Αντικρούστε τις αντιρρήσεις των πελατών σας!

    Από: Θέμης Σαρανταένας

Οι αντιρρήσεις των πελατών είναι κάτι φυσιολογικό και συχνό στον κόσμο των πωλήσεων. Όμως έχει αποδειχθεί πως με τον κατάλληλο χειρισμό και την σωστή διαχείριση των συναισθημάτων σας οι αντιρρήσεις αυτές μπορούν να αμβλυνθούν. Σαφώς η άρνηση του πελάτη δεν είναι προσωπική προς τον πωλητή αλλά προς το offer που εκείνος προσφέρει. Οι αντιρρήσεις δεν πρέπει να αποπροσανατολίζουν τον πωλητή, αλλά να τις χρησιμοποιήσει και να τις υπερπηδήσει για να δημιουργήσει μια εποικοδομητική συζήτηση.

Στο επεισόδιο αυτό o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον Business Development Director Κωνσταντίνο Κίντζιο συζητούν για τις τεχνικές χειρισμού των αντιρρήσεων των πελατών. Θα απαντηθούν ερωτήματα όπως:  -Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός καλού πωλητή; – Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός καλού υποψήφιου πελάτη; – Για ποιους λόγους, όσο περνούν τα χρόνια, οι πελάτες έχουν όλο και περισσότερες αντιρρήσεις; – Τι κρύβουν οι αντιρρήσεις των πελατών; -Πως καταλαβαίνουμε τι κρύβεται πίσω από μια αντίρρηση; -Ποια είναι η κατάλληλη μέθοδος για να αντικρούσουμε τις αντιρρήσεις των πελατών; – Πως μπορεί να εκπαιδευτεί ένας ΜμΕ επιχειρηματίας στον χειρισμό των αντιρρήσεων; και πολλά άλλα!

Παράλληλα, ο επιχειρηματίας Βασίλης Βασιλειάδης μας εξηγεί πως διαχειρίζεται τις αντιρρήσεις των πελατών του στην πράξη.

Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει τις 8 βασικές προϋποθέσεις για τον χειρισμό των αντιρρήσεων.

Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού – επιχειρηματικού καναλιού της χώρας SBC TV που μετρά πάνω από 100 επεισόδια, ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 5 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr.

Η εκπομπή, παραγωγής του οικονομικού SBC, μεταδίδεται στην τηλεόραση από το Attica TV μέσω Digea και LiveStreaming κάθε Πέμπτη 22.00 και σε επανάληψη κάθε Σάββατο 20.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Λέσβος, Λήμνος, Χίος και Ψαρά) κάθε Σάββατο 19.30 & 23.30, DION TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Κυριακή στις 18:30, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε Δευτέρα & Παρασκευή 18.30, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα & Σάμος) κάθε Σάββατο 17.30 και Κυριακή 20.00, Ionian TV (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία, Αχαΐα, Ηλεία, νότια παράλια Στερεάς Ελλάδας και Ζάκυνθος) κάθε Παρασκευή 17.30 και Τρίτη 14.30, SMILE Plus (Καρδίτσα, Λάρισα, Μαγνησία και Τρίκαλα) κάθε Σάββατο & Κυριακή 21.00, Vergina TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Σάββατο & Κυριακή 18.30, ΤΗΛΕΠΙΛΟΓΕΣ (Δράμα, Έβρος, Καβάλα, Ροδόπη, Σέρρες, Ξάνθη, Σαμοθράκη και Θάσο) κάθε Κυριακή και Πέμπτη 19.30, Κανάλι 6 (Δράμα, Έβρος, Καβάλα, Ροδόπη, Σέρρες, Ξάνθη, Σαμοθράκη και Θάσο) κάθε Κυριακή 16.30 και Σάββατο 19:05, Αχελώος TV (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Πρέβεζα και νησιά του Ιονίου) κάθε Τετάρτη 18.15 και Δευτέρα 23.15, West Channel (Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα) κάθε Παρασκευή 20.30 και Κυριακή 13.00, New Greek TV (Αμερική & Καναδάς) κάθε Σάββατο 17.30 (τοπική ώρα).

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 114 «Αντικρούστε τις αντιρρήσεις των πελατών σας!» μπορείτε να το δείτε εδώ: https://marketingconsultant.gr/antikroyste-tis-antirriseis-ton-pelaton-sas/

Άρθρο από: Θέμης Σαρανταένας

Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC17024:2012) στην Ελλάδα και στην Κύπρο (www.marketingconsultant.gr & www.marketingconsultant.com.cy) και ασχολείται ενεργά στο χώρο τα τελευταία δέκα οκτώ χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L’Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού και εμπορικού μάρκετινγκ σε μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις όπως: Biotherm (Homme), L’ Oreal Professionnel, Lancοme και τη νέα μάρκα για την Ελλάδα Kiehl’s. Με την πολυετή εμπειρία του έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία. Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα, εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών ∆εξιοτήτων (Soft Skills). Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, μέλος του HCA (Hellenic Coaching Association), του EMCC (European Mentoring & Coaching Council) & του ICF (International Coaching Federation). Τέλος, επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται εδώ και 4 τηλεοπτικές σεζόν στο Attica TV / SBC TV και 10 ακόμα περιφερειακούς σταθμούς στην Ελλάδα, καθώς και την επιχειρηματική ραδιοφωνική εκπομπή «Marketing on the GO» που μεταδίδεται ζωντανά κάθε Σάββατο 14.00-16.00 στον Amagi Radio.