Categories: Articles

Αύξηση στο Paid Reach του Facebook

πηγή: suit.gr

Πρόσφατη έρευνα επιβεβαιώνει ότι αυξήθηκε το paid reach στο Facebook, ενώ το organic reach παρουσιάζει μείωση. Ταυτόχρονα, αυξήθηκε κατά 81% το τρίτο τετράμηνο του 2014 το budget που ξοδεύεται σε Facebook Ads, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, και τα ποσοστά click-through rate ήταν μέχρι και 148%, ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 162%.

Διαπιστώθηκε, επίσης, ότι οι δαπάνες για διαφήμιση στο Facebook αυξήθηκαν μέχρι 13% κατά το τρίτο τετράμηνο σε σχέση με το δεύτερο της φετινής χρονιάς, και τα CTRs αυξήθηκαν κατά 86% την ίδια περίοδο.

Τα παραπάνω οφείλονται προφανώς στις διαρθρωτικές αλλαγές στα Facebook ads και τις νέες δυνατότητες στόχευσης, βελτιώνοντας έτσι τις αποδόσεις.

Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη όσον αφορά τα brands στο Facebook. Όπως λέει και μια γνωστή παροιμία: “αν μπεις στο χορό θα πρέπει να χορέψεις”. Η έρευνα της Adobe δείχνει πως τα impressions στις οργανικές αναζητήσεις των brands στα social media έχουν πέσει κατά 50% το 2014 συγκριτικά με το 2013, ενώ τα paid impressions, για την ίδια χρονική περίοδο έχουν ανέβει κατά 5%. Επομένως, αν θες να παίξεις, θα πρέπει να πληρώσεις.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr