Η Google φέρεται να εξετάζει την εξαγορά της Fitbit

    Από: Startup Team

Προς την αγορά υγείας και ευεξίας κοιτάζει η Google μέσω της εξαγοράς της Fitbit, ανέφερε σε δημοσίευμά του τη Δευτέρα το Reuters, κίνηση που θα μπορούσε να την βοηθήσει να ανταγωνιστεί την Apple και το δημοφιλές Apple Watch.

Η Alphabet, μητρική εταιρεία της Google, υπέβαλε προσφορά για τη Fitbit, σύμφωνα με το Reuters, ωστόσο δεν είναι σαφές το ποσό που προσέφερε ο τεχνολογικός γίγαντας για την εταιρεία.

Οι δύο εταιρείες διεξάγουν επί του παρόντος διαπραγματεύσεις, με το Reuters να σημειώνει ότι δεν υπάρχει κάποια εγγύηση ότι θα ολοκληρωθεί η συμφωνία.

Η μετοχή της Fitbit σημείωσε “άλμα” 18% πριν αρθεί η διαπραγμάτευσή της, μέτρο που λαμβάνεται σε περιπτώσεις που η ζήτηση είναι τόσο υψηλή ώστε οι επενδυτές χρειάζονται χρόνο προκειμένου να την καλύψουν. Τώρα, και μετά την επανέναρξη της διαπραγμάτευσης του τίτλου, η μετοχή καταγράφει άνοδο 27%.

Τόσο η Google όσο και η Fitbit αρνήθηκαν να σχολιάσουν το θέμα.

Βασικό υπόβαθρο: Ενώ οι ανταγωνιστές της Alphabet στην αγορά των smartphones -και συγκεκριμένα η Apple- έχουν πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις στον τομέα παρακολούθησης της ευεξίας, η Google δεν έχει ακόμα κάποιο wearable-“ναυαρχίδα”. Η εταιρεία δαπάνησε ωστόσο 40 εκατ. δολάρια για την έρευνα και ανάπτυξη του smartwatch της Fossil τον Ιανουάριο, προκειμένου να αποκτήσει την εξειδίκευση που χρειάζεται για να προχωρήσει με το δικό της λειτουργικό σύστημα smartwatch, το WearOS.

Η επένδυση της Apple στον τομέα των wearables έχει αποδώσει και η εταιρεία έχει ξεπεράσει τόσο τη Fossil όσο και άλλα προϊόντα smartwatch. Το Apple Watch είναι το πιο δημοφιλές smartwatch στον κόσμο, κατέχοντας περισσότερο από το 51% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς, σύμφωνα με το Strategy Analytics, και παραμένει μια πηγή αυξανόμενων εσόδων για την Apple.

Παρότι η συγκεκριμένη αγορά είναι κορεσμένη, ο τομέας της ευεξίας εκτιμάται ότι θα εμφανίσει έσοδα 48,2 δισ. δολαρίων μέχρι το 2023, σύμφωνα με την P&S Market Research.

Σημαντικό: Η Fitbit κατείχε μερίδιο 12,2% της αγοράς το 2018, σύμφωνα με τη Strategy Analytics, ακολουθούμενη από τη Samsung με 11,8% και τη Garmin με 7,1%.

Πηγή: capital.gr