Πώς να πουλήσουμε περισσότερο μέσα από το Instagram

    Από: Ιωάννα Φωτοπούλου

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: Αυτή τη στιγμή, το παιχνίδι των social media παίζεται στο Instagram. Το Instagram έχει γίνει το πιο διαδεδομένο κοινωνικό δίκτυο, με πάνω από 700 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες! Είναι ένα διαδραστικό εργαλείο επικοινωνίας και πολύ καλό μέσο διαφήμισης για κάθε είδους επιχείρηση – με ότι και εάν ασχολείται. Από γεωργικά μηχανήματα, μέχρι μόδα ή φαγητό! Το πλέον βασικό για μια καμπάνια μάρκετινγκ είναι ότι οι χρήστες του Instagram είναι πραγματικά ενεργοί. Οι πιθανότητες οι χρήστες να μοιραστούν μια ανάρτηση στο Instagram συγκριτικά με το Facebook είναι 58 φορές περισσότερες! Εντυπωσιακό, έτσι δεν είναι;

Για αυτό και εγώ σήμερα, θα ήθελα να μοιραστώ ένα εργαλείο μάρκετινγκ και πωλήσεων που ανακάλυψα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο Instagram. Λόγω της δουλειάς μου, αλλά ας είμαστε ειλικρινείς κυρίως επειδή αγαπώ πολύ τα Social Media, ερευνώ συνεχώς για ό,τι νέο κυκλοφορεί και ανυπομονώ να μοιράζομαι την γνώση μου! Πάντα! Ορίστε λοιπόν!

Πείτε μου εάν ταυτίζεστε:

  1. Βρίσκουμε το κατάλληλο τοπίο ή το κατάλληλο setting. Βγάζουμε μια άψογη φωτογραφία και την επεξεργαζόμαστε με ειδικά εργαλειάκια μέχρι που να φαίνεται πλήρως επαγγελματική.
  2. Γράφουμε εκπληκτικό copy μιλώντας για το προϊόν ή τις υπηρεσίες μας ή για κάτι που θα δώσει μεγάλη αξία στους ακολούθους μας
  3. Θέλουμε να τους πούμε περισσότερα και να τους στείλουμε σε κάποιον link.

Και κάπου εδώ έρχεται η απογοήτευση, αφού δεν μπορούμε με ένα link κάτω από την φωτό μας να μεταβούμε σε μια σελίδα ή σε ένα eshop. Το μόνο link που μπορούμε να έχουμε είναι το link στο bio μας.

Και βέβαια έρχεται εύλογα η ερώτηση: Με ποια κριτήρια θα επιλέξω το link του bio; Και εάν θέλω να προσθέσω παραπάνω από ένα link, πρέπει να το αλλάζω κάθε μέρα; Και εάν μιλάω για παραπάνω από ένα θέμα στο προφίλ μου, πως επιλέγω ποιο από τα δυο είναι πιο κερδοφόρο για την εταιρεία μου;

Χρονοβόρο και καθόλου πρακτικό. Η λύση λοιπόν ακούει στο όνομα Linktree.

Το Linktree είναι ένας ιστότοπος που συνδέεται με τον λογαριασμό μας στο Instagram και επιτρέπει την εγγραφή πολλαπλών συνδέσμων στο bio μας. Στην ουσία, προσφέρουμε στους followers μας ένα pop up όπου εκεί θα μπορούν να δουν όλα τα links μας και να επιλέξουν που θέλουν να πάνε και για πιο από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας ενδιαφέρονται.

Είναι πολύ απλό στην εγκατάσταση του και πολύ εύκολο στον χειρισμό. Και όπως σχεδόν σε όλα τα εργαλεία του internet, υπάρχει η free version αλλά και η paid version.

Εάν σου ακούγεται καλό… Ακολούθησε τα παρακάτω βήματα!

Βήμα 1: Κάνε εγγραφή στο LinkTree και συνδέσου με το Instagram

Η εγγραφή πραγματοποιείται με το Instagram account.

Βήμα 2: Προσθέτεις τα links που θέλεις να μοιραστείς. Πως;

  • Είναι πολύ εύκολο να προσθέσεις τα links σου στο Linktree! Απλά κλίκαρε ADD NEW BUTTON / LINK … και θα δεις ένα νέο παράθυρο να εμφανίζεται κάτω από το «my links».
  • Κάνεις κλικ στην ενότητα Title και προσθέτεις τον τίτλο που θέλεις να εμφανίζεται.
  • Αντιγραφή της διεύθυνσης URL που θέλεις να μοιραστείς και επικόλληση στην ενότητα URL κάτω από τον τίτλο.
  • Αφού είσαι έτοιμος σύρε το κουμπί δεξιά ώστε να γίνει πράσινο.

Βήμα 3: Αλλαγή θέματος / χρώματος (Προαιρετικό)

Το Linktree σου δίνει την επιλογή να αλλάξεις θέμα και χρώμα για το προφίλ σου.

Εάν για παράδειγμα μιλάς για γεωργικά μηχανήματα, μην χρησιμοποιήσεις κάποιο έντονο φούξια! Δεν νομίζω ότι το κοινό σου είναι συνηθισμένο. Αλλά από την άλλη trial & error! Ποτέ δεν ξέρεις ποια αλλαγή μπορεί να είναι ο καταλύτης για μεγαλύτερες πωλήσεις μέσω των Social Media.

Βήμα 4: Αντίγραψε και επικόλλησε το LinkTree Link στο Instagram Bio σου

Έχεις φτάσει στο τέλος… Απλά κάνε copy/paste το link από το linktree στο bio σου στο Instagram.

Αυτό ήταν! Πλέον είστε έτοιμοι να προσθέσετε όσα links θέλετε! Ξέρετε, μερικές φορές, η πιο απλή αλλαγή είναι ικανή να κάνει την πιο μεγάλη διαφορά στις πωλήσεις! Δεν έχετε παρά να το δοκιμάσετε.

Πηγή: Epixeiro.gr

Άρθρο από: Ιωάννα Φωτοπούλου

Social Media «Hacker» & Co Founder, Simple Rocks