Επικαιρότητα

Το ελληνικό community για Customer Experience επιστρέφει στις 27 Σεπτεμβρίου.

Μετά από δύο επιτυχημένες συναντήσεις του Customer Experience (CX) Greece community, το τρίτο meetup είναι προγραμματισμένο να διεξαχθεί στις 27 Σεπτεμβρίου, στις 19:00, στο Public Cafe στο Σύνταγμα. Δηλώσεις συμμετοχής και περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση εδώ.

Το CX Greece (CX/GR) Community είναι μία πρωτοβουλία που ξεκίνησε σαν ιδέα από στελέχη της REBORRN, με στόχο να αποτελέσει τον χώρο όπου άνθρωποι ειδικοί και ενδιαφερόμενοι πάνω στον τομέα αυτό, θα έχουν την ευκαιρία να γνωριστούν, να ανταλλάξουν απόψεις και να μοιραστούν λύσεις σε κοινούς προβληματισμούς και προκλήσεις σε σχέση με τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.

Η αρχή έγινε τον Μάιο όπου το πρώτο CX/GR meetup φιλοξένησε ομιλητές από το efood και το Skroutz Last Mile, κάνοντας μία πρώτη συζήτηση πάνω στο CX transformation και δίνοντας τη δική τους οπτική, ως εταιρείες που βρίσκονται σε φάση ανάπτυξης.

Η μεγάλη προσέλευση της πρώτης συνάντησης στελεχών από διαφορετικούς κλάδους και μεγέθη οργανισμών, οδήγησε στην ανάγκη να αναδειχθεί και η πλευρά της προσαρμογής στις νέες συνθήκες πιο παραδοσιακών εταιρειών και πολυεθνικών.

Αυτό ήταν και το θέμα του δεύτερου meetup που έλαβε χώρα τον Ιούλιο. Οι ομιλητές αυτή τη φορά ήταν από εταιρείες-ηγέτες της ελληνικής αγοράς όπως η Εθνική Τράπεζα, η G4S, και το Public Group. Μαζί με το κοινό, συζήτησαν ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού τους, καλές πρακτικές αλλά και πόσο επηρεάζει η κουλτούρα στην αλλαγή αυτή.

Η ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και ο τεράστιος αντίκτυπος που επέφερε στο business, οδήγησε στην δημιουργία του τρίτου CX/GR meetup. Επίκεντρο της συζήτησης θα αποτελέσει το Customer Experience στο eCommerce Fulfilment και θα πραγματοποιηθεί στις 27 Σεπτεμβρίου, στις 19:00, στον χώρο του Public Cafe στο Σύνταγμα.

Οι καταναλωτές πλέον αξιολογούν τις επιχειρήσεις ανάλογα με την εμπειρία που τους παρέχουν και κατά την online αγορά των προϊόντων τους, μιας που το eCommerce αυξάνεται με γρήγορους ρυθμούς, το fulfilment των προϊόντων αποτελεί πλέον πολύ σημαντικό κομμάτι του customer experience.

Για την αλλαγή στις συνήθειες των καταναλωτών όσο και τη θέση των εταιρειών που βρίσκονται στο eCommerce, θα συζητήσουν οι ομιλητές Δημήτρης Ανδριώτης, Chief Executive Officer της BOX NOW, Μάντλεν Μπαλατλιάν, General Manager της e-satisfaction.com, και Μάριος Μπεζιούλας, General Manager του spitishop.gr. Μαζί, θα μοιραστούν την δική τους οπτική στην αλλαγή, τις γνώσεις τους και τη σημασία των διαφορετικών καναλιών και του χρόνου εξυπηρέτησης.

Συντονιστής της εκδήλωσης θα είναι ο Νίκος Βαρβαδούκας, VP Brand, Customer & Omnichannel του Public Group, υπεύθυνος για τη στρατηγική ανάπτυξη της μάρκας και όλων των λειτουργιών που σχετίζονται με τον πελάτη.

Περισσότερα άρθρα για CX, reports και γνώση, θα υπάρχουν διαθέσιμα στο προφίλ του CX Greece στο Substack εδώ. Εγγραφείτε εδώ στο community στο LinkedIn και γίνεται μέλος ενός κινήματος που έρχεται να αλλάξει το παραδοσιακό CX στην Ελλάδα.

Με την υποστήριξη της REBORRN και του Public Group.

Η REBORRN είναι ένα boutique management consultancy που ξεκίνησε το 2018, με γραφεία στο Λονδίνο και στην Αθήνα. Αποτελεί ένα υβρίδιο, φτιαγμένο από consultants και makers, με εξειδίκευση σε τομείς όπως Strategy & Transformation, Organisational Design και Customer Experience & Process Innovation και Marketing Transformation.