Ποια λάθη κάνεις με τη γλώσσα του σώματος στη συνέντευξη για δουλειά

πηγή: gr.askmen.com

Πάνω που είχες απογοητευθεί και πειστεί ότι το τηλέφωνό σου δεν πρόκειται να χτυπήσει ποτέ -στην Ελλάδα της κρίσης ζούμε, ποιος να σε αδικήσει-, παρά τα δεκάδες βιογραφικά που έχεις στείλει μέσα στους τελευταίους μήνες, να που η τύχη σου γύρισε και αύριο / μεθαύριο / σε λίγες ημέρες από τώρα έχεις να περάσεις από συνέντευξη για δουλειά.

Ζόρικη διαδικασία, αλλά είσαι καλά προετοιμασμένος. Ξέρεις απ’ έξω και ανακατωτά τις δέκα λέξεις που μπορούν να σε βοηθήσουν να κερδίσεις τη θέση, όπως επίσης και το λόγο που για ακόμη μία φορά θα έρθεις αντιμέτωπος με την ερώτηση «Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε λίγα χρόνια;». Άσε που έχεις κάνει ήδη δύο με τρεις φορές πρόβα μπροστά από τον καθρέπτη τις πέντε απαντήσεις στις πιο κοινές ερωτήσεις που πρόκειται να σου κάνει το μελλοντικό αφεντικό σου.

Με τα λόγια τα πας περίφημα λοιπόν. Γνωρίζεις τι πρέπει να πεις, πώς και πότε να το πεις. Κατά πόσο όμως ξέρεις να χειρίζεσαι σωστά τη γλώσσα του σώματος;

Μπορεί να το αγνοείς, αλλά η στάση και οι εκφράσεις του σώματος και του προσώπου σου είναι εξίσου σημαντικές στο δρόμο για την επιτυχία, καθώς μαρτυρούν πολλά και ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με το ποιος είσαι, το πώς νιώθεις και το τι σκέφτεσαι τη δεδομένη στιγμή.

Σύμφωνα, μάλιστα, με έρευνα που διεξήγαγε το UCLA, το 55% της επικοινωνίας είναι μη λεκτική, γεγονός που δυσκολεύει τη θέση σου σε στρεσογόνες καταστάσεις. «Όταν αισθάνεσαι απειλή, το ένστικτό σου σού υπαγορεύει να προστατέψεις τον εαυτό σου και να αμυνθείς. Αποτέλεσμα; Να υιοθετήσεις στάσεις που δείχνουν αδυναμία και έλλειψη αυτοπεποίθησης», εξηγεί ο Andy Mangum, επικοινωνιολόγος και καθηγητής επικοινωνίας στο κολέγιο Brookhaven στο Ντάλας.

Για να μετριάσουμε, λοιπόν, το άγχος σου και τα αποτελέσματα αυτού, ώστε να έρθεις ένα βήμα πιο κοντά στο στόχο σου, ανακαλύψαμε τα πέντε πιο συνηθισμένα λάθη που ενδέχεται να κάνεις σε μια συνέντευξη με τη γλώσσα του σώματος.

Eye contact

«Τα 2/3 των υποψήφιων που καλούνται σε συνέντευξη για δουλειά αποτυγχάνουν στο κομμάτι της οπτικής επαφής», σημειώνει ο Crystal Barnett, HR manager στην εταιρεία Insperity και προσθέτει: «Αποφεύγουν να κοιτάξουν τον άνθρωπο που έχουν απέναντί τους στα μάτια, όταν του μιλούν ή τους μιλά, κυρίως λόγω στρες και αμηχανίας, παρά λόγω έλλειψης σεβασμού.

Με τον τρόπο αυτό δείχνουν ότι κάτι κρύβουν, ότι δεν έχουν μεγάλη αυτοπεποίθηση ή ότι δεν βρίσκουν ενδιαφέροντα όσα λέει ο συνομιλητής τους».

διαβάστε περισσότερα εδώ:
gr.askmen.com