Γιατί τα McDonald’s αγοράζουν συνεχώς εταιρείες τεχνολογίας;

    Από: Startup Team

Η ανακοίνωση των McDonald’s την Τρίτη ότι θα αγοράσουν την Apprente, μια εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης, μπορεί να φαίνεται αταίριαστη με τον «γίγαντα» της ταχείας εστίασης, αλλά στην πραγματικότητα λέει πολλά για το ολοένα και πιο ανταγωνιστικό τοπίο του κλάδου.

Η συμφωνία είναι στην πραγματικότητα η τρίτη πρόσφατη τεχνολογική εξαγορά για τα McDonald’s, τα οποία τον Μάρτιο αγόρασαν την Dynamic Yield, που ειδικεύεται στην εξατομίκευση και την τεχνολογία λογικής αποφάσεων, καθώς και μερίδιο 10% στην Plexure, τον πάροχο της εφαρμογής των McDonald’s.

Μην περιμένετε να είναι αυτή η τελευταία συμφωνία. Τα McDonald’s έχουν μια νέα εσωτερική ομάδα που ονομάζεται McD Tech Labs και η εταιρεία αναφέρει ότι σχεδιάζει να επεκτείνει την παρουσία της στη Σίλικον Βάλεϊ, προσλαμβάνοντας επιπλέον μηχανικούς, επιστήμονες δεδομένων και ειδικούς τεχνολόγους.

Πώς εξηγείται αυτή η ώθηση στον χώρο της τεχνολογίας; Η τεχνολογία μπορεί να κάνει το fast food ακόμα ταχύτερο, βοηθώντας την εταιρεία να εξυπηρετεί πιο έγκαιρα και άμεσα τους πελάτες της.

Η αγορά της Apprente, για παράδειγμα, αναμένεται να επιταχύνει την εμπειρία των πελατών στο drive through, προσφέροντας ταχύτερες, απλούστερες και ακριβέστερες παραγγελίες. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό καθώς ο μεγάλος αντίπαλος Chick-Fil-A έχει κερδίσει τον έπαινο των πελατών τον τελευταίο χρόνο για την ταχύτητα της υπηρεσίας drive through.

Η Apprente, τα τελευταία δύο χρόνια, εστιάζει πάνω σε τεχνολογία που κατανοεί «πολύπλοκες, πολύγλωσσες, πολλαπλών προφορών και πολλαπλών στοιχείων παραγγελίες».

Τα McDonald’s ήδη προσπαθούν να βελτιώσουν την υπηρεσία drive through, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της Dynamic Yield σε πάνω από 8.000 τοποθεσίες για να κάνουν το μενού τους πιο δυναμικό με βάση την ώρα της ημέρας ή τον καιρό, ενισχύοντας έτσι την καταναλωτική δαπάνη. Αυτή η τεχνολογία θα ενσωματωθεί σε όλα σχεδόν τα drive-in της εταιρείας σε ΗΠΑ και Αυστραλία μέχρι το τέλος του έτους.

«Η ανάπτυξη της τεχνολογικής υποδομής και των ψηφιακών δυνατοτήτων μας … μάς επιτρέπει να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών μας, ενώ παράλληλα καθίσταται απλούστερη και ακόμα πιο ευχάριστη για το προσωπικό η εξυπηρέτηση των πελατών» ανέφερε σε δήλωσή του ο Steve Easterbrook, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος των McDonald’s.

Πηγή: fortunegreece.com