Google Ads Vs Facebook Ads. Ποιες οι διαφορές τους;

Δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν ότι οι δύο πλατφόρμες, Google Ads και Facebook Ads, ανταγωνίζονται η μία την άλλη. Όπως είναι αναμενόμενο, αρκετές εταιρείες αμφιταλαντεύονται προσπαθώντας να επιλέξουν, ποια διαφήμιση είναι καταλληλότερη για τα προϊόντα και τις ανάγκες τους.

Αυτός ο διχασμός μπερδεύει και παραπλανά τους νεότερους συναδέλφους στην online διαφήμιση. Επομένως, είναι καιρός να μπει ένα τέλος σε αυτό το μπέρδεμα και να μάθουμε ποιες είναι οι ουσιαστικές διαφορές τους. Ας δούμε τι προσφέρει κάθε πλατφόρμα και πού υπερισχύει!

Google Ads

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη και δημοφιλέστερη Pay Per Click (PPC) διαφημιστική πλατφόρμα η οποία δίνει την δυνατότητα να διαφημιστείς με διάφορους τρόπους.

Search network: Tο δίκτυο αναζήτησης επιτρέπει στις καμπάνιες να εμφανίζονται για αναζητήσεις που βασίζονται σε λέξεις-κλειδιά. Οι διαφημίσεις του δικτύου αναζήτησης εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.

Display network: Τα display network campaigns εμφανίζουν τις διαφημίσεις σε websites και apps όταν τα keywords που έχουν επιλεχθεί είναι συσχετιζόμενα με το περιεχόμενο του Μέσου. Αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να είναι σε μορφές videos, images κτλ.

Google Shopping: Τα Shopping ads είναι eCommerce-based ads που επιτρέπουν να εμφανίζεται το προϊόν ή η υπηρεσία σε σχετικές αναζητήσεις υψηλού ενδιαφέροντος βασισμένες σε άμεσα προϊόντα.

Video: Οι Video-based ads επιτρέπουν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σε streaming sites όπως το YouTube και μέσα στο Google Display Network.

Google Ads Retargeting: Η Google επιτρέπει ένα πιο sophisticated retargeting, ώστε να μπορείτε να κρατήσετε όλους τους χαμένους πελάτες και να κερδίσετε μία πώληση!

H πλατφόρμα Google Ads θεωρείται δικαίως ηγέτης της online διαφήμισης αφού το κοινό που μπορεί να προσεγγίσει ξεπερνά κάθε φαντασία. Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες, κάθε μέρα καταγράφονται πάνω από 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις. Επίσης, η Google συνηθίζει να επιβραβεύει τις ποιοτικές διαφημίσεις, δηλαδή όσες έχουν έξυπνο copy και είναι σχετικές με το προϊόν και τα keywords. Αυτές προτιμούν οι χρήστες, αυτές θέλει και η Google.

Και μπορεί με τις διαφημίσεις στην Google να δίνεις λύση στην ανάγκη που έχει ο χρήστης αλλά με τις διαφημίσεις στο Facebook του δημιουργείς την ανάγκη και του δίνεις την λύση…!

Facebook Ads

O μεγάλος ανταγωνιστής των Google Ads αποτελεί βασικό κομμάτι πολλών digital strategies. Όπως και ο αντίπαλός του, έχει τη δύναμη να απευθυνθεί σ’ ένα τεράστιο κοινό. Πάνω από 2 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες «ψάχνουν» στο newsfeed νέες ενημερώσεις και φωτογραφίες. Πέρα όμως από το μεγάλο κοινό, το μυστικό όπλο του Facebook είναι το targeting, η στόχευση των χαρακτηριστικών των χρηστών. Σκεφτείτε πόσες πληροφορίες μοιραζόμαστε με την αγαπημένη μας πλατφόρμα, πόσα γνωρίζει για τον καθένα μας. Είστε παντρεμένοι, αγαπάτε τα σπορ, σας αρέσουν τα μπισκότα; Οι διαφημιστές εδώ βρίσκουν τα κοινά που στοχεύουν και προωθούν μόνο σε αυτά τις καμπάνιες τους. Η επιτυχία εγγυημένη!

Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα Facebook Ads έχουν μια ιδιαίτερη αγάπη στα visuals, φωτογραφίες και μικρά videos. Τις περισσότερες φορές, αν, φυσικά στήσετε σωστά τη Facebook Ad Campaign, θα έχετε σίγουρα αποτελέσματα και θα κάνετε άμεση απόσβεση των χρημάτων που δαπανήσατε για τις διαφημιστικές σας καμπάνιες.

Οι δύο παντοδύναμες πλατφόρμες σας παρέχουν leads, visits και πολλούς νέους πελάτες με διαφορετικούς βέβαια τρόπους. Γι’ αυτό, πρέπει να τις δείτε συνδυαστικά και να ενσωματώσετε και τις δύο στη στρατηγική σας!

Πηγή: Epixeiro.gr