Augmented Reality: Δημιουργώντας το επόμενο Pokemon GO

πηγή: huffingtonpost.gr

Όσο εφαρμογές όπως το Pokemon GO αυξάνουν τη δημοτικότητα και τα έσοδα τους, τόσο ο χώρος της AR θα γίνεται όλο και πιο ελκυστικός για νέους developers.

Σίγουρα έχετε δει κάποιους να περπατούν κολλημένοι στο smartphone τους τον τελευταίο καιρό, και σίγουρα γνωρίζετε ότι το πιθανότερο είναι πως παίζουν Pokemon Go. Η νέα αυτή εφαρμογή έχει βάλει τους πάντες να χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα σαν «ανιχνευτές μετάλλων» ενώ η επίτυχία της αυξάνεται ανά δευτερόλεπτο με εντυπωσιακούς ρυθμούς.
Καθώς διαβάζετε αυτές τις γραμμές, το δημιούργημα της Niantic υπολογίζεται ότι βρίσκεται εγκατεστημένο στο 10% περίπου, του συνολικού αριθμού των Android συσκευών του πλανήτη. Σπάει καθημερινά το προηγούμενο (δικό του) ρεκόρ ταυτόχρονων online χρηστών επί Αμερικανικού εδάφους, ενώ οι χρόνοι της μέσης χρήσης του, φημολογείται ότι ξεπερνούν αυτούς των Snapchat, Tinder, Twitter, Instagram και Facebook!

Πριν το Pokemon Go βέβαια, το Snapchat ήταν η τελευταία εφαρμογή που έβαλε φωτιά στις λίστες των διάφορων app stores με τα φίλτρα του. Κοινό χαρακτηριστικό και των δύο, η δύναμη της Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality ή AR) που κρύβουν στις μηχανές τους!

Πόσο εύκολο είναι όμως να εκμεταλλευτεί κάποιος αυτή την τεχνολογία για να δημιουργήσει μια δική του εφαρμογή; Εν πρώτοις θα πρέπει να ξεχωρίσει τις «ενναλακτικές πραγματικότητες» που μας προσφέρονται ώστε να έχει σαφέστερο αντικείμενο η προσπάθεια του.
Τα τελευταία χρόνια, έχουμε ακούσει πολλά για την ανάπτυξη συσκευών Εικονικής Πραγματικότητας (Virtual Reality ή VR) ενώ πολλές τέτοιες έχουν εμφανιστεί ήδη στην αγορά, όπως το GearVR της Samsung ή το Oculus Rift. AR και VR όμως έχουν μόνο ένα κοινό σημείο: το ότι προσπαθούν αμφότερες να «ξεγελάσουν» τον ανθρώπινο εγκέφαλο σε σχέση με το τι αντιλαμβάνεται ως πραγματικότητα. Από εκεί και πέρα, είναι εξωφρενικά διαφορετικές τεχνολογίες.

 

διαβάστε περισσότερα εδώ:
huffingtonpost.gr