Categories: Articles

Οnline Marketing Conference 2013: Έμφαση σε περιεχόμενο, καινοτομία, interactivity και αξιοποίηση των data

Πηγή: www.marketingweek.gr

Tις τάσεις που αναμένεται να κυριαρχήσουν στο online marketing τα προσεχή χρόνια, αλλά και τις προκλήσεις που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν σε αυτό το πλαίσιο, marketers, διαφημιστικές εταιρείες και publishers ανέδειξε το Online Marketing Conference 2013 του Marketing Week, το οποίο διεξήχθη την Πέμπτη 27 Ιουνίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza.

Οι 4 βασικοί θεματολογικοί άξονες του συνεδρίου, που αφορούσαν στα λεγόμενα 4 “I”, Invest, Innovate, Interact και Integrate, αναλύθηκαν σε βάθος από τους ξένους, αλλά και τους Έλληνες ομιλητές, όχι μόνο με θεωρητικές προσεγγίσεις, αλλά με στατιστικά μοντέλα και ενδιαφέροντα cases. Εξαιρετικά ενδιαφέρουσες ήταν οι τοποθετήσεις των Joshua Partridge, Y! Director Expansion Markets, Alex Kozloff, Head of Mobile, IAB UK, Todd Wheatland, Vice-President, Kelly OCG, Amit Kotecha, Head of Marketing, Quantcast Corp, Joris Van Heukelom, Chairman / IAB Holland & Parntner/MakerStreet, Eric Urdahl, Founder, Eudec, Stephan Noller, CEO, Nugg.ad, oι ομιλίες των οποίων εστίασαν στην αυξανόμενη βαρύτητα του digital στην επενδυτική στρατηγική των διαφημιζόμενων, τόσο σε κονδύλια όσο και σε δεξιότητες, στην έμφαση στην καινοτομία ώστε η μάρκα να ξεχωρίσει σε ένα πολυμορφικό και συχνά αχανές περιβάλλον, στην ανάγκη για συνεχή επικοινωνία με τον καταναλωτή, μέσω πολλαπλών καναλιών, καθώς και στην ενσωμάτωση του online marketing στο πλέγμα ενεργειών μίας καμπάνιας αλλά και στην ευρύτερη επικοινωνιακή στρατηγική.

Σύμφωνα με όσα ακούστηκαν, το online marketing είναι πλέον…παρελθόν, αφού πλέον έχουμε περάσει στην εποχή του digital marketing, που είναι πιο ευρύς όρος, ενώ η δύναμη του content είναι πλέον καθοριστική στην επικοινωνία και στο engagement των brands, το οποίο όμως πρέπει να εστιάζει σε αυτό που αρέσει στο κοινό του brand και όχι σε ότι αρέσει στους marketers. «Η ισχύς πλέον ανήκει στα brands, ενώ οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο άλλους καταναλωτές που έχουν άποψη γι’ αυτά και όχι τους marketers και τα διαφημιστικά τους μηνύματα» ανέφερε ο Todd Wheatland, ενώ ο Joris Van Heukelom ανέδειξε τη δύναμη της καινοτομίας, η οποία όπως είπε εξελίσσεται κυρίως επειδή οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, παρά επειδή αυξάνονται τα δεδομένα, αναπτύσσεται η τεχνολογία και αυξάνονται τα δίκτυα. Μάλιστα, τα παραπάνω έδειξε και online έρευνα που διεξήχθη την ώρα του συνεδρίου, σε real time, με τους συνέδρους να αποτελούν το δείγμα της. 

Ο Eric Urdahl από την πλευρά του μίλησε για την πολυπλοκότητα του συστήματος marketing, στο οποίο πρέπει να κυριαρχήσουν η καινοτομία και το real time advertising, ενώ ως τη μέγιστη πρόκληση για το marketing τα προσεχή χρόνια ανέδειξε τη διαχείριση των data. «To marketing δεν έχει αλλάξει, έχει διαφοροποιηθεί» κατέληξε. Ο Joshua Partridge από την άλλη, εκτίμησε ότι δεν είναι το παν το περιεχόμενο, αλλά η ποιότητα και η αξιοπιστία των brands. «Η αποστολή μας είναι τις καθημερινές συνήθειες των καταναλωτών μας να τις κάνουμε έμπνευση για μας και να τις εξελίξουμε σε ψυχαγωγικές, ώστε να επιτύχουμε το πολυπόθητο engagement». Πολύ δυνατό και το καταληκτικό του μήνυμα: «Use data powers personalized experiences on all screens», μήνυμα με το οποίο συμφώνησε και ο Stephan Noller. Η Alex Kozloff ανέδειξε τη δύναμη του mobile marketing μέσα από επιτυχημένα cases στη Μ. Βρετανία, ενώ ο Amit Kotecha παρουσίασε την εξέλιξη του μοντέλου media planning & buying στο διαδίκτυο, εκτιμώντας ότι το μέλλον ανήκει στο attribution και στο viewability.

Διαβάστε περισσότερα εδώ