Συνεντεύξεις

Ο ιδρυτής του «The Agency» γνωρίζει τον τρόπο για να εκτοξεύσεις το brand σου

Γεννημένος στην Αθήνα το 1988, ο Δημήτρης Προκόπης είναι πτυχιούχος Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης του American College of Greece – Deree College. Ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία στο χώρο των Δημοσίων Σχέσεων στη μουσική βιομηχανία και στη συνέχεια στον χώρο των εταιρικών εκδηλώσεων. Η αγάπη του για την δημιουργία επηρέασε και τη δημιουργική του πλευρά καθώς ασχολήθηκε και με τις γραφιστικές ιδιότητες παράλληλα με τη δουλειά του. Αυτές οι επιλογές τον οδήγησαν το 2015 στο να ιδρύσει την «The Agency», ένα creative agency που παρέχει υπηρεσίες Δημοσίων Σχέσεων, Διοργάνωση Εκδηλώσεων, Creative Writing, Talent Management, Branding, Crisis PR, Influencers Marketing, Image Building και Reputation Management. Και μας μιλάει στο Startup.gr για όλα τον κάνουν να ξεχωρίζει και τον οδήγησαν στην επιτυχία.

Πείτε μας λίγα λόγια για την υπηρεσία σας.

H The Agency PR είναι ένα creative agency Δημοσίων σχέσεων και Επικοινωνίας που ξεκίνησε και αναπτύχθηκε με σκοπό την απόλυτη εξειδίκευση στους παραπάνω τομείς. Ξεχωρίζοντας την επικοινωνία σε δύο κομμάτια, online και offline καλύπτουμε όλο το φάσμα των αναγκών ενός brand και βοηθάμε ουσιαστικά στο brand development με τον πλέον σύγχρονο και δημιουργικό τρόπο. Πάντα σχεδιάζουμε και υλοποιούμε projects με γνώμονα τις συγκεκριμένες ανάγκες του κάθε πελάτη μας, στον οποίο φροντίζουμε πάντα να επικοινωνούμε και να αναλύουμε τις υπηρεσίες που καλούμαστε να του προσφέρουμε.

Οι υπηρεσίες μας είναι ένα μείγμα των αναγκών των επιχειρήσεων της digital εποχής με κύρια συστατικά τη δημιουργικότητα, τη συνέπεια, την ευελιξία, και την ποιότητα. H The Agency PR παρέχει μια πλήρη σειρά υπηρεσιών που διασφαλίζουν την αποτελεσματικότητά, από συμβουλευτική διαχείριση μιας επιχείρησης, ενός brand ή ενός individual μέχρι την παραγωγή εταιρικών εκδηλώσεων και την εμβάθυνση των σχέσεων τους με τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας ή/και με το κοινό που αντιπροσωπεύουν.

Γιατί αποφασίσατε να ξεκινήσετε μια δραστηριότητα μόνος σας;

Θα χωρίσω την απάντησή μου σε τρία σκέλη.

Υπάρχουν αρκετοί παράμετροι που σε κάνουν να πιστεύεις πως δεν είσαι έτοιμος για ένα τέτοιο βήμα. Παρόλα αυτά, βλέποντας τα πράγματα εκ των έσω, έχοντας εργαστεί σε Ελλάδα και εξωτερικό στον τομέα των Δημοσίων Σχέσεων αλλά και της διοργάνωσης εταιρικών εκδηλώσεων, θεώρησα τον εαυτό μου ικανό να κεφαλαιοποιήσει τις γνώσεις και τις συνεργασίες του σε κάτι που θα μπορεί να προσφέρει, να ικανοποιεί, να είναι σωστά δομημένο, ειλικρινές, καινοτόμο και όχι παρωχημένο.

Επίσης, βλέποντας την ανάγκη που είχαν οι επιχειρήσεις στο management του reputation τους, αποφάσισα να συστήσω μια εταιρεία που θα μπορεί να φέρει εις πέρας και να βοηθήσει με τον δικό της τρόπο στη διαχείριση της φήμης των πελατών μου. Σκοπός μου είναι η εξέλιξη και η εγκαθίδρυση των brands των συνεργατών μου  σε μια ανταγωνιστική, digital oriented οικονομία που αναγκάζει πολλές εταιρίες να επαναπροσδιορίσουν τις αξίες τους και να διεκδικήσουν ξανά τη θέση τους σε μία συνεχώς μεταβαλλόμενη οικονομική αγορά.

Τέλος, ήθελα να δικαιώσω το κομμάτι των Δημοσίων Σχέσεων όπου και αποτελεί τον βασικό πυλώνα των σπουδών μου, μιας και είναι πολύ παρεξηγημένο επάγγελμα, το οποίο πολλοί δεν το θεωρούν σημαντικό ή απαραίτητο, το συγχέουν με το marketing, ενώ άλλοι το αγνοούν. Πιστεύω πως το PR είναι μια από τις πιο σημαντικές λειτουργίες της οικονομικής δραστηριότητας και ο επαναπροσδιορισμός του όρου είναι κάτι που βλέπω ως προσωπική «σταυροφορία». Όπως είπε και ο Bill Gates “If I was down to my last dollar I would spend it on PR.”

Έτσι, όταν ήμουν 26 χρονών, το 2015 γεννήθηκε το The Agency PR και μόλις έκλεισε τα 4 χρόνια ανοδικής πορείας και είμαι περισσότερο από χαρούμενος με το αποτέλεσμα.

Τι είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε από τις άλλες εταιρείες P.R.;

Στην δική μας περίπτωση, από τον πρώτο κιόλας πελάτη στοχεύσαμε ψηλά, αγνοώντας τα βήματα που ακολουθούν αντίστοιχες εταιρίες, ανταγωνιζόμενοι κολοσσούς του χώρου που δραστηριοποιούνταν πολλά περισσότερα χρόνια από εμάς, καταφέραμε να δώσουμε το δικό μας στίγμα και να πετύχουμε πάντα αποτελέσματα που φέρουν τη δική μας υπογραφή και αισθητική.

Τα ποσοστά retention είναι αρκετά μεγάλα και αυτό μας κάνει χαρούμενους να συνεχίσουμε με τον ακριβώς ίδιο τρόπο να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας όπως εμείς πιστεύουμε πως είναι σωστό για εμάς και τους πελάτες μας.

Έχουμε δουλέψει και έχουμε προσφέρει PR υπηρεσίες σε φαρμακευτικές εταιρίες όπως η Johnson & Johnson,  και ενδεικτικά brands όπως η Neutrogena και η Le Petit Marseillais, η Notos Com με brands όπως η Guerlain και η Dsquared2 με ναυτιλιακές όπως η Kefalonian Lines αλλά και πολλούς ακόμη που μπορείτε να κάνετε stalk στο website της εταιρείας.

Ποια ήταν η κυριότερη δυσκολία που αντιμετωπίσατε;

H μεγαλύτερη «δυσκολία» που συνάντησα στην περίοδο της ανάπτυξης της επιχείρησης μου ήταν να μπορέσω να βρω τους κατάλληλους συνεργάτες που θα μπορούσαν να αφουγκραστούν το όραμά μου και να παρέχουν στους πελάτες μου το επίπεδο των υπηρεσιών που είχα θέσει εγώ ως standard συστήνοντας την εταιρία. Είναι δύσκολο να βρεις στελέχη που οι γνώσεις και οι σπουδές τους είναι aligned με την αγορά εργασίας και τις ανάγκες της, ιδιαίτερα στους τομείς που δραστηριοποιούμαστε εμείς. Πρέπει οι άνθρωποι που είναι μαζί σου να βρίσκονται πάντα στο επίπεδο παραγωγικότητας που έχεις θέσει ως team leader, γιατί η επιτυχία είναι αποτέλεσμα team work. Ευτυχώς τα βήματα που έκανα ήταν σταθερά και με αρκετή σκέψη συγκέντρωσα τους ανθρώπους που μπορώ να επικοινωνήσω άψογα και να εμπιστεύομαι στην ανάπτυξη του business μου, με την ανάλογη εμπειρία αλλά πάνω απ’ όλα με συνέπεια και εξωστρέφεια.

Ενδεικτικά θα πω την Νεφέλη Γεωργαλά, που δουλεύει σαν Senior Account Management και ασχολείται κυρίως στο κομμάτι των Influencers Marketing. Μια πλέον διαδεδομένη υπηρεσία, που φαντάζει εύκολη αλλά θέλει αρκετή δουλειά και research για να πετύχει.

Δημήτρης Προκόπης – Νεφέλη Γεωργαλά

Πείτε μας 1-2 ελληνικά (ή μη) Startups που θαυμάζετε και γιατί.

Δε μπορώ να μην αναγνωρίσω την τρομακτική επιτυχία της AirBnb και της WeTransfer δεδομένου ότι έχουν κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη. Παρόλα αυτά θα εστιάσω σε ελληνικές εταιρίες που θαυμάζω και ασχολούνται με τους συνανθρώπους μας, όπως η ομάδα των Visionaries που έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τη δωρεά κερατοειδούς χιτώνα, την MnTMeGration, μια πλατφόρμα e–learning για την εκπαίδευση των προσφύγων που αναζητούν άσυλο στην Ευρώπη και την MKO ERCI.

Τι συμβουλές δίνετε για τους νέους επιχειρηματίες out there;

Δεν υπάρχουν κανόνες επιτυχίας. Ο μόνος τρόπος για να πετύχεις είναι να κάνεις stick to your plan ακόμη και αν αποτύχεις την πρώτη ή ακόμη και τη δεύτερη φορά.

 

Website: www.theagencypr.gr

Facebook: www.facebook.com/theagencypr

Instagram: @theagencypr

LinkedIn: www.linkedin.com/company/the-agency-pr