; – Πως η πανδημία έχει ενισχύσει την ανάγκη για CRM; – Ποιο το κόστος του CRM; – Για ποιο λόγο οι ΜΜ επιχειρηματίες δεν επενδύουν σε ένα τέτοιο σύστημα;- Ποια τα σημάδια που μας δείχνουν ότι είμαστε έτοιμοι για ένα πρόγραμμα/σύστημα CRM; και πολλά άλλα!

Παράλληλα ο Επιχειρηματίας – Ιδιοκτήτης Κέντρων Αισθητικής Αποστόλης Βιτουλαδίτης, παρουσιάζει το CRM στην πράξη!

Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει τα 5 βήματα πριν το CRM.

Ενημέρωση: Λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας στο πλαίσιο αποφυγής της διασποράς του κορωνοϊού SARS-CoV-2 κατά τη διάρκεια του γυρίσματος. Οι συντελεστές, οι καλεσμένοι και ο παρουσιαστής υποβάλλονται σε rapid test αντιγόνου για COVID-19.

Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού – επιχειρηματικού καναλιού της χώρας SBC TV/Attica TV που μετρά πάνω από 155 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014, ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 7 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις με χορηγούς επικοινωνίας τα: Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr.

Η εκπομπή, παραγωγής του οικονομικού SBC, μεταδίδεται στην τηλεόραση από το Attica TV μέσω Digea και LiveStreaming κάθε Πέμπτη 20.30 και σε επανάληψη κάθε Σάββατο 10.00. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Λέσβος, Λήμνος, Χίος και Ψαρά) κάθε Παρασκευή στις 19.30 & 23.30, DION TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Κυριακή στις 18:00, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε Δευτέρα & Παρασκευή στις 18.30, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα & Σάμος) κάθε Σάββατο στις 19.00, Ionian TV (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία, Αχαΐα, Ηλεία, νότια παράλια Στερεάς Ελλάδας και Ζάκυνθος) κάθε Παρασκευή στις 19.00 και κάθε Δευτέρα στις 13.30, SMILE Plus (Καρδίτσα, Λάρισα, Μαγνησία και Τρίκαλα) κάθε Σάββατο & Κυριακή στις 21.00, Vergina TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Σάββατο & Κυριακή στις 18.30, Αχελώος TV (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Πρέβεζα και νησιά του Ιονίου) Δευτέρα στις 23.00 και κάθε Παρασκευή στις 19.15, West Channel (Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα)κάθε Τρίτη στις 13:30 και Κυριακή στις 13:00, New Greek TV (Αμερική & Καναδάς) κάθε Σάββατο 17.30 (τοπική ώρα).

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 159 «Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM), εργαλείο αύξησης τζίρου» μπορείτε να το δείτε εδώ: marketingconsultant.gr/diacheirisi-pelateiakon-scheseon-crm-ergaleio-poliseon/