πηγή: advertising.gr
Επίλεκτα στελέχη από τις Πιο Καινοτόμες Εταιρείες που αντιπροσωπεύουν βασικούς τομείς του marketing, έδωσαν τις προβλέψεις τους για την εξέλιξη του κλάδου μέσα στα πέντε επόμενα χρόνια.

Ενώ μερικές από τις απαντήσεις, αναφέρονται σε σημερινές και γνωστές τάσεις, όπως η συνεχιζόμενη ανάπτυξη του mobile και των συνακόλουθων επιπτώσεων στο brand messaging, η συνεχιζόμενη αύξηση του video και εικονικής πραγματικότητας, η ανάγκη για τις μάρκες να εργαστούν σε ένα χρονοδιάγραμμα που να ταιριάζει με την κουλτούρα και όχι πάνω σε διαφημιστικές καμπάνιες, οι προβλέψεις άγγιξαν ένα ευρύτερο φάσμα θεμάτων, από τη συρρίκνωση του κύκλου ανάπτυξης του προϊόντος, μέχρι το κομμάτι του data και τη θέση της τεχνολογίας στην εξέλιξη του marketing.

Τα Brands

Chris Brandt, chief marketing officer, Taco Bell Corp.

Το Mobile θα επιτρέψει περισσότερες προσωπικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των brands και των ανθρώπων. H υπ ‘αριθμόν ένα ιδιοκτησία των ανθρώπων είναι το smartphone και υπάρχουν περισσότερες mobile συσκευές από τους ανθρώπους στον πλανήτη σήμερα. Το Branding εξελίσσεται γρήγορα σε μια αμφίδρομη συνομιλία, καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν προσφέρει στους καταναλωτές μια φωνή σε αντίθεση με οτιδήποτε ίσχυε στο παρελθόν.

Η διαφάνεια είναι η νέα μόδα, καθώς οι καταναλωτές αναμένουν περισσότερες πληροφορίες από τις μάρκες που χρησιμοποιούν. Θέλουν να γνωρίζουν ποια είναι και τι υπερασπίζονται και ανάλογα θα τα ανταμείψουν.

Θα υπάρξει μετατόπιση από την ομιλία στο κόσμο στο να κάνουν τον κόσμο να μιλήσει. Οι άνθρωποι δεν θέλουν απαραιτήτως να γίνουν εμπορικά αντικείμενα κι έτσι τα brands πρέπει να δημιουργήσουν engagement και συζητήσεις σε κάθε καταναλωτικό touch point.

Προβλέπω άνοδο του video και του video sharing, στοιχεία που έχουν μεγάλη ζήτηση, λόγω και της ανάπτυξης του mobile. Οι μάρκες θα γίνουν, με τον τρόπο αυτό, πιο ευκίνητες και οι δημιουργικές με τις ψηφιακές εταιρείες θα γίνουν “ένα”.

Το περισσότερο branded content θα προέλθει από τους καταναλωτές. Το user generated content θα ξεπεράσει το branded content και τα εμπορικά σήματα θα πρέπει να το αγκαλιάσουν και να δεχτούν πως δεν έχουν τον πλήρη έλεγχο του δικού τους brand.

Linda Boff, executive director of global brand marketing, General Electric

Η εικονική πραγματικότητα είναι εδώ, σαν μια μεγάλη πλατφόρμα αφήγησης. Τα πάντα είναι συνδεδεμένα και καθώς οι marketers δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στην τηλεόραση και το web ξεκινάει να δίνει ισχύ στο τηλεκοντρόλ, χρειάζεται να αναζητηθούν περισσότεροι νέοι παίκτες με high-quality content.

Έρχονται νέα πρόσωπα στην ειδησεογραφική κάλυψη. Αναδυόμενοι publishers, οι οποίοι προσαρμόζουν το περιεχόμενο, το πλαίσιο και τα media στις απαιτήσεις του νεανικού κοινού.

Πολλές από τις πιο hot νέες media εφαρμογές, θα βοηθήσουν το φιλτράρισμα της… ακαταστασίας.

The Startup/Marketing Tech Company

Noah Brier, co-founder Percolate

Όλα τα κανάλια είναι «programmatic». Το programmatic δικαίως αποκτά κακό όνομα, αλλά η βασική ιδέα των marketing καναλιών που είναι προσβάσιμα μέσω μιας εισόδου, είναι ένα πολύ σημαντικό concept. Αυτή τη στιγμή, αυτή είναι η αλήθεια των social καναλιών και μέσα στα πέντε επόμενα χρόνια θα δούμε και τα παραδοσιακά κανάλια να κάνουν άνοιγμα για να λάβουν περιουσιακά στοιχεία του marketing μέσω του programmatic.

Δεν υπάρχει πλέον το social. Όσο αντιφατικό κι αν ακούγεται, ένα νέο μέσο θα θεωρείται επιτυχημένο, όταν δεν θα συζητάμε άλλο γι’ αυτό. Το γεγονός ότι τα Facebook και Instagram είναι social μέσα, δεν έχει μεγάλη σημασία, από τη στιγμή που έχουν γίνει μέρος του marketing μίγματος.

Η πολυπλοκότητα του σύγχρονου μάρκετινγκ θα συνεχίσει να αυξάνεται. Ο πολλαπλασιασμός των καναλιών, οι αγορές, και, το σημαντικότερο, τα εισοδήματα από τις αναδυόμενες αγορές, έχουν καταστήσει το marketing μια πολύπλοκη πρακτική. Μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια οι marketers θα έχουν μια συνεχώς αυξανόμενη βάση πελατών οι οποίοι, χάρη στην ανάπτυξη των smartphones, θα είναι σε θέση να φτάσουν άμεσα στο αντικείμενο.

Η τέλεια απόδοση από άκρη σε άκρη, θα παραμείνει μια βιομηχανική ουτοπία, καθώς μιλάμε γι’ αυτή στο marketing τα 80 τελευταία χρόνια. Οι νέες τεχνολογίες έχει δώσει πολύ καλύτερο data σε ορισμένα σημεία, αλλά για την πλειοψηφία των εταιρειών που πωλούν αγαθά σε καταστήματα θα συνεχίσουν να αγωνίζονται για την end-to-end απόδοση σε πέντε χρόνια από τώρα.

Η τεχνολογία κινείται ανοδικά. Αν δει κανείς το πώς η τεχνολογία έχει προχωρήσει μέσω του marketing, ξεκίνησε από την άκρη (διανομή των marketing περιουσιακών στοιχείων) και συνέχισε να κινείται όλο και πιο κοντά στο πραγματικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη του ίδιου του marketing. Στα επόμενα πέντε χρόνια θα δούμε την τεχνολογία να ολοκληρώνει αυτή τη μετάβαση και να γίνεται θεμελιώδες στοιχείο του marketing.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
advertising.gr