Categories: Articles

Πώς να καθορίσεις τις τιμές των προϊόντων σου

Πηγή: www.orbi.gr/home

Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο καθορισμός των τιμών για προϊόντα και υπηρεσίες είναι απ’ τα δυσκολότερα σημεία στο θέμα των πωλήσεων. Επιπλέον, σαν επιχειρηματική κίνηση θεωρείται «κλειδί» που μπορεί είτε να εκτινάξει, είτε να βουλιάξει τις πωλήσεις σου.

Εδώ έχουμε συγκεντρώσει 3 σημαντικές συμβουλές που μπορείς να έχεις κατά νου για τα προϊόντα σου:

Στόχος πρώτος: Θέλεις να έχεις πωλήσεις.

Το πιο κοινό λάθος που κάνουν οι επιχειρήσεις είναι ότι πιστεύουν πως μόνο η τιμή μπορεί να οδηγήσει σε υψηλές πωλήσεις. Τι μπορεί να συμβεί όμως, «πειράζοντας» τις τιμές:

  • Μειώνοντας την τιμή του προϊόντος ή της υπηρεσίας σου, πολλές φορές μειώνεις και το κύρος του συγκριτικά με τα ανταγωνιστικά προϊόντα. Γιατί έχει διαφορά η ανταγωνιστική τιμή από την υποτίμηση του προϊόντος.
  • Πουλώντας σε μεγαλύτερη τιμή απ’ όσο πραγματικά αξίζει το προϊόν μπορεί να απωθήσεις τους πελάτες σου γιατί μπορούν να βρουν την ίδια υπηρεσία ή προϊόν φθηνότερα.

Επομένως, αυτό που πρέπει να κάνεις αρχικά είναι να γνωρίζεις τον χώρο που κινείσαι. Με άλλα λόγια, καλό θα είναι να ξεκινήσεις με μια έρευνα αναφορικά με τους «ανταγωνιστές» σου, βλέποντας παράλληλα τι περισσότερο ή λιγότερο μπορεί να προσφέρεις εσύ. Ολοκληρώνοντας την διαδικασία της έρευνας, μπορείς να έχεις μια πρώτη ιδέα του εύρους της τιμής στην οποιά θα πρέπει να κινηθείς.

Στόχος δεύτερος: Επένδυσε στην ποιότητα.

Θέλεις οι πελάτες σου να σε θυμούνται; Τότε δώσε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε αυτό που παράγεις. Για να μπορέσεις να «κερδίσεις» επιχειρηματικό έδαφος και να «χτυπήσεις» την τιμή της αγοράς που επιθυμείς, πρέπει να δίνεις κάτι περισσότερο απ’ όλους τους υπόλοιπους, κάνοντας έτσι τους εν δυνάμει πελάτες σου  να σε αναζητήσουν και να σε προτιμήσουν.

Διαβάστε περισσότερα εδώ