Categories: Articles

Πως να βγάλετε στην Αγορά μια κινητή εφαρμογή 5 αστέρων

Πηγή: www.epixeiro.gr, συντάχθηκε από την Τίνα Μιτέκο

Πού βρίσκονται οι πελάτες σας σήμερα; Στο σπίτι τους; Στη δουλειά; Μήπως σ’ ένα καφέ ή ακόμα και σ’ ένα γήπεδο όπου παρακολουθούν έναν αγώνα μπάσκετ;

Και το εργατικό σας προσωπικό πού βρίσκεται; Στο γραφείο; Ίσως σε κάποιο επαγγελματικό ραντεβού με πελάτες; Σε σύσκεψη;

Όπως και να έχει όπου και να βρίσκεται κάποιος αυτή τη στιγμή είναι πιθανόν να έχει πρόσβαση στο Ίντερνετ μέσω μιας κινητής συσκευής όπως ένα smartphone ή μια ταμπλέτα.

Η χρήση των έξυπνων τηλεφώνων (smartphones) και ταμπλετών εξαπλώνεται με ραγδαίους ρυθμούς κι αυτό ανοίγει το δρόμο στις εταιρείες να αυξήσουν τα έσοδα τους, να μπουν σε αγορές που πιθανόν να μην ήταν προηγουμένως προσβάσιμες, και να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους χρήστες τους που πλέον επιθυμούν πρόσβαση στο Ίντερνετ όποτε θέλουν, απ’ όποιο μέσο θέλουν κι απ’ όποια γωνιά του κόσμου και να βρίσκονται.

Με τον ταχύ πολλαπλασιασμό των κινητών συσκευών και την ύπαρξη διαφορετικών λειτουργικών συστημάτων όπως το iOS, Android, BlackBerry, Windows Phone και Symbian η κινητή τεχνολογία παρουσιάζει πολύπλοκες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις που θέλουν να κεφαλαιοποιήσουν την επένδυση τους σ’ αυτό το χώρο.

Σας έχει τύχει ποτέ να χρησιμοποιήσετε μια προβληματική εφαρμογή ή να επισκεφτείτε μια ιστοσελίδα η οποία δε λειτουργεί σωστά από την κινητή σας συσκευή; Αν ναι, δεν είστε οι μόνοι! Ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό (84%) χρηστών στην Αμερική δήλωσαν ότι έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα χρησιμοποιώντας την κινητή συσκευή τους κατά τη διάρκεια μιας συναλλαγής. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη αν σκεφτεί κανείς ότι σε μια πρόσφατη έρευνα που δημοσίευσε η Capgemini, Sogeti και HP με τίτλο World Quality Report 2012-2013 μόνο το 31% από τους συμμετέχοντες απάντησαν θετικά όταν ρωτήθηκαν αν η εταιρεία τους ελέγχει συστηματικά τη λειτουργικότητα της κινητής εφαρμογής τους.

Πολλές εταιρείες επικεντρώνονται στο να αναπτύξουν μια κινητή εφαρμογή όσο πιο γρήγορα γίνεται και προσπερνούν ένα σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας, το mobile testing, δηλαδή τον ποιοτικό έλεγχο της εφαρμογής πριν γίνει διαθέσιμη στους χρήστες.

Το ρίσκο που διατρέχουν είναι να λανσάρουν μια προβληματική εφαρμογή χαμηλής ποιότητας. Αυτό μπορεί να στιγματίσει τη φήμη της επιχείρησης, να μειώσει των αριθμό των χρηστών και να έχει αρνητικό αντίκτυπο στα έσοδα της.

Με τον ποιοτικό έλεγχο η εταιρεία μπορεί να επιβεβαιώσει ότι η εμπειρία που μπορεί να έχει ένας χρήστης για παράδειγμα, ενός iPhone 5 με μια κινητή εφαρμογή ή μια ιστοσελίδα δε θα διαφέρει από κάποιον άλλον χρήστη που χρησιμοποιεί την ίδια εφαρμογή ή ιστοσελίδα σε μια άλλη συσκευή που πιθανόν να διαφέρει στο μέγεθος οθόνης και στη λειτουργική πλατφόρμα, όπως το Samsung Galaxy S4 ή το Blackberry Z10.

Διαβάστε περισσότερα εδώ