Επικαιρότητα

«Ουρές» διαφημιστών για ένα σποτάκι στο MEGA

Ιδιαίτερα μεγάλη ήταν, όπως μαθαίνω, η ζήτηση από την πλευρά των διαφημιστικών εταιρειών για να προβάλλουν έστω και ένα σποτ στην πρεμιέρα του MEGA. Όπως μου λένε, από τη μία το μεγάλο ενδιαφέρον του κόσμου για το πώς θα είναι το νέο MEGA και από την άλλη η ανταγωνιστική πολιτική του καναλιού για την προσέλκυση διαφημίσεων έφεραν την πάρα πολύ μεγάλη ζήτηση. Μάλιστα, όπως μαθαίνω, ειδικά σε κάποιες ζώνες με μεγάλο ενδιαφέρον έγινε μέχρι και … κλήρωση για να αποφασιστεί ποιες διαφημίσεις θα παίξουν.

Η επόμενη μέρα

Βέβαια, όπως μου είπαν, το γεγονός ότι το MEGA «ξεπούλησε» στην πρεμιέρα του δεν αποτελεί και εγγύηση ότι το κανάλι θα «σαρώσει» διαφημιστικά. Όπως μου εξήγησαν, το μερίδιο που θα καταφέρει να εξασφαλίσει θα εξαρτηθεί από τη μακροχρόνια πορεία του, τόσο  στις μετρήσεις όσο και στην αντίληψη της αγοράς. Έτσι, μια καλή εικόνα θα έχουμε αφού συμπληρώσει τον πρώτο μήνα λειτουργίας του και τα πραγματικά νούμερα –αλλά και ο τιμοκατάλογος της διαφήμισης- «καθίσουν» στα πραγματικά τους επίπεδα.

Πηγή: Insider.gr