Επιχειρηματικότητα

Παρουσίαση της ψηφιακής στρατηγικής και εκσυχρονισμού του ΟΚΑΑ στην 86η ΔΕΘ

Ο  Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας (ΟΚΑΑ), εκτός από τον δικό του εκθεσιακό χώρο που διαθέτει στο περίπτερο 7 του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων, παρουσίασε την ψηφιακή του στρατηγική και τις δράσεις εκσυγχρονισμού του, σε δυο ενημερωτικές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στη ΔΕΘ.

Η πρώτη, η οποία διοργανώθηκε από τον ίδιο τον Οργανισμό, έλαβε χώρα το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου και είχε τίτλο «ΟΚΑΑ: Ένας πρότυπος Οργανισμός Βιωσιμότητας & Σύγχρονης Λειτουργίας».  Μετά την αρχική τοποθέτηση του Προέδρου του Οργανισμού, κ. Χρήστου Κρομμύδα, ο οποίος παρουσίασε το γενικότερο πλάνο αναβάθμισης του ΟΚΑΑ, ακολούθησε συζήτηση με τον κ. Σωτήρη Αναγνωστόπουλο, Γενικό Γραμματέα Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή, και τον κ. Απόστολο Αποστολάκο, Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΚΑΑ. Οι δυο τους ανέλυσαν το υφιστάμενο περιβάλλον ανατιμήσεων σε βασικά αγαθά, περιέγραψαν τη συνεργασία των δυο πλευρών αφενός για την καταπολέμηση της αισχροκέρδειας, αφετέρου για την εξασφάλιση της επάρκειας αγαθών, και έδωσαν έμφαση στο πώς συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της διαφαινόμενης επισιτιστικής κρίσης.

Η δεύτερη, τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου στην αίθουσα Αιμίλιος Ριάδης, αφορούσε στη συμμετοχή του κ. Απόστολου Αποστολάκου στην Ημερίδα του Υπερταμείου, με τίτλο : «Η αναπτυξιακή στρατηγική του Υπερταμείου και των εταιρειών του σε real estate, υποδομές και logistics». Πιο συγκεκριμένα, στο πάνελ «Η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας ως μοχλός ανάπτυξης της περιφέρειας», αναφέρθηκε στον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Οργανισμού και εξήγησε την ανάγκη για στοχευμένες παρεμβάσεις ενίσχυσης του πρωτογενούς τομέα.

«Επενδύουμε συνεχώς στην αναβάθμιση των υποδομών μας και στον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας μας, μέσω μιας συγκεκριμένης ψηφιακής στρατηγικής, ώστε να εξασφαλίζουμε για τους καταναλωτές ποιοτικά τρόφιμα σε προσιτές τιμές. Ολοκληρώνουμε έργα που είχαν κολλήσει για χρόνια, όπως ο διπλασιασμός του χώρου δημοπρασιών και η εγκατάσταση καινούργιων ψυκτικών χώρων στην ιχθυόσκαλα της Μηχανιώνας, η έναρξη λειτουργίας της Νέας Ιχθυόσκαλας Βόλου  και αναπτύσσουμε ψηφιακές πλατφόρμες που διασφαλίζουν τη διαφάνεια της αγοράς, για παράδειγμα η εφαρμογή «e-ιχθυόσκαλα». Από τις δράσεις μας επωφελούνται τόσο οι πολίτες όσο και οι συνεργάτες που δραστηριοποιούνται στις εγκαταστάσεις μας», δήλωσε ο κ. Απόστολος Αποστολάκος, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΚΑΑ.

Γενικότερα, ο ΟΚΑΑ συνεργάζεται με εφτακόσιους μισθωτές-εμπόρους, από τους οποίους οι μισοί είναι στις έντεκα ιχθυόσκαλες που διαχειρίζεται, οι τριακόσιοι στις δυο λαχαναγορές (Πάτρα-Αθήνα) και οι υπόλοιποι στην κρεαταγορά και στα καταστήματα λιανικής και εστίασης. Ο τζίρος του για το 2021 ανήλθε στα 15,5 εκατομμύρια ευρώ.