Οι τάσεις των online αγορών του σήμερα και αύριο

    Από: Startup Team

Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου και η προώθηση ιστοσελίδων έχει φτάσει. Τα γνωστά προβλήματα, του πως να πουλήσεις, πως να εξισορροπήσεις τα κέρδη με τα έξοδα, πως να “χτίσεις” ένα πελατολόγιο κτλ ισχύουν και στην online εποχή.

Παρακάτω θα βρείτε τόσο νέες όσο και παλιές τάσεις των online αγορών που διαμορφώνουν το σημερινό τοπίο.

Επιλέξτε που θα εμφανίζεστε

Στο λιανικό εμπόριο βλέπουμε ότι μια επιτυχημένη επιχείρηση θέλει να έχει φυσική παρουσία σε πολλά μέρη σε μια πόλη για να μπορέσει να προσεγγίσει όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές, χωρίς απαραίτητα εκείνοι να ενδιαφέρονται για το προϊόν. Με αποτέλεσμα αυτό να δημιουργεί ένα έξοδο χωρίς να επιστρέφει κάποιο έσοδο.

Στην online εποχή αυτό μπορεί να εξαλειφθεί. Μέσω των σωστών διαδικασιών μπορείτε να βρείτε όλους εκείνους που ενδιαφέρονται για εσας, να γίνετε γνωστός σε εκείνους που δεν σας ξέρουν και να αποκλείσετε εκείνους που δεν ενδιαφέρονται καθόλου για εσας.

Ο πολλαπλασιασμός των καναλιών, όπως είναι τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, η κατασκευή ενός e shop, η δημιουργία μιας στρατηγικής digital marketing μπορεί να μοιάζει τρομακτικό, απαιτητικό και παραπλανητικό. Αντί λοιπόν για παντού, επιλέξτε τα σωστα κανάλια στα οποία, πρώτον οι πελάτες σας είναι ήδη, δεύτερον μπορείτε να προσθέσετε πραγματική αξία και τρίτων η απόδοση των διαφημιστικών δαπανών είναι ισχυρότερη.

Τώρα, θα μπορεί αυτά να σας μοιάζουν ώς ξένη γλώσσα και είναι λογικό. Για να προσδιοριστούν τα παραπάνω θα πρέπει να συμβουλευτείτε τους ειδικούς. Και όταν λέμε για ειδικούς εννοούμε κάποια εταιρεία digital marketing στην Ελλάδα, όπως είναι η Lithos Digital. Ειδικότητά της Lithos Digital είναι φυσικά το digital marketing, το οποίο περιλαμβάνει την άνοδο μιας ιστοσελίδας στην πρώτη θέση της Google για τις καλύτερες λέξεις κλειδιά, δημιουργώντας μια δυναμική εικόνα στο διαδίκτυο για την επιχείρηση σας.

Ξεκινήστε από το τέλος

Ο αγώνας για προσέλκυση πελάτες δεν είναι καινούργιος, πόσο μάλλον εντείνεται με την πάροδο του χρόνου. Οι ψηφιακά εγχώριες κατακόρυφες μάρκες στοχεύουν για τους ίδιους πελάτες στις ίδιες πλατφόρμες όπως το Facebook και το Google. Έτσι, οι δαπάνες απόκτησης πελατών αυξάνονται, καθώς αγωνίζονται για περιορισμένο διαφημιστικό χώρο. Καθώς οι επιχειρήσεις μεγαλώνουν, το ίδιο ισχύει και για την απόκτηση κάθε επιπλέον πελάτη.

Ο μόνος τρόπος επιβίωσης των υψηλότερων δαπανών για νέους πελάτες είναι η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των παλαιών πελατών. Αυτό σημαίνει δημιουργία προγραμμάτων εμπιστοσύνης που να είναι εύχρηστα και να προσφέρουν ουσιαστικές ανταμοιβές στους αφοσιωμένους πελάτες. Τέτοια προγράμματα δεν μπορούν να είναι απλώς συναλλακτικές, αλλά και οικοδόμηση κοινότητας, με την παροχή κινήτρων για εμπλοκή. Δηλαδή, προωθήστε τους ένθερμους οπαδούς σας να σας διαφημίσουν εκείνοι, μέσω του περιεχομένου που δημιουργούν με αναφορά σε εσάς, αντί να διαφημίσετε εσείς τον εαυτό σας.

Ας πάρουμε για παράδειγμα ότι είστε ένας υδραυλικός στην Νέα Σμύρνη και προσπαθείτε να αυξήσετε το πελατολόγιο σας στην συγκεκριμένη περιοχή. Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να προσφέρετε κάποια έκπτωση σε όσους δημιουργήσουν περιεχόμενο στα προσωπικά τους προφιλ με αναφορά στις καλές και οικονομικές υπηρεσίες σας.

Στη συνέχεια απόκτηση

Το 85% των αναζητήσεων για προϊόντα ξεκινούν από τη Google. Δεν υπάρχει καμία έκπληξη σε αυτό. Αυτό που προκαλεί έκπληξη είναι πόσο λίγοι ηλεκτρονικοί έμποροι λιανικής, πωλούν τελικά μέσω της αναζήτησης. Και αντί να αναζητούν το γιατί, τελικά αναζητουν 6 Τρόποι Αντιμετώπισης Του Επιχειρηματικού Άγχους, ήρθε όμως η ώρα κάτι τέτοιο να αλλάξει.

Κατ ‘αρχάς, τα ερωτήματα αναζήτησης, οι διαφημίσεις και οι σελίδες προορισμού θα πρέπει να ταιριάζουν όσο το δυνατόν πιο πολύ έτσι ώστε να αποφευχθεί μια παρεξήγηση. Οι αγοραστές θα πρέπει να λαμβάνουν διαφημίσεις και σελίδες προορισμού με τις ακριβείς λέξεις-κλειδιά με το που πάρουν τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Δεύτερον, δημιουργήστε ξεχωριστές καμπάνιες για πιο αποτελεσματικούς προϋπολογισμούς και προσφορές

Παράδειγμα 1 Πρόθεση αγοράς: Αγοράστε αυτά τα μωβ γυναικεία παπούτσια.

Παράδειγμα 2 Πρόθεση πληροφόρησης: Τα πιο άνετα χαμηλά παπούτσια για γυναίκες με έντονη καθημερινότητα.

Παράδειγμα 3 Πρόθεση καμία: Γυναικεία παπούτσια

Ο διαχωρισμός είναι επίσης σημαντικός για να δημιουργήσετε επωνυμία μέσω μη επώνυμων λέξεων-κλειδιών.

Τρίτον, παρακολουθήστε προσεκτικά τις αρνητικές λέξεις-κλειδιά. Αυτό σημαίνει ότι οι λέξεις αυτές μπορεί να εμποδίζουν την ενεργοποίηση μιας διαφήμισης από όρους που σχετίζονται με τις λέξεις-κλειδιά σας αλλά όχι με το προϊόν σας.