Κατά 5% μειώθηκε η αξία του κλάδου των online σουπερμάρκετ

    Από: Startup Team

Στα €134 εκατ. διαμορφώθηκε ο τζίρος των online αγορών από σουπερμάρκετ στην ελληνική αγορά το 1ο εξάμηνο του 2022. Η επίδοση αυτή δείχνει ότι ο κλάδος του online σουπερμάρκετ στη χώρα μας κατέγραψε μικρή πτώση -5%, συγκρινόμενος με το αντίστοιχο 1ο εξάμηνο του 2021, όπου ωστόσο, η οnline κατανάλωση είχε εκτοξευθεί λόγω και της πανδημίας στο +122%.

Σύμφωνα με το εξαμηνιαίο report, που δημοσίευσε χθες η Convert Group, οι μήνες Μάιος και Ιούνιος του 2022 δείχνουν ιδιαίτερα αυξητικές τάσεις με +7% και +14% αντίστοιχα. Οι επιδόσεις αυτές – κατά την εταιρεία – προμηνύουν πιθανά την επιστροφή στους διψήφιους αριθμούς ανάπτυξης του online καναλιού που έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας.

Αναφορικά με τη μέση αξία του αγοραστικού καλαθιού, παρατηρείται μια σχετική σταθεροποίηση το 1ο εξάμηνο του 2022 στα €77,90 συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, η οποία έχει μειωθεί ελάχιστα συγκριτικά με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021.

Αντιθέτως, παρατηρείται 6% μείωση στον αριθμό των προϊόντων, που υπάρχουν στα ηλεκτρονικά καλάθια. Ο πληθωρισμός, ωστόσο, έχει επιφέρει μια αύξηση 5% στη μέση τιμή των προϊόντων συγκριτικά με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, ενώ παρατηρείται μια μείωση στις αγορές μη βασικών προϊόντων όπως το κρασί (-30%) και τα σνακς (-7%).z

Διαβάστε όλο το άρθρο στο sepe.gr