Το digital spending το 2015

πηγή: suit.gr

Σε πρόσφατη παρουσίαση, ένας πελάτης μας ζήτησε να του παρουσιάσουμε στοιχεία για τα μεγέθη του digital spending. Και η απάντηση εδώ μπορεί να είναι πιο ιδιαίτερη απ’ ότι μπορεί να φανταστεί κανείς.

Συνολικά λοιπόν, το eMarketer.com βλέπει το παγκόσμιο ad spending να είναι στα$592b, με περίπου $170b αυτού να είναι στο digital, μια ανάσα κάτω από το 30% του συνολικού. Το νούμερο αυτό περιλαμβάνει desktop και mobile advertising.

Αυτά είναι τα εύκολα νούμερα, όπως επίσης εύκολο είναι το όσο πιο δυτικά κοιτάμε γεωγραφικά, τόσο μεγαλύτερο ποσοστό του συνολικού είναι το digital, καθώς επίσης και τόσο μεγαλύτερο ποσοστό του digital είναι το mobile.

Έτσι για παράδειγμα στις ΗΠΑ το ποσοστό του digital είναι το 31% του συνολικού και το mobile είναι το 48% του digital. Το ενδιαφέρον του πράγματος είναι πως, πέρα από τις εταιρείες που το ίδιο το business model τους προαπαιτεί την ύπαρξη του Internet (π.χ. Amazon), οι εταιρείες που οδηγούν αυτή την ανάπτυξη του digital βλέπουν και ανάπτυξη της ίδιας της εταιρείας λόγω αυτού.

Για παράδειγμα, η P&G, ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στον κόσμο, ξόδεψε το 35% του διαφημιστικού της budget στο digital. Την ίδια χρονιά, αύξησε και το τζίρο της και τα κέρδη της κατά $500m.

Και όσο μου αρέσουν τα νούμερα, τόσο δε μπορώ παρά να αναρωτηθώ: Πού βρισκόμαστε στην Ελλάδα;

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr