Featured

Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός του IAB Hellas σε συνεργασία με τον ΑΚΤΟ

Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός του IAB Hellas (Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας) σε συνεργασία με τον ΑΚΤΟ, για την ανάδειξη του έργου στο οποίο θα βασιστεί η καμπάνια των Mixx Awards 2020.

Στον διαγωνισμό, συμμετείχαν 9 δευτεροετείς φοιτητές του τμήματος art& design του εκπαιδευτικού ομίλου Τέχνης, Design & Media, και μετά από επιλογή ενός short list 3 έργων, αναδείχθηκε νικήτρια η Χριστίνα Μπεγλέρη η οποία παρέλαβε για τη διάκρισή της ένα iPad Pro από τη Γενική Διευθύντρια του ΙΑΒ Hellas, κα Έλενα Τσακιρίδου.
Στο πλαίσιο της τελετής που διοργάνωσε η ΑΚΤΟ για την παραλαβή του δώρου από τη νικήτρια, η Γενική Διευθύντρια του IAB Hellas, Έλενα Τσακιρίδου, δήλωσε:

“Στον IAB Hellas είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη διάκριση της ταλαντούχας Χριστίνας Μπεγλέρη, την οποία συγχαίρουμε για την πρωτότυπη και φρέσκια δουλειά της, που θα χρησιμοποιηθεί για τις ανάγκες προβολής των Mixx Awards 2020. Με την ευκαιρία αυτή αξίζει να σημειώσουμε ότι ο ΙΑΒ Hellas υλοποίησε την ενέργεια αυτή στο πλαίσιο της γενικής του στάσης και υποστήριξης στους φοιτητές της Ψηφιακής Διαφήμισης και του Digital Marketing και τους μελλοντικούς επαγγελματίες του κλάδου. Η ενέργεια αυτή ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια με τη διοργάνωση του IAB Career Fair, το οποίο διεξάγεται παράλληλα με το συνέδριο IMC. Πάνω από 150 φοιτητές των τμημάτων Μάρκετινγκ, Διαφήμισης και Επικοινωνίας των κορυφαίων Ελληνικών Πανεπιστημίων έχουν διαγωνιστεί μέχρι σήμερα στο “University Challenge” στο οποίο ομάδες πανεπιστημιακών σχολών και καταξιωμένοι επαγγελματίες του χώρου συνεργάζονται πάνω σε γνωστά διαφημιστικά projects”.