Ανθεκτική παραμένει η παγκόσμια αγορά tablet

    Από: Startup Team

Αντοχές στην παγκόσμια οικονομική και γεωπολιτική αστάθεια επιδεικνύει η παγκόσμια αγορά tablet. Οι πωλήσεις tablet έφτασαν τα 40,5 εκατ. μονάδες το δεύτερο τρίμηνο του 2022, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 0,15% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.

Στον αντίποδα, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία της International Data Corporation (IDC), η αγορά των Chromebook συνέχισε την πτωτική της πορεία. Οι πωλήσεις Chromebook μειώθηκαν κατά 51,4%, σε ετήσια βάση, το εξεταζόμενο διάστημα, φθάνοντας τα 6 εκατ. συσκευές το 2ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Σύμφωνα με την ανάλυση της IDC, οι ομαλότερες συνθήκες στον τομέα της εκπαίδευσης, οι πολλές προωθητικές ενέργειες, όπως οι ημέρες διαδικτυακής προώθησης “618” στην Κίνα και η Prime Day της Amazon στις ΗΠΑ, οδήγησαν σε καλύτερες πωλήσεις την αγορά tablet.

Οι αναλυτές επισημαίνουν επίσης ότι νέοι προμηθευτές, όπως οι Xiaomi, OPPO, vivo και realme, είχαν επίσης επιδόσεις πέρα από τις προσδοκίες, γεγονός που συνέβαλε στην ανάπτυξη της αγοράς tablet Android το δεύτερο τρίμηνο του έτους.

Όσον αφορά τα Chromebook, η πτώση χαρακτηρίζεται από τους αναλυτές αναμενόμενη, καθώς η συσσώρευση αποθεμάτων παραμένει σημαντική, ενώ η ζήτηση στον τομέα της εκπαίδευσης έχει επιβραδυνθεί. Πάντως, όπως προσθέτουν οι αναλυτές, ο όγκος των πωλήσεων Chromebook εξακολουθεί να είναι πάνω από τα προ πανδημίας επίπεδα.

Διαβάστε περισσότερα στο sepe.gr