Categories: Articles

Dynamic Product Ads στο Facebook

πηγή: suit.gr

Οι επιχειρήσεις, τόσο online όσο και offline, επικοινωνούν και εμπορεύονται παραπάνω από ένα προϊόντα. Βάσει της ποικιλίας αυτής θα πρέπει να διαμορφώνεται και η ποικιλία των διαφημίσεων που χρησιμοποιούν στο Facebook, κάτι το οποίο είναι ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτητικό.

Το Facebook έρχεται να εξυπηρετήσει την ανάγκη αυτή, με τα dynamic ads ή αλλιώςproduct ads. Πλέον τα brands και οι επιχειρήσεις θα μπορούν να διαφημίζουν πολλαπλά προϊόντα ή και ολόκληρους καταλόγους προϊόντων και με τη βοήθεια ενός απλού tracking pixel, να ελέγχουν την κίνηση γύρω από τα προϊόντα τους.

Υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργήσουμε μια καμπάνια επικοινωνώντας συγκεκριμένα προϊόντα σε συγκεκριμένο κοινό, βάσει δημογραφικών στοιχείων ήcustom audiences, αντλούμενα από το traffic του site μας.

Ακόμη, έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε μια σφαιρική επικοινωνία, από τοdiscovery και το awareness γύρω από ένα προϊόν, μέχρι και την αγορά του. Μπορούμε να επιλέξουμε και να επικοινωνήσουμε τα προϊόντα μας με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα ή ακόμη και τα most selling προϊόντα μας, προκειμένου να επιτύχουμε υψηλού ποσοστού conversions.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr