πηγή: suit.gr

Έχουμε πει πολλές φορές πως για να αποκτήσει ένα brand το μέγιστο loyalty και engagement από το κοινό του, θα πρέπει το περιεχόμενο που χρησιμοποιεί στην στρατηγική της ψηφιακής προώθησής του να είναι ποιοτικό και να έχει ουσία για το χρήστη.

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχει ειπωθεί πως «content is the king». Παρόλα αυτά, πόσες φορές έχουμε δει ένα άρτιο περιεχόμενο να μην πετυχαίνει το στόχο του, καθαρά και μόνο έλλειψης awareness; Για να κερδίσει τις εντυπώσεις το content πρέπει πρώτα να μάθει ο κόσμος ότι υπάρχει.

Ο παλαιότερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος προώθησης ενός προϊόντος ήταν το word of mouth. Πηγαίνοντας λοιπόν αυτή τη μέθοδο ένα βήμα παραπέρα σήμερα υπάρχει το λεγόμενο Influencer Marketing, το οποίο εστιάζει σε άτομα – κλειδιά τα οποία έχουν επιρροή στο target group μας.

Μελετώντας το wom έχει παρατηρηθεί πως ένας καταναλωτής προχωράει στην αγορά ενός προϊόντος/υπηρεσίας πολύ πιο εύκολα όταν του προτείνεται από κάποιο γνωστό του ή γενικότερα από κάποιον που εμπιστεύεται, το έχει δοκιμάσει και έχει δώσει καλές κριτικές.

Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο λειτουργεί και το Influencer Marketing. Ο influencer, αποτελεί ένα πρόσωπο που έχει τη δύναμη να επηρεάσει την καταναλωτική συμπεριφορά άλλων ατόμων λόγω της σχέσης, θέσης, γνώσης ή εξουσίας που έχει. Έτσι, ο influencer είναι αυτός που ανοίγει πολλές φορές το δρόμο στο content για να ξεχωρίσει.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr