Πώς θα δημιουργήσετε ένα social media report;

    Από: Startup Team

Ο συνεχής έλεγχος και η δημιουργία ενός social media report κάθε μήνα είναι ο καλύτερος τρόπος, για να βελτιώσετε τη social στρατηγική σας. Είτε πρόκειται για παρουσίαση στον εργοδότη, τον πελάτη ή την ομάδα σας είτε απλά επιθυμείτε να παρατηρήσετε οι ίδιοι την εξέλιξη και την πορεία του brand στις κοινωνικές πλατφόρμες, θα χρειαστεί να μελετήσετε προσεκτικά τα Insights από όλα τα social media που διαχειρίζεστε.

To report σας μπορεί να είναι σύντομο ή αναλυτικό. Πριν ξεκινήσετε, καθορίστε τους στόχους και ορίστε ποιο target audience σας ενδιαφέρει και αν θα δώσετε έμφαση σε καμπάνιες που τρέχουν ή στα γενικά αποτελέσματα. Στη συνέχεια, θα δείτε αν πέτυχατε αυτούς τους στόχους, πόσο αποδίδουν οι στρατηγικές σας και πώς θα διορθώσετε μια ενδεχόμενη αποτυχία. Για παράδειγμα, θα μπορείτε εύκολα να καταλάβετε μια μικρή μείωση του engagement μέσα στον Ιούνιο και να πραγματοποιήσετε μια αλλαγή στη στρατηγική περιεχομένου των επόμενων μηνών.

Ποια στοιχεία πρέπει να συμπεριλάβετε σ’ ένα απλό μηνιαίο report;

Ένα συνολικό report στον πελάτη πρέπει να προωθείται κάθε μήνα ή ανά ενέργεια, σε περίπτωση δηλαδή, που τρέχετε κάποιες ειδικές ενέργειες ή campaigns. Έχει μεγάλη σημασία να συμπεριλάβετε τα συνολικά αποτελέσματα. Προσθέστε metrics & KPIs ανά στόχο ή κανάλι ή εκστρατεία αλλά και επεξηγήσεις και ορολογία, ώστε να αναλύετε πλήρως τι σημαίνει κάθε τι, για να τα καταλάβει ο πελάτης. Τέλος, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να προσθέσετε τις προτάσεις σας, για να βελτιωθούν τα αποτελέσματα την επόμενη φορά! Ας δούμε τι χρειάζεται να περιέχουν τα reports για κάθε social media κανάλι που χρησιμοποιείτε και για τα social media campaigns σας!

Ένα βασικό report για τα social media κανάλια σας

1. Likes στο Page ή Followers

Πόσους δηλαδή νέους fans & followers φέρατε τον προηγούμενο μήνα στα επίσημα social media του brand.

2. Organic reach

To συνολικό reach, πόσοι είδαν συνολικά τις αναρτήσεις σας.

3. Posts reach

Reach, impressions ή views για κάθε post και φυσικά engagement κάθε post. Έτσι θα δείτε ποιος τύπος περιεχομένου έχει μεγαλύτερη απήχηση.

Ένα βασικό report για τις social διαφημίσεις σας

1. Awareness

Πόσα συνολικά ad impressions ή video views είχατε και από ποιες εκστρατείες.

Average CPM (Cost per mille) & average CPV (Cost per view)

2. Visits

Πόσα συνολικά ad clicks είχατε και το Click Through Rate ανά κανάλι και εκστρατεία.

Αverage CPC (Cost per click)

3. Conversions

Πόσα συνολικά conversions είχατε και το Conversion Rate από κάθε campaign.

Average CPA (Cost per action)

Το social media report πρέπει να σύντομο και περιεκτικό. Δώστε προσοχή στη λεπτομέρεια και επισημάνετε μικρές νίκες, αποτυχίες και ευκαιρίες που προκύπτουν. Μην ξεχνάτε ότι πρόκειται για ένα μηνιαίο report που παρουσιάζει τη γενικότερη προσπάθειά σας και έχει στόχο να αποδείξει αν η social στρατηγική σας αποδίδει!

Πηγή: Medium.com