Ο μέσος όρος των ελεύθερων επαγγελματιών αντιμετωπίζουν προβλήματα διαχείρισης χρόνου και στρες, αφού συνήθως εργάζονται μόνοι τους. Γι’ αυτό και εδώ συγκεντρώσαμε τους περισσότερες αιτίες που σχετίζονται με το στρες και τη διαχείριση του χρόνου, αλλά και τα βήματα που μπορούν να οδηγήσουν στη λύση αυτών των καθημερινών προβλημάτων.
Έρευνες έχουν δείξει οτι οι πιο στρεσογόνοι παράγοντες προέρχονται απ’ την εργασία σου. Κάποιοι απ’ αυούς τους παράγοντας είναι η έλλειψη οργάνωσης, το πλήθος των συσσωρευμένων εκκρεμοτήτων, το εργασιακό περιβάλλον (συνεργάτες, πελάτες, προμηθευτές κλπ), αλλά και οι εργασιακές συγκρούσεις. Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα την κόπωση, τη δυσκολία συγκέντρωσης, την έλλειψη ύπνου ή και άλλες δυσλειτουργίες του οργανισμού σου, όπως πονοκέφαλοι, κράμπες κλπ.
Όλα τα είδη στρες δεν είναι αρνητικά: Όλα τα είδη στρες μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα στη δουλειά σου. Ωστόσο, το «καλό» και δημιουργικό στρες μπορεί να σε κινητοποιήσει και να σε δραστηριοποιήσει περισσότερο απ’ όσο φαντάζεσαι, καθώς λειτουργεί σαν κίνητρο για να δημιουργήσεις και να εξελιχθείς.
Το πρόβλημα διαχείρισης χρόνου σημαίνει ότι δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για να ολοκληρώσεις όσα έχεις προγραμματίσει: Στην πραγματικότητα, η καλή διαχείριση χρόνου προκύπτει με τη σωστή οργάνωση των εκκρεμοτήτων και της δουλειάς σου. Γι’ αυτό μπορείς και να επιτύχεις τη σωστή διαχείριση του χρόνου σου, ακολουθώντας απλές τεχνικές που θα σε βοηθήσουν στην καθημερινότητά σου.
Η ομάδα του Orbi,