Featured

Facebook: Ο Alex Schultz αναλαμβάνει νέος global CMO

Mε εσωτερική μετακίνηση κάλυψε το Facebook το κενό στη θέση του Global CMO, που δημιουργήθηκε μετά την απόφαση του Antonio Lucio να αποχωρήσει. Συγκεκριμένα, το ρόλο αναλαμβάνει ο Alex Schultz, μέχρι πρότινος VP of product growth and analytics στο Facebook, o οποίος ανήκει στο δυναμικό του κολοσσού των social media από το 2007.
Σε σχετική του ανάρτηση ο Schultz ανέφερε πως σχεδιάζει να φέρει στο τραπέζι «εμπειρία όσον αφορά το segmentation, το targeting και τις μετρήσεις measurement», προκειμένου να επεκτείνει την ήδη τεράστια κάλυψη του Facebook. Επίσης, πρόσθεσε και μια προσωπικού χαρακτήρα αναφορά, δηλώνοντας πως το Facebook αποτελεί το πρώτο εργασιακό περιβάλλον όπου είχε τη δυνατότητα να μπορεί να δηλώνει με απόλυτη ασφάλεια πως είναι γκέι.

Yπενθυμίζεται πως ο Antonio Lucio, ο οποίος εντάχθηκε στο δυναμικό του Facebook το 2018 μετά από πολλά χρόνια θητείας ως CMO στην ΗP, αποχωρεί από το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, καθώς σχεδιάζει να αφιερώσει το «επόμενο και μάλλον τελευταίο κεφάλαιο» της επαγγελματικής του διαδρομής στην παροχή βοήθειας σε εταιρείες διαφήμισης και markering σχετικά με τις αλλαγές που έχουν να κάνουν με θέματα διαφορετικότητας και συμπερίληψης. Βέβαια, έχει δηλώσει πως αναμένεται να συνεργάζεται με το Facebook για όλο το διάστημα του 2020, προκειμένου να εντοπιστεί η διάδοχη κατάσταση.

Πηγή: advertising.gr