πηγή: advertising.gr
Σε υψηλά επίπεδα η δημοφιλία των δυο brands, που μοιράστηκαν την κορυφή στο Top 100 της Interbrand.

 

Η δημοφιλία των Apple και Google διατηρείται σε υψηλά επίπεδα, καθώς αυτές είναι οι μοναδικές εταιρείες, τα brands των οποίων εξακολουθούν να έχουν αξία μεγαλύτερη των 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

 

Η κατασκευάστρια του iPhone διαθέτει το brand με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο (118,9 δις. δολάρια) και αύξηση 21% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία Interbrand.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
advertising.gr