Το Programmatic Buying στην αγορά των Digital Ads

πηγή: suit.gr

Το programmatic buying είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα πιο πολυσυζητημένα trends στο χώρο του digital. Βασικό χαρακτηριστικό των programmatic αγορών είναι η αυτοματοποιημένη και άμεσηεπένδυση σε ψηφιακό διαφημιστικό υλικό. Εν έτη 2015, οι programmatic αγορές έχουν τον πρώτο λόγο στο χώρο της διαφήμισης και όχι μόνο.

Στην Αμερική ο τομέας του λιανικού εμπορίου μεσουρανεί στην πρώτη θέση των βιομηχανιών ως προς το ποσοστό των δαπάνων σε programmatic αγορές και digital media. Βάσει στατιστικών, μέσα στο 2015 ο χώρος του λιανικού εμπορίου θα αποτελέσει το ένα τέταρτοτων programmatic αγορών με τις δαπάνες να σταματάνε στα 3,71 διςδολάρια με το κλείσιμο του έτους.

Καθώς οι επενδύσεις για ψηφιακό διαφημιστικό υλικό ανεβαίνουν με ξέφρενους ρυθμούς, την ίδια στιγμή, εταιρείες επιχειρούν να δημιουργήσουν μια αγορά με αυτό το υλικό. Η δημιουργία του συγκεκριμένου market θα παίξει σημαντικό ρόλο στο να προσελκύσει περισσότερο κοινό στον τομέα της αγοράς της διαφήμισης και να κερδίσει την εμπιστοσύνη των υποψήφιων αγοραστών όσον αφορά τις τιμές, καθώς η τιμολόγηση των ψηφιακών διαφημίσεων εξακολουθεί να παραμένει ένα ερωτηματικό.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr