Τρεις τύποι πελατών και πώς να τους χειριστείτε

    Από: Startup Team
Το όνειρο κάθε πωλητή είναι να βρει τον τρόπο να προσεγγίσει τους πελάτες του με τρόπο που να τους οδηγήσει σε απόφαση αγοράς. Αλλά κάθε πελάτης θέλει το δικό του τρόπο, αφού οι πωλητές των εμπορικών καταστημάτων συναλλάσσονται καθημερινά με πολλές διαφορετικές προσωπικότητες και τύπους πελατών. Σύμφωνα με μελέτες υπάρχουν τρείς τύποι πελατών, ας τους εξετάσουμε με τη σειρά, αναλύοντας τον τρόπο που πρέπει να προσεγγίζουμε καθέναν από αυτούς:

Ο διευθυντικός

Όπως είναι εμφανές, η προσωπικότητα αυτή συνδέεται γενικά με απαιτητικούς ανθρώπους. Πρόκειται για τον τύπο του ανθρώπου που αναλαμβάνει να ηγηθεί μιας κατάστασης. Θέλει ακριβώς αυτό που θέλει, εδώ και τώρα! Σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να γίνει εκφοβιστικός, γνωρίζοντας τα πάντα. Επίσης, δεν του αρέσει η ψιλοκουβέντα, διότι δεν έχει διαθέσιμο χρόνο. Θέλει τις απαραίτητες πληροφορίες προκειμένου να πάρει μια απόφαση το συντομότερο δυνατό. Αν προσπαθήσετε να τον εμποδίσετε να επιτύχει αυτό που θέλει, απλώς θα σας αγνοήσει, απευθυνόμενος σε κάποιον που μπορεί να τον εξυπηρετήσει με τον τρόπο που θέλει εκείνος, στο δικό σας ή σε άλλο μαγαζί. Απλώς, δεν ενδιαφέρεται για το συμφέρον σας, μόνο για το δικό του. Οι στόχοι του είναι σαφείς: Θέλει το καλύτερο προϊόν στη χαμηλότερη δυνατή τιμή, τη στιγμή που το χρειάζεται, η οποία συνήθως είναι αμέσως.