Η επιτυχία της επιχείρησης σας σε περίοδο ύφεσης: η στρατηγική του ΕΠΤΑ.

Ο Όμιλος Νεανικής Επιχειρηματικότητας – ΝΕ συνεχίζει την σειρά σεμιναρίων του , με ένα πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο ” Η επιτυχία της επιχείρησης σας σε περίοδο ύφεσης: η στρατηγική του ΕΠΤΑ”.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018 με ώρα έναρξης 20:30 στην αίθουσα Colombo του ξενοδοχείου ad Imperial Palace στην Θεσσαλονίκη (Αντιγονιδών 13).

Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο Δρ Κωσταντίνος Γεωργάκας Partner – Senior Consultant
Το κυρίως μέρος του σεμιναρίου θα διαρκέσει 120 λεπτά και θα ακολουθήσουν ενεργός διάλογος και ερωτήσεις από τους συμμετέχοντες.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους με την προϋπόθεση την έγκαιρη εγγραφή σας στην σχετική φόρμα:

clubne.com/η-επιτυχία-της-επιχείρησης-σας-σε-περί/

*Όποιος επιθυμεί να λάβει Βεβαίωση Παρακολούθησης του σεμιναρίου το κόστος της έντυπης βεβαίωσης ανέρχεται στα 3 Ευρώ όσο το κόστος δημιουργίας τους! Για τους υπόλοιπους συμμετέχοντες δεν υπάρχει κανένα κόστος συμμετοχής
Προσοχή : Δεν θα σταλούν ηλεκτρονικά βεβαιώσεις!

Λίγα λόγια για το σεμινάριο :

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΥΦΕΣΗΣ: ΤΟ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ ΤΟΥ «ΕΠΤΑ»
Με ορίζοντα το 2025, ολοένα και περισσότεροι επιχειρηματίες είναι εκ των πραγμάτων υποχρεωμένοι να επιδίδονται σε αγώνα δρόμου προκειμένου να προλάβουν τις ραγδαίες αλλαγές που συντελούνται στο χώρο της πετυχημένης λειτουργίας των επιχειρήσεων. Πολλές φορές αυτό δεν είναι εφικτό λόγω έλλειψης κατάλληλων και ευέλικτων στρατηγικών, ξεχωριστών για κάθε επιχείρηση.

Στην συγκεκριμένη ομιλία θα αναδείξουμε ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ και ΤΡΟΠΟΥΣ ΣΚΕΨΗΣ που πρέπει να εφαρμοστούν τα επόμενα χρόνια. Θα συζητήσουμε όμως και τα ρίσκα που θα πρέπει ενδεχομένως να αναλάβουν οι επιχειρήσεις, προκειμένου να ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ, να αναπτυχθούν και να έχουν συνεχή κερδοφορία.

Ο αριθμός ΕΠΤΑ έχοντας γενικά την δική του δυναμική και σημειολογία, έρχεται να βοηθήσει τις επιχειρήσεις στην πορεία τους προς την επιτυχία, με τη δύναμη του ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟΥ ΤΟΥ ΕΠΤΑ!

Προφίλ Ομιλητή

Ο Δρ Κωνσταντίνος Γεωργάκας είναι Tελειόφοιτος (X’ 1971) του Kολλεγίου Aθηνών (Athens College) και Διπλωματούχος του Institut Français d’ Athènes (Diplôme d’ Etudes Supérieures, 1970). Πτυχιούχος της Ανωτάτης Βιομηχανικής Σχολής Θεσσαλονίκης (1971-75) (νυν Πανεπιστήμιο Μακεδονίας), με μεταπτυχιακές σπουδές (MASTER’S) στην Διοίκηση Επιχειρήσεων και το Management στο Ινστιτούτο Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Κοινωνικών Επιστημών της Τουλούζης (1975-77), Γαλλίας και Διδακτορικό Δίπλωμα στη «Στρατηγική και Marketing» στο Université de Paris ΙΧ Dauphine, Γαλλίας (1986-1988).

Η 30χρονη επαγγελματική του πορεία σαν Σύμβουλος και Διευθυντικό στέλεχος, βρίσκεται στους χώρους των πωλήσεων, του marketing, της στρατηγικής, του management, της επικοινωνίας και της εκπαίδευσης σε περισσότερες από 200 επιχειρήσεις κυρίως της Β. Ελλάδος.

Aπό το 1989 ο κ. Kων/νος Γ. Γεωργάκας είναι μέλος του International Panel of Experts του διεθνούς Οικονομικού Ινστιτούτου IMD International Institute for Management Development της Λωζάνης, το οποίο διεξάγει την ετήσια έρευνα της Aνταγωνιστικότητας των χωρών-μελών του OOΣA, καθώς και άλλων Eυρωπαϊκών χωρών.

Tο 1996 συν-δημιούργησε με τον κ. Σπύρο Λαβράνο το πρωτότυπο σεμινάριο Word of Mouth Marketing, το οποίο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίες, με στόχο την συστηματική και αποτελεσματική ενδυνάμωση του προφορικού λόγου μέσα και έξω από την επιχείρηση και την ένταξή του στο Marketing Plan της εταιρίας. Tο σεμινάριο αυτό διοργανώθηκε με πολύ επιτυχία πάνω από 10 φορές σε Θεσσαλονίκη και Aθήνα.

O Δρ Kων/νος Γ. Γεωργάκας διετέλεσε μέλος της Διοικούσας Eπιτροπής και Aντιπρόεδρος της EEΔE (Eλληνική Eταιρία Διοίκησης Eπιχειρήσεων) και Πρόεδρος της Δ.E. του EIM (Eλληνικού Iνστιτούτου Mάρκετινγκ) της EEΔE Mακεδονίας. Τιμήθηκε με Eιδικό Δίπλωμα από το Eλληνικό Iνστιτούτο Marketing της EEΔE για την 15ετή συμβολή του στην ανάπτυξη της επιστήμης του Marketing στην Eλλάδα.

Tον Δεκέμβριο του 1996 κυκλοφόρησε από τις Eκδόσεις “EΛΛHN” το πρώτο του βιβλίο με θέμα “AMEΣO MARKETING”, ενώ περισσότερα από 60 άρθρα και μελέτες του έχουν δημοσιευτεί σε ελληνικά περιοδικά και εφημερίδες. Από τoν Οκτώβριο του 2006-Αύγουστο 2007, αρθρογράφησε στο Κυριακάτικο φύλλο της εφημερίδας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Πραγματοποιεί κάθε χρόνο πολλές δημόσιες ομιλίες και διαλέξεις πάνω σε θέματα της ειδικότητάς του.

Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας στο Swansea της Μ. Βρετανίας, διεξήχθη έρευνα το διάστημα 2008-2009, πάνω σε θέματα «Εργασιακής ικανοποίησης και αμοιβών», σε δείγμα 800 στελεχών πωλήσεων και πωλητών. Τα αποτελέσματα της έρευνας και το σχετικό άρθρο βρίσκονται υπό δημοσίευση και θα ανακοινωθούν επίσης στο διεθνές συνέδριο 2010 AMS Annual Conference in Portland, USA με τίτλο “The Relationship between Job Liking, Selling Skills, and Empowerment of Retail Salespeople and their Affective Organizational Commitment”. Το άρθρο προσυπογράφουν οι καθηγητές κ.κ. Α. Simintiras και Α. Watkins.

Eίναι μέλος στην πρώτη ομάδα των MENTOPΩN που εκπαιδεύτηκαν ειδικά από το Kέντρο Γυναικείας Aπασχόλησης και Eπιχειρηματικότητας EPΓANH, παρέχοντας υπηρεσίες Mentoring σε γυναίκες-επιχειρηματίες, ενώ στις αρχές του 2003 ανέλαβε τον συντονισμό του νέου προγράμματος των μεντόρων.

Τον Δεκέμβριο του 2002 ο Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γεωργάκας και οι συνεργάτες του παρουσίασαν στο ξενοδοχείο HYATT στο πλαίσιο του MONEY SHOW 2002, το διεθνές μοντέλο Marketing PROODOS, που χαράζει μία νέα παγκόσμια πορεία στον χώρο της θεωρίας και της πρακτικής εφαρμογής του Marketing. Για το μοντέλο PROODOS, έχουν δημοσιευτεί στον ελληνικό οικονομικό και κλαδικό τύπο, άρθρα, σχόλια και παρουσιάσεις και έχει φιλοξενηθεί σχετική συνέντευξη και εκτενής παρουσίαση του μοντέλου στο μοναδικό επιχειρηματικό τηλεοπτικό κανάλι GREEK BUSINESS CHANNEL, στην δισεβδομαδιαία εκπομπή “MARKETING TV”. Το συγκεκριμένο θεωρητικό μοντέλο παρουσιάστηκε και υποστηρίχθηκε θεωρητικά, από τους καθηγητές του Marketing κ.κ. Αντώνη Σημηντήρα (Διευθυντής του European Business & Management School του Πανεπιστημίου της Ουαλίας στο Swansea) και Νικόλαο Τζόκα (Research Director School of Management University of East Anglia της Μεγάλης Βρετανίας).

Το Νοέμβριο του 2003 (μαζί και πάλι) με τον συνεργάτη του Σπύρο Λαβράνο, δημιούργησαν, ένα νέο πρωτοποριακό και καινοτομικό σεμινάριο, το BRAND NEW YOU, το οποίο αναφέρεται διεξοδικά στον τρόπο, στην μεθοδολογία και στα απαραίτητα εργαλεία τόσο του management, όσο και της προσωπικότητας που τα στελέχη επιχειρήσεων και οι επιχειρηματίες πρέπει να αναπτύξουν για να «χτίσουν», την δική τους εικόνα, το δικό τους Image, τελικά το δικό τους Brand.

Aπό τις αρχές του 2004 και στο πλαίσιο της συμπλήρωσης των 25 χρόνων παρουσίας του στην αγορά των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, το GEORGAKAS CONSULTING GROUP, θεσμοθέτησε τα Business Breakfasts, δηλαδή μηνιαίες δίωρες συναντήσεις μεταξύ Προέδρων και Διευθύνοντων Συμβούλων εταιριών, Γενικών Διευθυντών ή/και υψηλόβαθμων στελεχών επιχειρήσεων και νέων επιχειρηματιών. Στις (14 συνολικά) συναντήσεις αυτές οι συμμετέχοντες ενημερώνονται πάνω σε τρέχοντα θέματα και εξελίξεις σε τομείς του management, της στρατηγικής, του customer service, των διαπραγματεύσεων, του teamworking κλπ. και ανταλλάσσονται σκέψεις, απόψεις και εμπειρίες. Οι συναντήσεις διοργανώθηκαν στο ξενοδοχείο HOTEL NIKOPOLIS (τ. KEMPINSKI), το οποίο ήταν και χορηγός των εκδηλώσεων αυτών. Ο θεσμός των Business Breakfasts επαναλαμβάνεται και το 2010, με προγραμματισμό έξι νέων θεματικών εκδηλώσεων.

Πριν από 2 χρόνια ξεκίνησε ο σχεδιασμός και η υλοποίηση των «ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ MANAGEMENT» που στοχεύουν στην διερεύνηση και στην εμβάθυνση καθημερινών εννοιών του Management, μέσα από σύντομες εισηγήσεις, τοποθετήσεις & ανταλλαγή εμπειριών των συμμετεχόντων. Ηδη διεξήχθη το 1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ με θέμα «ΗΓΕΣΙΑ» και ακολούθησε το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ με θέμα τις «ΠΩΛΗΣΕΙΣ», το «IMC» (INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION), την «ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ», καθώς και το «HRM – Human Resource Management».

Διδάσκει από το 1980 σε σεμινάρια στελεχών επιχειρήσεων και επιχειρηματιών στην EEΔE, στο EΛKEΠA, στην ΠAΣEΓEΣ, στον OΠE και σε ενδοεπιχειρησιακά, ενώ το 1990 και το 1991 διετέλεσε Eπιστημονικός Συντονιστής των σεμιναρίων του Mεταπτυχιακού Tμήματος “Mάρκετινγκ Eξαγωγών” του OΠE στη Θεσσαλονίκη. Aπό το ακαδημαϊκό έτος 1992-93 ήταν ο Yπεύθυνος Συντονιστής στις πέντε εκπαιδευτικές σειρές του Mεταπτυχιακού Προγράμματος στη “Διοίκηση Eπιχειρήσεων” που διοργανώνει η EEΔE, Tμήμα Mακεδονίας.

Διδάσκει από το 1989, στους τριτοετείς και τεταρτοετείς σπουδαστές της ICBS – THESSALONIKI BUSINESS SCHOOL: “Case Studies in Consumer Marketing”, “International Marketing & Management”, “Business to Business Marketing”, “Direct Marketing” “Consulting”, “Corporate Strategy”, “Small Business Management”, “Strategic Marketing” “Retail Marketing”, “Sales Management” κ.λ.π. Aπό το ακαδημαϊκό έτος 1996-97 είναι εισηγητής στο Mεταπτυχιακό πρόγραμμα της ICBS THESSALONIKI, ATHENS & LARISSA BUSINESS SCHOOL και υπεύθυνος για την εκπόνηση (περισσότερων από 200 μέχρι σήμερα …) διπλωματικών εργασιών στο γνωστικό αντικείμενο του Marketing, της Στρατηγικής και των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων.

Aπό το 1998-99 μέχρι το 2004-2005 διετέλεσε Course Director του Marketing. (Το ICBS THESSALONIKI, ATHENS, LARISSA & CYPRUS BUSINESS SCHOOL, υλοποιεί τα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ του Κρατικού Πανεπιστημίου KINGSTON UNIVERSITY της Μεγάλης Βρετανίας).

Aπό το ακαδημαϊκό έτος 1992-93 έως και το 1997-98 (12 εξάμηνα) δίδαξε στο Tμήμα Marketing (Eμπορίας και Διαφήμισης) της Σχολής Διοίκησης και Oικονομίας του TEXNOΛOΓIKOY EKΠAIΔEYTIKOY IΔPYMATOΣ (TEI) Θεσσαλονίκης, τα μαθήματα: “Aρχές Marketing II” “Aμεσο Marketing”, “Tεχνικές Aνάπτυξης Λιανικών Πωλήσεων I”, ενώ από το έτος 1999-2000 και μέχρι το έτος 2003-2004 (10 εξάμηνα) δίδαξε επίσης “Γενικές Aρχές Marketing” στο Παράρτημα Kιλκίς του TEI ΘEΣΣAΛONIKHΣ, στη Σχολή Παραγωγής και Σχεδιασμού Eνδυμάτων. Στο ίδιο τμήμα διδάσκει από το εαρινό εξάμηνο του 2009 το μάθημα «MARKETING ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ».

Συνεργάζεται από το ακαδημαϊκό έτος 2002-2003 με το ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, διδάσκοντας αυτοδύναμα στο Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, τα κατ’ επιλογήν μαθήματα «Έρευνα Marketing», «Retail Marketing», «Business to Business Marketing» & «Sales Management», στους μεταπτυχιακούς φοιτητές του Β΄ έτους (Γ’ εξάμηνο) και στο πρόγραμμα των Executives, το βασικό μάθημα «Marketing Μanagement» και σειρά κατ’επιλογήν μαθημάτων.

Παράλληλα δίδαξε (Ν.407) «Μάρκετινγκ και Επικοινωνία» για 6 εξάμηνα στην Κατεύθυνση Σπουδών Βιομηχανικής Διοίκησης της Σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ (στο 10ο εξάμηνο σπουδών) και για 4 εξάμηνα τα μαθήματα «Μάρκετινγκ» (7ο Εξάμ.), «Έρευνα Αγοράς» (9ο Εξάμ.) και «Διαχείριση Επιχειρησιακών Πόρων» (8ο Εξάμ.) στην Πολυτεχνική Σχολή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, στο τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης.

Από το έτος 2001 και μέχρι την 31/12/2003 (3 πλήρεις ετήσιες Ακαδημαϊκές σειρές), υλοποίησε στην Θεσσαλονίκη για λογαριασμό των συνεργατών στην Ελλάδα της παγκοσμίου φήμης Αμερικάνικης εκπαιδευτικής εταιρίας CRESTCOM INTERNATIONAL, το ετήσιο πρόγραμμα προσωπικής ανάπτυξης και ανάπτυξης των δεξιοτήτων των managers, με τίτλο THE BULLET PROOF MANAGER. Το διεπιχειρησιακό αυτό πρόγραμμα παρακολούθησαν περισσότερα από 80 ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίες.

Ο Δρ Κωνσταντίνος Γεωργάκας είναι Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής από τον ΟΑΕΔ και ενταγμένος στο Μητρώο Εκπαιδευτών Ενηλίκων του ΕΚΕΠΙΣ. Ανήκει επίσης στην πρώτη ομάδα των ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ (BUSINESS ANGELS), ενός θεσμού που δημιουργήθηκε πρόσφατα από τον ΕΟΜΜΕΧ, με στόχο να φέρει σε επικοινωνία ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ με Συμβούλους Επιχειρήσεων και επιχειρηματίες που θέλουν να επενδύσουν σε μία νέα καινοτομική δραστηριότητα. Εγγεγραμμένος στο μητρώο διδασκόντων των Κολεγίων.

Aπό την 1η Mαρτίου 1999 – 15 Nοεμβρίου 1999 συνεργάστηκε με τον Pαδιοφωνικό Σταθμό 103 FM STEREO, παρουσιάζοντας καθημερινά στο Kεντρικό Δελτίο Eιδήσεων σχολιασμό της οικονομικής και επιχειρηματικής δραστηριότητας στον χώρο της Mακεδονίας και γενικά της B. Eλλάδος.

Παράλληλα «τρέχουν» κατά διαστήματα οι εκπαιδευτικές σειρές GECON BUSINESS ACADEMY, μιας νέας πρωτοποριακής εκπαιδευτικής προσπάθειας, η οποία απευθύνεται στο μικρομεσαίο και στον μικρομικρό επιχειρηματία και το στέλεχος της επιχείρησης, που δεν είχαν την δυνατότητα και τον χρόνο μέχρι σήμερα, να αντλήσουν πολύτιμες και τεκμηριωμένες γνώσεις και εμπειρίες για το καθημερινό τους management. Έτσι μέσα από ένα πρόγραμμα 15 τετράωρων ενοτήτων που καλύπτουν το σύνολο των λειτουργιών της σύγχρονης επιχείρησης, οι επιχειρηματίες και τα στελέχη μυούνται στην σύγχρονη επιχειρηματική πραγματικότητα και αντλούν παράλληλα πολύτιμες θεωρητικές γνώσεις και πρακτικά εργαλεία (tools) απαραίτητα στο καθημερινό τους management. Οι επιχειρηματίες που μετέχουν στο πρόγραμμα έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν Συμβουλευτικές Υπηρεσίες για τρεις μήνες, έτσι ώστε να εφαρμόσουν με την βοήθεια των ειδικών Συνεργατών-Συμβούλων της GECON ΕΠΕ, τις όποιες αλλαγές και καινοτομίες αποφασίσουν για την δική τους επιχείρηση.

Το πρόγραμμα αυτό είναι Πιστοποιημένο από τον Κρατικό Βρετανικό Οργανισμό ILM, INSTITUTE OF LEADERSHIP & MANAGEMENT και οι συμμετέχοντες αποκτούν μετά τη φοίτηση τους, Kρατικό Βρετανικό Δίπλωμα.

Το χρονικό διάστημα Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου 2004 διεξήχθη από το GEORGAKAS CONSULTING GROUP έρευνα σε δείγμα 317 μικρομεσαίων επιχειρήσεων της Μακεδονίας οι οποίες κάλυπταν εμπορικές, παραγωγικές και δραστηριότητες παροχής υπηρεσιών, με στόχο την διερεύνηση του προφίλ και των τάσεων που επικρατούν την εποχή αυτή στον ευαίσθητο τομέα της βορειοελλαδικής οικονομίας. Τα αποτελέσματα αυτά παρουσιάστηκαν στις 19 Δεκεμβρίου 2004, στην διάρκεια του Money Show, που έγινε στο ξενοδοχείο HYATT της Θεσσαλονίκης, ενώ τόσο ο Οικονομικός, όσο και ο πολιτικός τύπος, έκαναν ευρεία ανάπτυξη, σχολιασμό και παρουσίαση της έρευνας.

Tα τελευταία έξι χρόνια, σχεδιάζονται και υλοποιούνται από την ομάδα της GECON, σημαντικός αριθμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων Στρατηγικής, Management, Πωλήσεων, Επικοινωνίας, Marketing, Skills κλπ. για τα μέλη του ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.

Ο κ. Κ. Γεωργάκας διετέλεσε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου «Φίλοι του Τεχνικού Μουσείου», του Κέντρου Διάδοσης Καινοτομιών και Τεχνολογίας NOESIS, που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη. Τέως Πρόεδρος της Λέσχης Lions Θεσσαλονίκη-Host και νυν Πρόεδρος Ζώνης Ι Περιοχής Ι και επίτροπος «MARKETING & ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ» του θέματος 117Β (Ελλάδα-Κύπρος).

Ο Δρ Κων/νος Γ. Γεωργάκας είναι μέλος της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ MARKETING, του ΙNSTITUTE OF LEADERSHIP AND MANAGEMENT και του INSTITUTE OF MANAGEMENT CONSULTANCY της Μεγάλης Βρετανίας και άλλων επιστημονικών οργανισμών.

Μέσω της «ΓΕΩΡΓΑΚΑΣ ΟΜΙΛΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΠΕ»-GECON (GEORGAKAS CONSULTING GROUP) (Όμιλος Συμβουλευτικών Υπηρεσιών), της ‘‘ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΑΚΑΣ’’ (Σεμινάρια– Εκπαίδευση) και
της ‘‘ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΑΚΑΣ’’ (Υλοποίηση και Τεχνική Υποστήριξη Η/Υ & Δικτύων) επιτελείται σε συνεχή βάση ένα ευρύ πρόγραμμα θεωρητικής έρευνας και πρακτικής εφαρμογής σε όλο το φάσμα των λειτουργιών του Management.

Με το πρόσφατο πρόγραμμα re-engineering των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της GECON που υλοποιήθηκε, δημιουργήθηκαν κάτω από την ομπρέλα της GECON CONSULTING,3 sub-brands: GECON EDUCATION, GECON IT SYSTEMS και GECON INSTITUTES. Οι 3 νέες αυτές business units, έρχονται να χαράξουν τη μελλοντική πορεία της GECON της νέας δεκαετίας, μια πορεία βασισμένη σε νέα φιλοσοφία, στόχους, οράματα και αξίες.