Η διαφήμιση της Nike για τη μνήμη του Kobe αποτελεί παράδειγμα για όλους μας

    Από: Startup Team

Ήταν ο μύθος που ένωσε δύο εποχές του μπάσκετ. Η μεταμόρφωση ενός αλαζόνα ταλαντούχου all star σε μέντορα και πραγματικό ηγέτη. Ο λόγος για τον Kobe Bryant που από τις 26 Ιανουαρίου του 2020 δεν βρίσκεται πλέον κοντά μας. Ο  απροσδόκητος θάνατος βύθισε σε πένθος την οικογένειά του αλλά και το παγκόσμιο μπάσκετ.

Την Δευτέρα πραγματοποιήθηκε δημόσια τελετή στη μνήμη του και άπαντες ήταν παρόντες στο Staples Center του Los Angeles. Εκεί όπου χτίστηκε ο μύθος του «Black Mamba». Λίγο πριν την εκδήλωση που έκανε τον Michael Jordan να λυγίσει, η Nike δημοσίευσε ένα διαφημιστικό στη μνήμη του Kobe Bryant.

Με τίτλο «Mamba Forever», ο μεγαλύτερος κολοσσός αθλητικών ειδών του πλανήτη κυκλοφόρησε μία διαφήμιση που αποδεικνύει τι σημαίνει σεβασμός στην προσωπικότητα αλλά και τον πελάτη. Πρόκειται για μία μινιμαλιστική προσέγγιση στην ζωή και την καριέρα του σπουδαίου Kobe. Με ένα μαύρο φόντο και την λέξη «Forever» να παραμένει στο προσκήνιο, για δύο λεπτά, εναλλάσοντας λέξεις και νούμερα καταφέρνει να δώσει ζωή στο αποτύπωμα που άφησε ο 5 φορές πρωταθλητής NBA στην γη.

Από τα παιδικά του χρόνια στην Φιλαδέλφεια, στην ιταλική καταγωγή του πατέρα του και από εκεί στην κορυφή του NBA με την φανέλα των Los Angeles Lakers. Γεννημένος νικητής, παράδειγμα οικογενειάρχη και έμπνευση για όλους τους υπόλοιπους που μείναμε πίσω να απολαμβάνουμε την κληρονομιά του. Η διαφήμιση κάνει focus στο «Mamba Forever», το οποίο αποτελεί ένα ύστατο χαίρε στο alter ego του Kobe που δεν είναι άλλο από το «Black Mamba» των παρκέ.

Η προσέγγιση της Nike στο μύθο και την μνήμη του Kobe Bryant είναι άξια θαυμασμού και παράδειγμα προς μίμηση. Ζώντας σε μία εποχή όπου το συναίσθημα καπηλεύεται, αυτός ο κολοσσός δείχνει τον δρόμο για το τι σημαίνει διαφήμιση που σέβεται τον αναγνώστη αλλά και την προσωπικότητα. Δεν εκβιάζει το συναίσθημα, αποτυπώνει με τον καλύτερο τρόπο την ζωή του και μάλιστα το κάνει με τον πιο μινιμαλιστικό τρόπο. Ένας μινιμαλισμός που φυσικά είναι η καλύτερη οπτική σε στιγμές που τα λόγια και οι εικόνες είναι περιττές.