πηγή: suit.gr

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που αναρωτιούνται γιατί συνεχίζει να υπάρχει το SEO, ή αν θα συνεχίσει να υπάρχει για πάντα, εφόσον οι μηχανές αναζήτησης δεν έχουν κέρδος από αυτό και τα οργανικά αποτελέσματα.

Για πάμε λοιπόν να δούμε μαζί μερικά ενδιαφέροντα points:

Εμπιστοσύνη

Είναι γεγονός πως αρκετοί χρήστες εμπιστεύονται τα οργανικά αποτελέσματα πολύ περισσότερο από τα πληρωμένα (PPC ads). Πολλές φορές αυτό συμβαίνει γιατί γνωρίζουν πως τα δεύτερα αποτελέσματα είναι paid και έτσι τα θεωρούν προϊόντα διαφήμισης και ίσως όχι τόσο αντικειμενικά. Αυτό δίνει σημαντικό προβάδισμα στο SEO, εφόσον έτσι δίνεται η επιλογή στον κόσμο για ποιοτικά αποτελέσματα κάτι το οποίο επιθυμούν και οι μηχανές αναζήτησης.

Τύπος έρευνας και συμπεριφορές

Όταν ένας χρήστης ενδιαφέρεται για πληροφορίες το SEO είναι πάντα καλύτερο και πιο ποιοτικό, όμως όταν ο χρήστης είναι σε κατάσταση ενδιαφέροντος προς κάποια αγορά η PPC μέθοδος έχει καλύτερα αποτελέσματα. Οπότε πάλι η μηχανή αναζήτησης φροντίζει να καλύψει και τις δύο απαιτήσεις, τόσο ποιοτικά αποτελέσματα με βάση το SEO και αλγοριθμικά κριτήρια όσο και διαφημίσεις.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr