Έτσι θα ψωνίζουν από εδώ και στο εξής οι χρήστες της Uber

    Από: Startup Team
πηγή: fortunegreece.com

Η Uber προσέθεσε την επιλογή του ride-sharing στους λιανοπωλητές, τις τράπεζες και τα εστιατόρια, επιτρέποντας στους καταναλωτές να «κλείσουν» μια διαδρομή προς αυτά τα σημεία, σύμφωνα με δημοσίευμα του Mobile Commerce Daily.

Από εδώ και στο εξής, οι χρήστες όταν πατούν την επιλογή «Ride there with Uber» (Διαδρομή σε αυτό το σημείο με την Uber) μεταφέρονται αυτόματα στην εφαρμογή της Uber για να συνεχίσουν την παραγγελία τους.

Το εργαλείο omnichannel αποτελεί μέρος της συνολικής ώθησης της Uber στη λιανική, συνδυάζοντας την online και offline εμπειρία αγορών, ενώ στο μέλλον αναμένονται νέες συνεργασίες με περισσότερες εταιρείες λιανικής πώλησης.

Σημειώνεται ότι τον Μάρτιο του 2016, η κυκλοφορία των πεζών σε τοποθεσίες λιανικής πώλησης μειώθηκε σχεδόν 10%, σύμφωνα με μια έκθεση του RetailNext. Ο λόγος είναι το γεγονός ότι οι καταναλωτές πλεόν επιλέγουν να ψωνίζουν μέσω του διαδικτύου και όσοι εξακολουθούν να κάνουν τις αγορές τους από τα καταστήματα είναι εκείνοι που δεν γνωρίζουν να χειρίζονται την τεχνολογία.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
fortunegreece.com